Waar erger je je aan? #17

Misschien denken ze dat je geen enkele kaas mag? Of zouden ze alleen maar carpaccio vreten. :joy:

2 likes

Gok het laatste :joy:

2 likes

Wauw
En, neem je zelf wat mee?

3 likes

Ik heb een belafspraak met het ziekenhuis “in de ochtend”. Ik snap dat ze dit soort afspraken tussendoor doen maar vind het zo vervelend, geef me gewoon een tijd.

3 likes

Mag je declareren hoop ik.

3 likes

Als mijn auto in de parkeergarage staat kan ik de verwarming niet van te voren aan zetten omdat hij geen bereik heeft. Echt irritant!!

5 likes

Niet voor de grap zeggen dat je iets anders mankeert, want dan kan je nog een jaar wachten :smiling_face_with_tear:

4 likes

Haha nee ik heb geen zin om 2x een dom bedrag te betalen voor niks.

1 like

Haha ik vraag het me ook af! Ik gaf zelfs niks specifieks door want ik eet dan gewoon een broodje met kaas oid. Maar ja, je hebt wel soorten kaas en rauw vlees inderdaad wat niet mag, maar dat vind ik geen enorme lijst
 althans voor een simpele lunch is er in mijn ogen niks aan de hand, ik kan genoeg eten zonder dat er met mij rekening gehouden wordt.

5 likes

Haha nou ik had laatst dus wel iets van het werk van mijn man met daarbij voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht. Het voorgerecht was carpaccio, hoofdgerecht burger die ik alsnog half rauw kreeg ondanks aangegeven dat ik zwanger was en toetje was ook iets met rauw ei dat ik niet mocht. Dus toen heb ik maar gewoon gedaan alsof ik niet zo lekker was en ben ik langs de mcdonald’s gereden :joy:

4 likes

Ik had een bericht van iemand die mij “om een gunst wil vragen”, nog geen twee zinnen en er staat 3x (: in. Ik durf nu al te wedden dat hij gaat vragen of ik gratis muziek kan gaan maken voor hem. Nope.

8 likes

Namen die verkeerd worden gespeld. Mijn naam, mijn dochters naam, maar ook in het algemeen. Helemaal als de betreffende naam gewoon voor iemands neus staat, bijvoorbeeld in een e-mail. Omg zeg, doe even je best om iemands naam goed te schrijven. Zie nu bijvoorbeeld een knutselwerk hangen met echt een hele creatief gespelde naam. Moet nu ook denken aan een post van jaren geleden, dat iemand schreef: ‘iedereen noemt mijn kind Naomie, maar ze heet Noomie!!!’ ofzo :sweat_smile:

9 likes

Hierop aanhakend, mijn man wordt zeker 8 van de 10 keer gemaild met geachte mevrouw terwijl hij helemaal geen vrouwennaam heeft haha, en als het een langere correspondentie is geeft hij zelf aan ‘meneer’ en dan blijven ze het doen?

1 like

De verwarming staat al sinds 9 uur volop te loeien, maar er zit gewoon nog geen verschil in temperatuur in de woonkamer zo koud dat het hier momenteel is. Ik wil zon, kan m’n huis tenminste een beetje natuurlijk opwarmen :smiling_face_with_tear:

Haha dit doet me denken aan m’n zus die na haar scheiding haar naam ergens wilde aanpassen naar haar geboortenaam. Ze gebruikte voorheen de naam van haar Afrikaanse man. Ze kreeg toen per ongeluk een CC van deze mail. Die Afrikaanse naam was iets te moeilijk voor deze mevrouw. Het lijkt er in niets op, heeft gewoon wat letters ingetoetst. Zooo respectloos maar weet nog dat we er toen wel hard om gelachen hebben. Zo bizar.

-verwijderd door moderator-

1 like

hebben jullie daar nog wat mee gedaan? ik vind dit echt respectloos

4 likes

Ja m’n zus heeft een boze mail teruggestuurd en kreeg iets terug als “was gewoon een grapje” :expressionless:

Ongevraagde tip: ik heb een thermolegging en shirt aan in de winter in huis. Zo heerlijk!

1 like

Moet ik ook maar gaan aanschaffen. Dit is namelijk geen doen haha

1 like

We hebben gisteren nieuwe ramen gekregen in de woonkamer en kinderkamer. Het was zo tyfus koud. Ik ben ook nog ziek en ik bleef de hele dag in onze slaapkamer met dochter want zoals gezegd, tyfus koud overal.
Vandaag kwamen ze nog puntjes op de i zetten. En mijn man de hele tijd, oooh ik merk zo’n verschil, het is zooo warm nu (eerst tochtte het best wel)
En ik zit van: :grimacing: ik merk nauwelijks verschil. Heb het nog steeds koud. Zit nu met 2 vesten onder een dekentje.
Misschien wordt het beter als ik weer beter ben maar ik knik nu maar elke keer ja als mijn man weer enthousiast roept dat het zo lekker warm is