Ik heb echt heel erge pijn aan mijn duim, dacht eerst gebroken. En ik moet vanavond werken maar de andere collega’s van mijn dienst zijn ziek. Dus moet voor 3 man werken vanavond ![]()
Dat ik in een donkere kamer zit met m’n baby om hem in slaap te brengen en steeds van alles voel kriebelen op mijn blote benen.
Belangrijk detail: ik ben in Australië.
Update: alleen een mug (voor zover ik weet)
@ellegirltalk om je een vruchteloos tripje naar de apotheek te sparen: locoid is een corticosteroïd en dus receptplichtig.
“Kerstboom scoren, ik kan het!”
Deze kreet hoorde ik net op de radio van de Gamma. Alsof het een onmogelijke opgave in Nederland is om een boompje te bemachtigen.
Typisch ook zon slogan en dan een foto van een vrouw dr bij haha.
Hebben ze liever dat hij de boel aansteekt ![]()
Huh is het geen “dat zeg ik, Gamma!” meer ![]()
Al een jaar of 5 niet meer geloof ik!
Veeeel te grote kerstboom gekocht, geen woonkamer meer ![]()
Huh, bij mij gister nog 40?
Ohnee joh straks moet je nog helemaal zelf naar de supermarkt! Stel je voor hey.
Je kan tegenwoordig bij Crisp vanaf €35 bestellen, al betaal je dan wel weer €3 toeslag voor een kleine bestelling.
Ik heb ah premium gekocht want ze hebben nu ook 10% korting op die terra producten (= basically alle vleesvervangers, plantaardige melk etc). Voor het eest boodschappen mee gedaan, helemaal blij kijken wAt MiJn BeSpaRinG zAL ziJn… eindstand 0 euro. Blijkbaar helemaal niks van dat terra of biologisch gekocht ![]()
Mijn vrienden en hun time managment.
Zij : Hoelaat ben jr dr?
Ik : om half
Zij om half : ik sta in de jumbo wat wil je hebben?
Eh dat jij de deur open doet kut
van die hypergestijlde kerstbomen waar maximaal 2 kleuren van dezelfde kerstballen in voorkomen
Dat wij waarschijnlijk opgelicht zijn door dakdekkers ofja degenen die daklekkage zouden oplossen. 2300 euro verder en niet gefixt
Mensen die werkelijk alles wat je anders doet dan hen moeten becommentariëren. Zoals dat ik de room onder de jam deed op m’n scone, want dat moest er bovenop.
En dan niet eenmalig maar élke keer weer opnieuw benoemen.
wat? Nee man eerst clotted Cream en dan jam. Met wat voor barbaren ben je
Eerst jam en dan room? Nee joh

