Snap ik, alleen het is zo herkenbaar dat ik niet durf. Anticlimax en een ergernis op zich in dit topic.
Zwart raam met wit, zo herkenbaar? Of misschien wel maar zie het niet voor me, bij mij ziet alles er donker uit achter de ramen in de avond haha zie juist echt niks.
Ben vandaag bij de chiropractor geweest en âmagâ niet meer op mijn buik slapen/liggen. Is beter voor mijn rug en nek wat mega vast zitten, maar ik lig dan altijd zo lekker.
Kriebelhoest in de nacht.
Ik zit weer beneden te blaffen met een kop thee. Ugh wil slapen.
Aan dat ik 41 euro moet betalen aan het cbr om een paar domme vragen te beantwoorden.
" Heb je last van je arm of been? " sjonge jonge.
Dat ik mijn OV-chip ben vergeten ben en nu 20 euro moet betalen om te reizen terwijl ik + 300 per maand betaal voor dit traject.
Maar geloof dat ik het kan terugvragen. Even uitzoeken.
Edit: Neeeee mijn fiets staat in de NS fietsparkeer. Nou hopelijk willen ze me die wel teruggeven, anders kan ik vannacht na de kerstborrel een uur naar mn ouder huis lopen en morgen weer naar werk. đ„č
Ik ga altijd eerder naar huis van kantoor zodat ik niet in de file sta, maar nu wil mijn leidinggevende dat ik tot half 6!!! Op kantoor blijf om een nieuwe collega in te werken. Fuck offff
âHoi Blush, de mogelijkheden voor de Sint/kerst/whatever lunch zijn voor jou erg klein wil je anders zelf wat meenemen?â
Ik ben zwanger, niet gluten/lactose/iets anders tolerant/allergisch
Misschien denken ze dat je geen enkele kaas mag? Of zouden ze alleen maar carpaccio vreten.
Gok het laatste
Wauw
En, neem je zelf wat mee?
Ik heb een belafspraak met het ziekenhuis âin de ochtendâ. Ik snap dat ze dit soort afspraken tussendoor doen maar vind het zo vervelend, geef me gewoon een tijd.
Mag je declareren hoop ik.
Als mijn auto in de parkeergarage staat kan ik de verwarming niet van te voren aan zetten omdat hij geen bereik heeft. Echt irritant!!
Niet voor de grap zeggen dat je iets anders mankeert, want dan kan je nog een jaar wachten
Haha nee ik heb geen zin om 2x een dom bedrag te betalen voor niks.
Haha ik vraag het me ook af! Ik gaf zelfs niks specifieks door want ik eet dan gewoon een broodje met kaas oid. Maar ja, je hebt wel soorten kaas en rauw vlees inderdaad wat niet mag, maar dat vind ik geen enorme lijst⊠althans voor een simpele lunch is er in mijn ogen niks aan de hand, ik kan genoeg eten zonder dat er met mij rekening gehouden wordt.
Haha nou ik had laatst dus wel iets van het werk van mijn man met daarbij voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht. Het voorgerecht was carpaccio, hoofdgerecht burger die ik alsnog half rauw kreeg ondanks aangegeven dat ik zwanger was en toetje was ook iets met rauw ei dat ik niet mocht. Dus toen heb ik maar gewoon gedaan alsof ik niet zo lekker was en ben ik langs de mcdonaldâs gereden
Ik had een bericht van iemand die mij âom een gunst wil vragenâ, nog geen twee zinnen en er staat 3x (: in. Ik durf nu al te wedden dat hij gaat vragen of ik gratis muziek kan gaan maken voor hem. Nope.
Namen die verkeerd worden gespeld. Mijn naam, mijn dochters naam, maar ook in het algemeen. Helemaal als de betreffende naam gewoon voor iemands neus staat, bijvoorbeeld in een e-mail. Omg zeg, doe even je best om iemands naam goed te schrijven. Zie nu bijvoorbeeld een knutselwerk hangen met echt een hele creatief gespelde naam. Moet nu ook denken aan een post van jaren geleden, dat iemand schreef: âiedereen noemt mijn kind Naomie, maar ze heet Noomie!!!â ofzo