Waar erger je je aan? #17

Gewoon boerenkool stamppot maken ofzo haha

1 like

Ik krijg een mailtje van Simyo dat ze een nieuwe functie hebben. Je mobiele data worden uitgezet zodra je je bundel op hebt gemaakt en je kunt vervolgens zelf bepalen of je bij wilt betalen voor extra data. Maar deze super basic functie die iedere andere provider volgens mij al heeft (?) KOST MAANDELIJKS GELD. Maar 50 cent, maar dan nog. Kom op zeg.

Ik ken nog wel een lekker fusion pindapomodoripastarecept

ho ho ham kaas én banaan

(sorry gebruik elke kans om deze link te delen)

5 likes

Bij Youfone kost het dataplafond ook 50 cent per maand. Je kunt dan alleen wel zelf kiezen of je daar gebruik van maakt of niet

Ja ik vind dat dus echt heel raar? Bij Simyo kun je er ook voor kiezen, dus het is niet verplicht, maar ik ken van andere providers dat je of enorm traag internet krijgt of gewoon helemaal afgekapt wordt. Zonder kosten, want hoezo zou dat geld moeten kosten?

Je kunt het ook gratis instellen op je eigen telefoon, dus het is een non-issue. Maar ik vind het hele concept dat je hiervoor moet betalen echt stom haha.

2 likes

Met je eens hoor! En ze verkopen het dan als weet je wel wat buiten het de bundel kost maar ik vind het een stomme manier van geld binnen harken

1 like

Jezus wat een onzin, elke andere provider doet dit allang. Heb zelf Simyo en baal er ook van dat het super duur is als je erover gaat

Spoken word samenvattingen op congressen en symposia.

11 likes

Waarom is het voor horeca zo moeilijk om lekkere (zwarte) decafe te zetten? Soms is het eerder een soort thee met vage koffie smaak.

3 likes

Wow dit klinkt echt als iets wat mijn sector over een paar jaar ook gaat doen 🥹

1 like

Bestaat er buiten de horeca wel lekkere decaf?

2 likes

Had mijn FB weer eens geopend en stuitte meteen op drek: reacties van mensen op een oproep/promotiebericht van Sanquin om bloeddonor te worden. Strekking berichten: Sanquin is een malafide organisatie vol met niet wakkere schapen omdat ze geen onderscheid maken tussen gevaccineerd en ongevaccineerd bloed en de bewuste mensen willen écht geen gevaccineerd bloed in hun lijf. Nou prima, leg dat ergens vast en dan scheelt dat weer wat kostbare zakjes rood goud als jou iets overkomt. Bye.

Kom er maar in, Sjamadriaan.

14 likes

Ben hitster aan het spelen met mijn vriend omdat we iets te vieren, maar ik verlies de hele tijd :smiling_face_with_tear:
Ergernis want ik wil pas stoppen als ik win en moet morgen gewoon vroeg werken.

6 likes

Hangt af van wat je lekker vindt, maar de afgelopen jaren zijn er best veel decaf kwaliteitskoffies/specialty coffees uitgekomen! Ik vind het verschil met 5-10 jaar terug best groot. (Ik ben geen groot connoisseur maar ik ben wel dol op koffie en zou er gepassioneerd over kunnen zijn als ik geen stuiterbal werd van meer dan 1 kop per dag :mending_heart: :mending_heart:)

7 likes

Jazeker! Kanis en Gunnink hebben bijvoorbeeld echt lekkere decafe. En Douwe Egberts is ook prima!

5 likes

Estrella koffiebonen van Simon Levelt maakt hele goede decaf koffie

9 likes

Ik heb gisteren de keuken schoongemaakt zonder handschoenen (omdat ik die niet kon vinden) en nu valt de huid van mijn handen zo goed als af :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: zit helemaal onder de wondjes en ben aan het vervellen alsof ik van die eeltsokken heb gebruikt, ugh.

2 likes

Wauw. Waarmee heb je schoongemaakt? Doet het pijn?

Ik vermoed dat het contactallergie is op iets in afwasmiddel! Ik herken het gevoel (en de plekjes waar het het ergst is) namelijk van wanneer ik zonder handschoenen afwas, alleen is het nu extremer. :weary: Het brandt bij het wassen van mijn handen maar doet verder gelukkig geen pijn, het ziet er voornamelijk pijnlijk uit.