Waar erger je je aan? #17

Dat ik altijd mijn lippenstiften kwijt raak :rage:

3 likes

Zo herkenbaar :sob::sob: ben mijn mini Mehr ook kwijt en ze verkopen geen mini’s meer.

3 likes

Mannen die menstruatie eng/vies vinden

12 likes

Mogelijk zijn die zenuwachtig.

2 likes

Ik ben een paar fijne kledingstukken kwijt en ik weet gewoon niet waar ze nog kunnen zijn echt zo fucking irritant.

2 likes

Haha ja herkenbaar, maar vind het op de een of andere manier daar altijd een mega benauwd hok zonder ramen met allemaal rijtjes stoelen en nummertjes. En allemaal mensen die flauwtjes zijn of iets hebben. Ik moest er met mijn lage ijzer/bloeddruk vaak echt even doorheen zuchten en op tijd gaan zitten om niet half onwel te worden. Vaak ook nog hoop administratief werk (rondom nipt voor zwangerschap) dat ik blij was als ik er weer de deur uit liep. En misschien zijn sommigen heel nerveus ofzo?

2 likes

Ik stuur net een pakket op bij zo’n zelfscan van DHL terwijl mijn kind een tantrum had en nu is er volgens mij iets misgegaan want ik heb geen bevestiging ontvangen :sob: volgens mij heb ik niet op het allerlaatste schermpje gedrukt. En omdat je geen adres op het pakket hoeft te schrijven heb ik geen idee wat er nu mee gebeurt.

Toen ik erachter kwam zag ik de DHL bus ook al wegrijden en wist ik niet of het nog zin had om terug naar de winkel te gaan, maar ik had er ook geen zin in op dat moment.

Ik erger me er dus aan dat ik niet goed aan het opletten was.

Als er een sticker op zit en hij zit in die kar dan ga ik er vanuit dat hij gewoon bezorgd wordt

2 likes

Bij mij is het ook goedgekomen laatst terwijl ik niet alle zelfscan stappen had doorlopen (had die sticker er niet opgeplakt van dhl zelf)

2 likes

Nee want er zit een sticker op met de steepjescode/track & trace maar die code is nu nergens aan gekoppeld. En er staat ook geen adres op of iets, alleen zo’n code die ik erop moest schrijven maar nu weet ik niet of die goed gekoppeld is. DHL kon me ook niet verder helpen dus nu moet ik afwachten.

1 like

Bij de DHL hier hangt een briefje over een storing waardoor er soms geen bevestigingsmails gestuurd worden, misschien is dat een landelijk probleem?

Ik heb al met DHL gesproken en die zei daar niks over. Ik denk dat ik het laatste schermpje met de bevestiging gewoon niet heb gezien waardoor het proces niet is afgerond.

2 likes

Dat ik net mn salaris gestort heb gekregen ik al een groot deel aan rekeningen uit heb moeten geven :triumph:

4 likes

Omg sorry dit ben ik😫 Moet ze laten inkorten maar komt er steeds niet van.

1 like

Waarschijnlijk zodat de drogerniet hoeft te draaien als je niet thuis bent ivm brandgevaarlijk. Ik vind dit ook een stomme functie omdat die natte was dan in die droger ligt totdat die begint maar denk dat dit de reden is. Meest onzin functie ooit

1 like

Een random tip (of ervaring :stuck_out_tongue_winking_eye:) waar het nog kan zijn: ik was laatst een shirt, legging en zelfgebreide sok kwijt en dat zat in m’n beddengoed dat ik op zolder had gelegd om te wassen. Blijkbaar niet helemaal goed gegaan met het bed af halen. Alle kledingstukken hebben het 60 graden wasje gelukkig wel overleefd!

1 like

Ja dat denk ik ook, maar dan moet je gewoon beter plannen :joy: ik zou nooit mn droger aan durven zetten op uitgestelde start en dan gokken wanneer ik thuis ben. In dat geval zet ik m liever aan als ik thuis kom

4 likes

Mijn schoonzus en broer zijn het tegenovergestelde van helicopterouders, maar ik vind het wel HEEL spannend in de grote stad ervan uitgaan dat je kind van drie de verkeersregels ken en een kind van 1,5 los laten lopen bij een 50 km. oversteekpunt. Ik zeg tegen ze dat ik het doodeng vind, maar dan zeggen ze tegen de kinderen ā€˜mevrouwWillem vindt het eng, doen jullie voorzichtig?’.

6 likes

Is het niet gewoon dat je afgevallen bent? En als je ooit weer aankomt je die BHs weer past?

3 likes

Ik heb vanmiddag mn hele kast overhoop gehaald voor de tweede keer en vond m ergens verfrommeld achterin dus ben weer blij hahaha

4 likes