Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat mijn achternaam verkeerd geschreven of uitgesproken wordt, zou ik heel lang op vakantie kunnen. En dan idd ook als mensen de naam over moet schrijven, maar ook als ik het spel. En het is echt niet zo moeilijk, mensen maken die naam vooral heel moeilijk.
Maakt niet uit wat je naam is, het wordt eens een keer voorspeld. Ik heb een vrij gangbare voornaam en die je fonetisch al gelijk goed spelt. En toch zie je af en toe de meest creatieve manieren om mijn naam te spellen
Een vriendin die altijd belt als ze in de auto zit, en als je dan niet opneemt en later terug belt, nooit opneemt maar appt ze de volgende dag weer belt als ze in de auto zit
Mijn supervisor die elke e-mail die wij allebei ontvangen forward met de tekst “FYI”
Ja ik weet het je ziet dat ik ze ook binnen krijg!!
Ik dacht dat wintertenen gewoon erg koude voeten was en dat dat heel vervelend was kon ik me wel voorstellen.
Maar dit is de hel. En mensen lachen erom? Nog erger zijn wintervingers. Tenen waren erg paar weken lang. Toen weekje ok en toen weer full terug. En mijn handen dus sinds een paar weken en per dag wordt het erger.
Ik ga echt kapot en ben zo bang dat ik dit straks aan alle tenen en vingers heb. De gedachte dat ik nog 2,5 maand kan wachten tot dit een beetje voorbij is? I cant.
Ik snap er niks van want ben ongeveer 23,5 uur van de 24 uur binnen geweest afgelopen weken en als ik al buiten was, was het direct met wanten aan. Het is in huis qua temperatuur gewoon ok en ik douche niet heter dan eerdere jaren.
Ik kreeg vorige week ook ineens voor het eerst in mijn leven een winterteen, heel pijnlijk inderdaad! Votaren emulgel extra sterk hielp wel een beetje trouwens
Overigens nu een week later heb ik een stuk minder klachten
Moest ik ook aan denken
Ik voel voor je, ik heb het altijd gehad maar de afgelopen twee jaar is het nog erger geworden en het duurt bij mij echt tot april of mei zelfs. De huid op m’n handen is ook helemaal kapot en niks helpt ik kan voor buiten wel verwarmde handschoenen aanraden maar dat is niet erg praktisch binnen
Hahaha ja alleen zou ik dat dan weer niet appen
Jaaa zo stom, zoiets postte ik vorig jaar ook. Mensen lachen erom ja maar het doet écht gewoon zeer? Heb er nu ook alweer een mand last van, ook toen het nog rond de 10 graden was.
Wat mij helpt is sloffen dragen met echt wol vanbinnen. Dus ook juist binnen waar het niet zo koud is. Heb nu minder last. En zo veel mogelijk uggs of andere hele warme schoenen dragen wanneer ik naar buiten ga.
8 jaar niet gevlogen en nu heb ik mij bedacht dat ik rond O&N naar Helsinki wil. Is het 400 euro voor 2x2u vliegen??
Oke??
Negatieve automatische review op vinted omdat ik de bestelling moest annuleren omdat ik scheel gekeken had naar de maat.
Het viel me ook op dat vliegtickets heel duur zijn de laatste week van december. Ik wilde die week mijn schoonfamilie bezoeken, maar ga het uitstellen. Zal wel komen door de feestdagen + schoolvakanties.
Ik weet niet of je op zoek bent naar tips, maar mijn zusje heeft er ook erg last van en bij haar helpen een paar dingen om het minder te maken (ze kreeg vroeger altijd hele dikke tenen en vingers waardoor ze niet meer kon werken een paar weken per jaar en dat is nu niet meer). Zilver sokken en zilver handschoenen (je kan ook een deel vergoed krijgen, bij haar ging dat wel via een arts maar misschien kan het ook via je huisarts). Daarover draag je dan gewone sokken en handschoenen. Verwarmde handschoenen voor buiten (bij anwb zijn vaak kortingen). Zorgen dat je binnen ook veel laagjes aan hebt en warm bent. Je handschoenen al eerder dragen (en langer door dragen) dan dat je denkt dat nodig is (dus niet te veel afgaan op of je het zelf koud vindt).
Dat is nog niks, kan nog veel duurder worden, je kiest ook echt een populair moment uit. Kijk ook eens naar de hotelprijzen alvast, voordat je daar weer van schrikt na het boeken van vliegtickets.
Luxeprobleem dit maar ik wacht al weken op m’n gereserveerde boeken van de bieb.
Zouden naar mijn ouders en mijn familie dit weekend en mijn man vindt dat altijd heel gezellig. Maar ik heb buikgriep dus ik heb ze net afgezegd. Staat ie naast me te wachten tot ik klaar ben met overgeven, zodat ie de bak kan schoonmaken dus letterlijk terwijl ik aan het overgeven ben: “misschien kunnen we nog even afwachten of je je morgenochtend beter voelt en kunnen we alsnog gaan. …hey?”
Gast. Nee.
Kan hij niet alleen? Beterschap!