Die aanstellerij over de “eiwittrend”. Ik heb ook altijd het idee dat iedereen die zulke voedingsmiddelen en supplementen afkeurt, zich enorm verheven voelt boven de mensen die het wel gebruiken (om wat voor reden dan ook).
Dan wil ik eigenlijk die mensen juist openbaar “exposen”, wat verschrikkelijk zeg
Ja klopt. Er is volgens mij ook een correlatie met handschoenen dragen in de sportschool en dat soort producten.
dat mensen bij de bloedafname in het ziekenhuis altijd zo lopen te zuchten. Je weet toch dat je er wel even zit te wachten. Ik vind het nog snel dat de ha net een formuliertje heeft uitgeprint en ik het een uurtje later geprikt heb
Ik hoop echt dat hier een wet op komt met zware boetes en taakstraffen.
Overigens vind ik ook dat door een rood kruis rijden een hoge boete mag opleveren. En dat ze dat met camera’s terug kijken.
Hopelijk gaat het goed met je vader.
Welke mother fucker bij Samsung dacht dat het een goed idee was om de timer op de wasmachines voor “uitgesteld einde” te maken ipv “uitgestelde start”?!?! Wie laat nou voor de lol een wasmachine 24 uur draaien?!
Zeker een man geweest!
huh? Uiteindelijk is het toch hetzelfde?
Als ik uitgesteld einde instel draait ie niet 24 uur, maar begint ie met draaien zodra het nog 1u13m duur voor ik het einde ingesteld heb.
Ik vind het ook best ideaal @Vaiana want je kunt gewoon zeggen dat je om 09.00 de was klaar wilt hebben!
Dit vind ik ook ideaal eraan. Ik heb nu een wasmachine met uitgestelde start maar dit is een “slimme” wasmachine die de lading weegt en dan de eindtijd aanpast, waardoor het de ene keer 2 uur duurt en soms 3,5. Hierdoor weet je nooit hoe laat het precies klaar is, zo irritant.
Ik snap er vooral niets van dat mijn droger een uitgestelde start heeft. Natte was erin, deur dicht en lekker stinken
Ik heb zometeen een werkuitje en de activiteit is een ‘verrassing’. Zooooo kut vind ik dat. Zeg gewoon wat we gaan doen zodat ik niet wordt gedwongen om iets stoms te gaan doen. (Ben natuurlijk niet verplicht om mee te gaan en heb me zelf aangemeld, maar ik heb ruk geslapen en dan vind ik het kut dat ik niet weet wat me te wachten staat)
Zal grappig zijn als de verassing fierljeppen is. Iedereen dan in fatsoenlijke kleding over een veel te gore sloot springen
Maar ik ben sowieso niet van verassingen
Oh mother fucker!!! Ik had hem dus wel kunnen aanzetten
Dit soort shit is dus precies waar ik bang voor ben
Maar je dacht toch niet serieus dat dan al die uren de wasmachine blijft draaien tot het moment waarop het klaar moet zijn?
Ik heb een soort van bereikbaarheidsdienst momenteel. Ondanks dat het makkelijk cashen is vind ik het stiekem ook kut want heb zin om de deur uit te gaan maar dat kan niet. 🫠
Deze nieuwe “filter” op de h&m site. Ik wil FILTEREN niet alsnog alle gecombineerde maten bij elkaar
Ik weet het niet. Het was vroeg en ik ben dom
Oooh is dat het, want ik deed ook wel eens ‘uitgesteld einde’ en dan begint hij toch meteen te draaien en pompen. Dus snapte het niet, maar misschien is dat het. Toch de handleiding nog maar es opscharrelen
Ja hij pompt een klein beetje water (volgens mij) om te zien of het allemaal werkt, anders kom je alsnog thuis met vieze was en een foutmelding.