Waar erger je je aan? #17

Hierop aanhakend, mijn man wordt zeker 8 van de 10 keer gemaild met geachte mevrouw terwijl hij helemaal geen vrouwennaam heeft haha, en als het een langere correspondentie is geeft hij zelf aan ‘meneer’ en dan blijven ze het doen?

1 like

De verwarming staat al sinds 9 uur volop te loeien, maar er zit gewoon nog geen verschil in temperatuur in de woonkamer zo koud dat het hier momenteel is. Ik wil zon, kan m’n huis tenminste een beetje natuurlijk opwarmen :smiling_face_with_tear:

Haha dit doet me denken aan m’n zus die na haar scheiding haar naam ergens wilde aanpassen naar haar geboortenaam. Ze gebruikte voorheen de naam van haar Afrikaanse man. Ze kreeg toen per ongeluk een CC van deze mail. Die Afrikaanse naam was iets te moeilijk voor deze mevrouw. Het lijkt er in niets op, heeft gewoon wat letters ingetoetst. Zooo respectloos maar weet nog dat we er toen wel hard om gelachen hebben. Zo bizar.

-verwijderd door moderator-

1 like

hebben jullie daar nog wat mee gedaan? ik vind dit echt respectloos

4 likes

Ja m’n zus heeft een boze mail teruggestuurd en kreeg iets terug als “was gewoon een grapje” :expressionless:

Ongevraagde tip: ik heb een thermolegging en shirt aan in de winter in huis. Zo heerlijk!

1 like

Moet ik ook maar gaan aanschaffen. Dit is namelijk geen doen haha

1 like

We hebben gisteren nieuwe ramen gekregen in de woonkamer en kinderkamer. Het was zo tyfus koud. Ik ben ook nog ziek en ik bleef de hele dag in onze slaapkamer met dochter want zoals gezegd, tyfus koud overal.
Vandaag kwamen ze nog puntjes op de i zetten. En mijn man de hele tijd, oooh ik merk zo’n verschil, het is zooo warm nu (eerst tochtte het best wel)
En ik zit van: :grimacing: ik merk nauwelijks verschil. Heb het nog steeds koud. Zit nu met 2 vesten onder een dekentje.
Misschien wordt het beter als ik weer beter ben maar ik knik nu maar elke keer ja als mijn man weer enthousiast roept dat het zo lekker warm is

Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat mijn achternaam verkeerd geschreven of uitgesproken wordt, zou ik heel lang op vakantie kunnen. En dan idd ook als mensen de naam over moet schrijven, maar ook als ik het spel. En het is echt niet zo moeilijk, mensen maken die naam vooral heel moeilijk.

3 likes

Maakt niet uit wat je naam is, het wordt eens een keer voorspeld. Ik heb een vrij gangbare voornaam en die je fonetisch al gelijk goed spelt. En toch zie je af en toe de meest creatieve manieren om mijn naam te spellen

Een vriendin die altijd belt als ze in de auto zit, en als je dan niet opneemt en later terug belt, nooit opneemt maar appt ze de volgende dag weer belt als ze in de auto zit

8 likes

Mijn supervisor die elke e-mail die wij allebei ontvangen forward met de tekst “FYI”

Ja ik weet het je ziet dat ik ze ook binnen krijg!! :mad:

3 likes

Ik dacht dat wintertenen gewoon erg koude voeten was en dat dat heel vervelend was kon ik me wel voorstellen.
Maar dit is de hel. En mensen lachen erom? Nog erger zijn wintervingers. Tenen waren erg paar weken lang. Toen weekje ok en toen weer full terug. En mijn handen dus sinds een paar weken en per dag wordt het erger.
Ik ga echt kapot en ben zo bang dat ik dit straks aan alle tenen en vingers heb. De gedachte dat ik nog 2,5 maand kan wachten tot dit een beetje voorbij is? I cant.
Ik snap er niks van want ben ongeveer 23,5 uur van de 24 uur binnen geweest afgelopen weken en als ik al buiten was, was het direct met wanten aan. Het is in huis qua temperatuur gewoon ok en ik douche niet heter dan eerdere jaren.

6 likes

Ik kreeg vorige week ook ineens voor het eerst in mijn leven een winterteen, heel pijnlijk inderdaad! Votaren emulgel extra sterk hielp wel een beetje trouwens

Overigens nu een week later heb ik een stuk minder klachten

2 likes

Is jouw vriendin @Karl_Lagerfeld , die had laatst toch dezelfde ergernis maar andersom.

9 likes

Moest ik ook aan denken :joy:

1 like

Ik voel voor je, ik heb het altijd gehad maar de afgelopen twee jaar is het nog erger geworden en het duurt bij mij echt tot april of mei zelfs. De huid op m’n handen is ook helemaal kapot en niks helpt :smiling_face_with_tear: ik kan voor buiten wel verwarmde handschoenen aanraden maar dat is niet erg praktisch binnen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Hahaha ja alleen zou ik dat dan weer niet appen

2 likes

Jaaa zo stom, zoiets postte ik vorig jaar ook. Mensen lachen erom ja maar het doet écht gewoon zeer? Heb er nu ook alweer een mand last van, ook toen het nog rond de 10 graden was.

Wat mij helpt is sloffen dragen met echt wol vanbinnen. Dus ook juist binnen waar het niet zo koud is. Heb nu minder last. En zo veel mogelijk uggs of andere hele warme schoenen dragen wanneer ik naar buiten ga.

5 likes

8 jaar niet gevlogen en nu heb ik mij bedacht dat ik rond O&N naar Helsinki wil. Is het 400 euro voor 2x2u vliegen??