Ik ga vanmiddag naar een verjaardag en het is wel met avondeten. Dat bestelt ze dan en is heel lekker maar in de middag staan er vaak alleen wat kleine schaaltjes naturelchips en M&M’s op tafel en vind dat zo jammer
Ik heb echt trek tussen 15.00 uur en het avondeten ik wil ook lekkere hapjes ![]()
Herkenbaar, ik ben dan ook altijd degene die de bakjes die er staan, helemaal alleen opeet
verder pakt dan ook niemand wat
Zo saai en ongezellig ![]()
Ik zit in de trein in een stiltecoupé. Het zit best vol en iedereen is heerlijk stil behalve twee dames die lekker zitten te kletsen.
Ik vraag ze of ze bewust zijn in wel wat voor coupé ze zitten. Omdat er mensen zijn die bewust voor de stilte kiezen.
Ja waren ze en oh sorry we houden zo onze mond.
Maar nee hoor, zo’n constante gefluister en gegiebel.
![]()
Ik woon in het centrum van een grote stad waar nu heel veel ver/gebouwd wordt. Dat wist ik van te voren dus klaag normaal gesproken meestal ook niet over het lawaai, hoort er nu eenmaal bij.
Máár ze zijn nu bezig met de winkelpanden recht tegenover mn huis en het is echt ondraaglijk. Elke dag stipt om 6.30uur gaat het los, ook op zaterdagen en feestdagen. Dus ik even googlen of ik kan vinden hoe lang dit nog gaat duren (en of het überhaupt wel mag zo structureel ook buiten werkdagen om), kom ik dit tegen:
Wist je dat…
Het is gewoon bewust?
who cares about buurtbewoners, als je maar geen boorgeluid hoort in de Action ![]()
Benzine- of dieselauto’s die parkeren op een plek voor elektrische auto’s en de laadpaal blokkeren.
Er komt nog een dag dat ik iemands ruitenwissers eraf draai.
Of diegenes brandstofklepje dichtlijm.
Mensen die bij zelfscankassa’s (in dit geval de Kruidvat) een bon willen, er naar kijken en het vervolgens bij de kassa weg gooien. Doe normaal, die mensen die daar werken zijn niet jouw schoonmakers en dit doe je toch ook niet thuis? Heel die zelfscankassa’s liggen er vol mee, gedraag je.
Die mag je dan toch gewoon vast parkeren? Laten wegslepen asociaal gedoe ![]()
Niet eens een boete?![]()
Ik kan bij de kruidvat niet kiezen voor geen bon
Over Kruidvat gesproken. Staan die zelfscan kassa’s bij jullie ook zo hard. Ik krijg er nog eens een blijvende gehoorbeschadiging van
Ja op de grond, er om heen of stopt het bij de snoepjes of bij die rekjes die soms bij de zelfscan kassa’s hangen. Met een prullenbak heb ik geen probleem. En soms (ook ergenis) kun je ook niet kiezen of je wel of juist géén bon wilt.
VOLG DE INSTRUCTIES OP HET PINAPPARAAT!!!
Degene in mijn buurt is nog wel netjes. Maar die is redelijk nieuw. Volgens mij zijn de wat oudere wat rommeliger
Nou bij kruidvat zijn er zo veel vage aanbiedingen dat ik ook altijd even wil checken of het allemaal klopt.
SELECTEER UW BETAALWIJZE!
Is toch omdat het van Watsons is?
Maar omg die kassa’s moeten ze echt aanpassen. Ik ga ff navragen waarom die zo hard staan
Dat zijn Trekpleister en de Ici Paris en bijv. Rossmann en Superdrug ook en dat zijn heel andere winkels. Dus dat heeft niet zoveel te maken met dat het van Watsons is, wel met waar ze met deze specifieke formule voor kiezen.
Ik ben op vakantie en ben zo snotverkouden dat ik weer toegegeven heb aan die stomme neusspray en nu alweer weet dat ik het straks in NL weer moet gaan afbouwen en das zoveel gedoe steeds. Ik haat verkouden zijn.
Ja, of dat stukje van Patrick Laureij, dat ze het beter ‘Gekkenhuis tyfuszooi’ kunnen noemen dan Kruidvat
(Als je zoekt op ‘Patrick Laureij prullenbakkie’ vind je ‘m wel, denk ik.)
Ja weet ik toch ook niet ![]()
Had ooit gelezen dat ze het Kruidvat lekker vol wilden, omdat dat dan op hun winkels in Azië zou lijken.
Wat ik nu wel weet is dat ze die dingen fukking hard hebben staan, zodat de medewerkers foutmeldingen horen. Maar waarom doen ze dat niet duidelijk maken met oranje lampen? Dunno
