Waar erger je je aan? #17

Erger helemaal suf aan mezelf en m’n eigen werkhouding Heb heel veel klussen aangenomen (freelancer), hartstikke fijn natuurlijk. Maar mijn totale gebrek aan concentratie en energie zorgen dat alles 14 x zo lang duurt. Dus nu typ ik dit in plaats van te starten met een nieuwe klus. Na een ochtend uitstellen met snacks eten, slapen en voor me uitstaren.

Zou echt fijn zijn als ik ooit volwassen werd.

7 likes

Eigenlijk verbaas ik me er vooral over maar ik krijg op Facebook telkens reclame van Booking voor heel willekeurige basic hotels in Afrika, Midden-Oosten of Azië?! Ik vraag me echt af waar dat op is gebaseerd, het is niet alsof ik daar zelf naar heb gezocht…

6 likes

Ja! Bij mij zijn het alleen steeds hele luxe hotels in de Verenigde Staten en Canada, snap ook niet waar dat vandaan komt

3 likes

Ja same, ook elke keer een hotel met ballenbak en glijbaan in de kamer :joy:

4 likes

Beter dan de reclame die ik kreeg, leuke en schattige cottage ergens in Polen, zijn de foto’s buiten heel cute en van binnen is het Mr. Grey’s red room

1 like

Ik kocht net een Breaker. Bij openen ademde ik al een gekke soort alcohol achtig lucht in. En toen ik een hapje/slokje (hoe noem je dat ook) nam ging mijn hele tong tintelen. Die kan dus regelrecht weer de prullenbak in en heb ik alsnog geen ontbijt…

1 like

Het plaatsen van een (glazen) screenprotector op m’n iPhone. De eerste zat er perfect op, maar was kapot dus moest ik vervangen. Omdat de nieuwe de eerste keer niet perfect zat, en ik hem opnieuw moest plaatsen, krijg ik hem nu nooit meer perfect :weary:.

2 likes

Aan de glasvezel meneer die zojuist aanbelde en mij hiermee wakker heeft gemaakt (zit in de nachtdienst) :angry:

1 like

Als je een protector bij de Mediamarkt koopt, dan kunnen ze het voor je plaatsen. Echt ideaal, want ik zat altijd te kutten.

6 likes

Aan mensen die zeggen: “dit escaleert volledig uit de hand”
Kies gewoon 1 ding wat je wil zeggen.

8 likes

Ik heb toevallig laatst een setje gekocht met een plastic malletje erbij dat je op je telefoon klikt zodat het glaasje op de perfecte plek komt! Wist niet dat dat bestond maar het werkt echt fijn. Dat oranje ding:

10 likes

Dat is toch juist de ‘grap’?

41 likes

Ja er is toch niemand die dat serieus bedoeld? :upside_down_face:

7 likes

Wat al eerder gezegd is die van de mediamarkt zijn top. Is ook niet hard en blijft bij mij altijd de hele telefoonduur (2-3 jaar) zitten.

3 likes

Ja en voor mij juist een ergernis :smiling_face_with_tear:

3 likes

@Briseis, @JustinBieber en @Barbie thanks voor de tips! Naar mediamarkt gaan ervoor had ik idd gedaan als een in de buurt had en/of daar heen kon gaan. Maar dat ga ik een volgende keer zeker weer overwegen!

En het scheelt dat de imperfectie nu in een hoekje zit en in gebruik niet eens opvalt.

2 likes

Ik heb een feestje vanavond, collega komt me om 4 uur ophalen maar 1 gedeelte van mijn outfit moet nog binnen komen :sob:

4 likes

Spannend, wordt het boven of onder naakt?

54 likes

Het was zo’n mini mini vliegje blijkbaar, die helemaal achter in mn ooghoek zat ewl. Toen bood iemand anders aan het eruit te halen, nee dankje :laughing: met een wattenstaafje wel gelukt. Ik zei ook voor de grap “ik wil niet meer leven” haha maar dat gevoel continu is ZO irritant.

1 like

Zo’n malletje werkt echt perfect. Tip voor iedereenm. Nooit meer gedoe met protectors die niet helemaal goed zitten. Het is alleen niet zo duurzaam want in elk setje zit weer een malletje dat daarna weggaat.

3 likes