Ja met haar plastic kleding die ze “designed”…
Oh ik wilde net tippen dat je je versnellingen redelijk makkelijk zelf kan verstellen. Er zijn wel hele duidelijke youtube filmpjes over maar als alles eruit moet is een ander verhaal. Of misschien lukt dat ook wel zelf en kost het dan alleen materiaal.
ik heb haar geblockt op tiktok, werd echt zo moe van al haar gezeur.
Er zijn vandaag zo’n 10 video’s gepost over een jurk die zij vanuit haar unieke visie ontworpen heeft (lees: het stofje heeft uitgekozen) die nu gestolen is!!! door andere winkels. Die gewoon bij dezelfde groothandel inkopen doen.
Ik ga je voorbeeld volgen want ik trek het niet meer.
Vooral leuk wanneer ze begint te zeiken over de comments die dat aangeven.
Edit: ze heeft een excuusfilmpje gepost over de groothandel debacle
en dan die ‘half nederland loopt erbij als een natte vaatdoek’ alsof haar kleding zo baanbrekend is
Ik ben voor werk de laatste tijd bezig geweest met phishing/spoofing en nu ben ik zooo bang dat mijn rekening geplunderd wordt. Als ik nu iets moet betalen check ik honderd keer of ik iets wel kan aanklikken, echt super irritant.
Jammer alles is eraf. Zij is mijn favo
Ik kwam een collega tegen in de sportschool en ik vind dat echt vervelend. Ik ben een ander persoon op mijn werk dan in de sportschool en normaal heb ik mijn lelijke kleren aan en nu stond ik in een sportbh
Dat is wel duur, niet voor de arbeid maar wel in verhouding tot een nieuwe fiets. Dat hadden ze wel mogen communiceren voordat ze aan de slag gingen
hadden ze gedaan! achteraf was het in totaal voor het inkorten van ketting, nieuwe versnellingsbak (of hoe dat ook mag heten) , nieuwe binnenband en een grote beurt.
Dat ze nog haarlemmerbruin bij de tuinen verkopen
Het leed dat scriptiefeedback verwerken heet. Hopelijk kan ik ‘m volgende week definitief inleveren🤞🏻
Dankjewel!
Zag vandaag ook bij de Lidl een heel vak vol…
Lekker naast de koekjes en het frituurvet, dat vond ik dan wel weer grappig
Ik fietste een half uur geleden langs een botsing van twee auto’s op elkaar, stonden inmiddels al meerdere ambulances en politiewagens.
Maar er stonden dus echt TIENTALLEN mensen omheen met hun telefoons en mensen die langsfietsten waren ook aan het fotograferen??? Wtf. De (denk ik) slachtoffers zaten ook nog op de weg op de grond, echt niet normaal.
Hoop echt dat het een keer strafbaar wordt om dit te doen. En hoop vooral dat ze iig allemaal precies in de onweersbui terecht zijn gekomen want wtf waarom ben je zo ongegeneerd aan het ramptoeristen, zoek een leven en compassie pls
Brrrr ik vind zoiets vastleggen met je telefoon zo dystopisch
Doet me heel erg denken aan die aflevering van black mirror waarin iedereen die vrouw filmt
Echt doe normaal idd
Ja wat ga je ermee doen ook? Mn vrienden zouden niet enthousiast regeren als ik ze zo iets zou sturen, die zouden me shamen. En terecht. Die mensen zaten daar zo beduusd en dan (gelukkig op afstand want groot verkeersplein) al die mensen hun telefoon erop richten???
Toen mijn vader een hartinfarct kreeg is hij best wel lang gereanimeerd waardoor er heel lang een ambulance voor de deur stond en toen hij uiteindelijk de ambulance in werd gereden stond er een file aan auto’s in onze straat omdat mensen het wilden filmen. Wij staan als gezin denk ik ook op tientallen filmpjes, helemaal kapot van verdriet. Kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets vast wil leggen eigenlijk
Gatver wat afschuwelijk, wat zijn mensen toch kut soms