Ik heb dit met onderbroeken/strings. Ik vraag me echt af hoeveel geld ik daar jaarlijks aan uit geef
Ik heb net een Apple Watch gekocht, maar ik had er geen erg in dat het snoertje een andere aansluiting heeft, dus nu kan ik hem niet opladen. Baal echt dat ik niet even heb gekeken van tevoren.
Heb je niet toevallig een laptop of computer met die aansluiting?
Ze hebben 'm gevonden! In de verkeerde kooi gegooid. Ze zeggen dat mijn spullen in ongeveer twee weken online moeten staan. Vingers en tenen gekruist!
Helaas niet, ik heb een Acer laptop met alleen maar normale usb poorten. Ik heb alles al overhoop gehaald op zoek naar een stekker, maar kan niks vinden.
Albert Heijn in de buurt tot 22.00 open misschien? Daar verkopen zo ook vaak wel wat van dat spul, of een jumbo met Hema assortiment
Tankstation in de buurt met een winkeltje? Voor als je de supermarkt niet meer red qua tijd
Maar moet je het nu hebben dan, morgen zijn alle elektra winkels weer open?
Late reactie maar DHL in Eindhoven had gisteren ook storing bij de zelfscan. Hopelijk komt het pakketje toch aan!
Helemaal niet aan gedacht! Heb inmiddels een adapter. Thanks!
Nee moet niet. Maar morgen heb ik een hele drukke dag. En ik vind het wel leuk om het gelijk in gebruik te nemen natuurlijk. Maar ik heb inmiddels een adapter.
Ik hoop het, maar denk nog steeds dat het mijn eigen schuld is. Ik had alles gescand maar was zo druk bezig met sticker plakken/kind tevreden houden. Want normaal krijg je nog je emailadres te zien en dat heb ik nooit gezien.
Nouja ik hoop dat het op de een of andere manier nog goed komt. Er zit wel een papiertje in met meer info, dus misschien maken ze het open als ze zo’n mysterieus pakket krijgen.
Ik heb een paar jaar aan kickboksen gedaan en nu starte er een low-key boksles op mijn sportschool (alleen combinaties, geen gespar). Ik deed mee en er deden alleen mannen mee. En elke man waar ik tegenover kwam te staan ging alles mainsplainen, terwijl de meeste minder techniek hadden dan ik
Waarom kunnen mannen noit gewoon hun bek houden? Ik liep van een doktersafspraak naar de trein (zelfde straat) en zat een beetje in mn eigen wereld want ik dacht na over het gesprek dat ik net had en over hoe laat de trein kwam etc. komen twee mannen me tegemoet gelopen . Eentje zegt “hallo” maar ik zeg niets terug omdat ik nog in mn hoofd zat en niet meteen door had dat ze iets tegen me zeiden. Dus ik liep gewoon door. Beginnen ze te roepen dat ik wel gewoon hallo kan zeggen en dat zij ook respect hebben voor mij dus ik dat ook voor hen moet hebben. Als je respect voor me had had je me niet aangesproken (ik liep alleen maar ik durf mn bankrekening er op te verwedden dat ze dit bij een man niet hadden gedaan). Het is maar iets heel kleins en ik ben bijna geneigd om te zeggen dat het niet uit maakt, maar het maakt me wel uit. Hoezo kan ik niet gewoon over straat lopen zonder dat mensen die ik niet ken en waar ik niets mee te maken heb tegen me lopen te schreeuwen ?
Ik krijg op twee e-mailadressen steeds mails van o.a. Booking en Insta dat ik mijn ‘wachtwoord ben vergeten’. Maar dat ben ik niet Fucking irritant. Weet ook niet of m’n gegevens zijn gelekt of dat iemand mij zit te vervelen.
Ik heb dit met marktplaats. Een keer in de zoveel tijd een sms voor mijn wachtwoord. En inmiddels kan ik mijn eigen account niet meer in.
Ik ook van booking van de tweestapsverificatie, zo irritant
Ik had een onschuldige fout gemaakt op mijn werk (denk categorie hele organisatie mailen met ‘ik ben ziek’). Krijg ik dus een mail met ‘dit lijkt me niet de bedoeling ’. (Joh) Nou echt die knipoog! Dat triggert echt een bron van agressie in mij. Wat een kut emoticon. Heb ook echt een petty mail teruggestuurd
Pizza hawaii