Nou klinkt sowieso niet heel best als door een regenbui en een elektrisch rolluik dat naar beneden is de hele boel al springt daar? Zou zoiets niet enigszins waterdicht moeten zijn?
Ja geen idee, ik gebruik dit rolluik echt nooit! De afgelopen 4 jaar is het denk ik 3x dicht geweest. Bij het dicht doen (nog voor de regen) had ik geen probleem. Heb nu de stekkers uit het stopcontact gehaald en wilde toch een elektricien laten langskomen voor iets anders, dus die laat ik hier meteen naar kijken.
Tijdens het bestellen staat er 19.15u bezorgen en in de bevestiging 20:00u gelijk gestraft voor deze slechte luie maaltijd.
Maccie besteld, geen p.atat erbij terwijl we dat wel besteld hebben en uiteraard zijn ze niet te bereiken.
Hebben wel de fritesaus gekregen
die pose waarop meiden hun bek wijd opentrekken (niet per se een lach), vooral in groepsverband, beetje de moderne duckface
snap het echt niet haha
Mensen die zoân Stieglitz broek dragen die dan helemaal over de grond sleept. Zoân broek is echt zo duur en dan loop je hem ook nog helemaal verrot. Zo zonde
Ugh het gaat zo vaak mis bij die bezorgshit, voornamelijk bij fastfoodzaken.
Een ex-date waar ik geprobeerd heb een vriendschap mee te starten (op zijn initiatief, nadat hij mij heeft gedumpt in het verleden) die altijd weer excuus op excuus had om me niet echt dichtbij te laten komen. Nu was het weer ingewikkeld (omdat hij âbi is en nu alleen mannen wil daten, en daarnaast vriendschap met mij te ingewikkeld vindt omdat hij toch te aangetrokken isâ) en heb ik gezegd dat mijn deur helemaal dicht is vanaf nu. Dat vindt hij âmoeilijk om te lezenâ. Grow up 36 jarige kleuter.
Aan mezelf! 2 jaar lang heb ik mijn hypochondrie op de achtergrond weten te houden maar door een paar stress dingen is het weer helemaal terug en nu is mijn oksel helemaal beurs en kapot omdat ik er maar in blijf drukken want âvolgensmij heb ik een bultâ maar dat is helemaal niet zo want ik voel elke keer iets anders en moet echt âop zoekâ naar de âbultâ en dan vind ik weer iets anders en dan ben ik al helemaal in de stress. Zit me nu ook druk te maken over een hele andere plek in mijn oksel dan de plek waar ik me vorige week druk om maakte. Ohja gister voelde ik ook nog een bult in mijn buik.
Zo irritant dat het rationele nu lijkt te verliezen.
Bij de drive lukt het ook niet meer hoor, gisteren nog iemands anders bestelling gekregen, alhoewel ik niet mag kagen want het waren duurdere dingen die evengoed smaakten.
Aan mijzelf, want toch brak
Ja I know helaas
Dat je nu zelfs allemaal koekjes hebt met zoetstof.
Al die fucking slakken overal. Heb er de afgelopen tijd ook al meerdere uit mijn huis moeten gooien.
Omg hier word ik echt onpasselijk van haahah
Dat ik geen huis met tuin kan betalen
Ik geen huis zonder tuin
De buten zijn wiet aan het roken op het terras. Begint meteen de stinken.
Ik vind slakken zooo nasty. Dat slijmerige