De zondagavond blues is heftig.
Bedrijven die zogenaamd grappige comments achterlaten op andere social media kanalen. Laatste tijd zie ik op TikTok de Lidl overal op reageren, vind dat echt cringe
Ik ben al bijna 2 weken ziek en ik haat het. Geef me lucht en minder hoestbuien graag
Ik erger me aan mezelf en mijn executieve dysfunctie en aan het feit dat glasvezel opgedrongen wordt. Morgen komen ze langs, de buurman kan gelukkig de deur open doen, maar ik ben benieuwd hoe ze het gaan regelen want in het kantoor onder mij is nooit iemand aanwezig.En ik vind het geen fijn idee dat ik niet thuis ben en er is een vreemde in mijn huis. Mijn ergernis aan mezelf is dat ik heel de zondag heb gehad om op te ruimen, maar ik ben uiteraard nu pas mijn willekeurige stapels aan het uitzoeken.
Net mân hele balkon opgeknapt, heeft een meeuw opeens besloten op mijn dak een nest te gaan broeden en dat beest wordt he-le-maal loco als ik alleen al de balkondeur opendoe. Echt FML.
Oef ja hier ookkkkk. Zoân leuk weekend gehad, echt heftig deze zondag blues kutzooi
Mensen die hun zonnebril zoooo slecht op hun hoofd hebben staan, heel vaak veel te hoog, dat ik denk: kijk je dan nooit in de spiegel en zie je dan niet hoe belachelijk dit eruit ziet?!
Ik stuur een mail met klacht over een verkeerde levering inclusief mijn bestelnummer naar een bedrijf. In hun mail terug staat alleen: âWat is je bestelnummer?â
Haha met sommige bedrijven moet je echt 5 keer heen en weer mailen voor ze je (best simpele) vraag eindelijk goed lezen
Aan online meetings in Teams want dan lijken mij wallen nog erger dan normaalâŠ
Misschien door AI opgepakt?
Och ja , sowieso dat mensen gewoon NIET lezen. Kost zoveel tijdâŠ
Aan de opmaak en schrijfwijze te zien niet
Ik zit in de bus en leen een meisje mijn oplader van de telefoon uit. Ze zou hem binnen enkele minuten weer teruggeven. Dat is nu een uur geleden. Kan me daar echt aan ergeren want nu moet ik die lader dadelijk zelf gaan terugvragen terwijl ik dacht oke ik leen haar dit even uit aardigheid
ja hup beetje assertiviteit en die lader terugvragen âhey sorry ik heb m zelf weer nodigâ
Haha, waar ik altijd mân nagels laat doen werkt een vrouw achter de balie en dat gesprek gaat altijd zo:
Ik: Ik heb een afspraak op de naam * mijn achternaam*
Zij: Oké prima en wat is uw achternaam?
Echt elke keer weer.
Of bij sommige winkels, terwijl je een kleine aankoop doet en je shopper al op de balie hebt liggen:
âNee, ik hoef geen tasje.â
âHad ik al gevraagd of je een tasje wilde hebben?â
Gehannes met afrekenen
"Wilde u een tasje?
Glutenvrije ravioli en het stomme is dat ik deze al 3x eerder heb geprobeerd en dus weet dat het altijd een plakkerige, uitelkaar vallende bende wordtâŠmaar ik het alsnog weer koop? Whyyy
Ja deze fout ook 3 x gemaakt. Komt ook omdat de mezzelune die vegan was dit niet deed.
Nu koop ik de mezzelune bij de plus.
Echt waarom jeuken muggenbulten toch altijd zo gigantisch? Ik zit nu al helemaal onder en dan duurt de zomer nog best een hele tijd.