Waar erger je je aan? #17

Ik denk dat ik mij hier ongeveer wekelijks aan erger, maar ik zit even nieuwsuur te kijken en natuurlijk hebben ze Henk Kamp weer gesproken, hoe mediageil is die man.

8 likes

Huh wtf. Waarom staat dit niet bij het bier?
Het lijkt ook gewoon op bier. Kan zo a la Two Chefs Brewing zijn

1 like

Als mensen zulke specifieke wensen hebben als ze op bezoek komen.
Ik: “Wil je een kop koffie?”
“Ja, doe maar een latte macchiato alsjeblieft”
of
“Heb je ook cassis?”

Ben geen horecagelegenheid he :sweat_smile:

41 likes

Haha zal nooit mijn ex-schoonvader vergeten die zei ‘ik wil wel een verse muntthee’ :smile:

27 likes

Ik heb bijna nooit fris in huis dus ik noem tegen bezoek altijd maar gelijk op dat ze kunnen kiezen uit zwarte koffie, thee, water of aanmaak voordat ze allerlei gekke ideeën krijgen

Edit: als ik van tevoren weet dat ik bezoek krijg dat graag cappuccino of cola drinkt haal ik met liefde dingen in huis trouwens maar als je onverwachts langskomt is het wat het is

28 likes

Haha jaa… of Rivella Light :roll_eyes:

1 like

Ik heb iets in mn oog, waarschijnlijk een wimper maar ik zie niks en ik krijg het er niet uit. Vreselijk irritant :triumph: ik heb ook al 3 mensen in mn oog laten kijken en zie er ook wazig mee.

4 likes

Misschien een kleine beschadiging op je hoornvlies, dat kan ook zo irriterend of kriebelend voelen. Zou niet teveel gaan porren of wrijven in ieder geval.

3 likes

Ik krijg best wat geld terug van de inkomensbelasting verwacht ik, maar degene die dat altijd voor ons checked heeft uitstel aangevraagd tot 2025 :sob:hij heeft t te druk… :confused:

Ik vind dan de vraag ‘heb je ook…’ minder irritant dan ‘doe maar…’. Op het eerste kan ik nog zeggen nee maar wel dit of dat

1 like

Precies dit. Ik vind de “doe maar wat open is” mensen ook stom. Ik moet altijd wat open maken dus kies gewoon uit wat ik zeg dat er is.

4 likes

In de makeup winkel ‘ik heb die en die concealer en die draag ik zonder andere makeup zoals foundation, en ik vind hem nu te geel en licht geworden’
‘Hier heb je een lichtere kleur dat staat heel mooi als je hem blend met een primer en foundation’

6 likes

Erger helemaal suf aan mezelf en m’n eigen werkhouding Heb heel veel klussen aangenomen (freelancer), hartstikke fijn natuurlijk. Maar mijn totale gebrek aan concentratie en energie zorgen dat alles 14 x zo lang duurt. Dus nu typ ik dit in plaats van te starten met een nieuwe klus. Na een ochtend uitstellen met snacks eten, slapen en voor me uitstaren.

Zou echt fijn zijn als ik ooit volwassen werd.

7 likes

Eigenlijk verbaas ik me er vooral over maar ik krijg op Facebook telkens reclame van Booking voor heel willekeurige basic hotels in Afrika, Midden-Oosten of Azië?! Ik vraag me echt af waar dat op is gebaseerd, het is niet alsof ik daar zelf naar heb gezocht…

6 likes

Ja! Bij mij zijn het alleen steeds hele luxe hotels in de Verenigde Staten en Canada, snap ook niet waar dat vandaan komt

3 likes

Ja same, ook elke keer een hotel met ballenbak en glijbaan in de kamer :joy:

4 likes

Beter dan de reclame die ik kreeg, leuke en schattige cottage ergens in Polen, zijn de foto’s buiten heel cute en van binnen is het Mr. Grey’s red room

1 like

Ik kocht net een Breaker. Bij openen ademde ik al een gekke soort alcohol achtig lucht in. En toen ik een hapje/slokje (hoe noem je dat ook) nam ging mijn hele tong tintelen. Die kan dus regelrecht weer de prullenbak in en heb ik alsnog geen ontbijt…

1 like

Het plaatsen van een (glazen) screenprotector op m’n iPhone. De eerste zat er perfect op, maar was kapot dus moest ik vervangen. Omdat de nieuwe de eerste keer niet perfect zat, en ik hem opnieuw moest plaatsen, krijg ik hem nu nooit meer perfect :weary:.

2 likes

Aan de glasvezel meneer die zojuist aanbelde en mij hiermee wakker heeft gemaakt (zit in de nachtdienst) :angry:

1 like