Oke??
Negatieve automatische review op vinted omdat ik de bestelling moest annuleren omdat ik scheel gekeken had naar de maat.
Het viel me ook op dat vliegtickets heel duur zijn de laatste week van december. Ik wilde die week mijn schoonfamilie bezoeken, maar ga het uitstellen. Zal wel komen door de feestdagen + schoolvakanties.
Ik weet niet of je op zoek bent naar tips, maar mijn zusje heeft er ook erg last van en bij haar helpen een paar dingen om het minder te maken (ze kreeg vroeger altijd hele dikke tenen en vingers waardoor ze niet meer kon werken een paar weken per jaar en dat is nu niet meer). Zilver sokken en zilver handschoenen (je kan ook een deel vergoed krijgen, bij haar ging dat wel via een arts maar misschien kan het ook via je huisarts). Daarover draag je dan gewone sokken en handschoenen. Verwarmde handschoenen voor buiten (bij anwb zijn vaak kortingen). Zorgen dat je binnen ook veel laagjes aan hebt en warm bent. Je handschoenen al eerder dragen (en langer door dragen) dan dat je denkt dat nodig is (dus niet te veel afgaan op of je het zelf koud vindt).
Dat is nog niks, kan nog veel duurder worden, je kiest ook echt een populair moment uit. Kijk ook eens naar de hotelprijzen alvast, voordat je daar weer van schrikt na het boeken van vliegtickets.
Luxeprobleem dit maar ik wacht al weken op mân gereserveerde boeken van de bieb.
Zouden naar mijn ouders en mijn familie dit weekend en mijn man vindt dat altijd heel gezellig. Maar ik heb buikgriep dus ik heb ze net afgezegd. Staat ie naast me te wachten tot ik klaar ben met overgeven, zodat ie de bak kan schoonmaken dus letterlijk terwijl ik aan het overgeven ben: âmisschien kunnen we nog even afwachten of je je morgenochtend beter voelt en kunnen we alsnog gaan. âŠhey?â
Gast. Nee.
Kan hij niet alleen? Beterschap!
Oh dit begon goed (schoonmaken bak), maar eindigde slecht. Lekker thuisblijven inderdaad, beterschap!
Mooi hotel is niet duurder dan een krakkemikkig huisje op Ameland, dus dat scheelt
Zou wel kunnen hoor, maar hij is zelf ook ziek geweest hiervan afgelopen week.
Ik wil ook gewoon dit virusje niet aan mân krakkemikkige oma en tante die net geopereerd is aan een hersentumor doorgeven, dus hij blijft maar gewoon lekker thuis.
@wiewatwaar ja je hebt gelijk, dat is ook wel weer lief eigenlijk.
@ wintertenen/ handen
Dank voor de tips allemaal! (En sterkte voor degenen met ook last, lief jullie reacties)
Ik had nog nooit van zilver sokken gehoord, ben benieuwd.
Ik heb wel probleempjes met mijn voeten. Sokken en schoenen zitten eigenlijk allemaal veel te strak. Heb één paar waarbij mijn tenen genoeg ruimte krijgen maar die zijn niet waterdicht en koud. De ellende is begonnen toen ik die aanhad en het regende en ik hele avond met natte voeten zat Ik draag nu andere schoenen omdat die warmer en waterdichter zijn, maar tenen krijgen niet genoeg ruimte en dat schijnt ook weer slecht te zijn voor wintervoeten.
Tot mei trouwens, wtf Dacht zeggen â3 maandenâ is al overdrevenâŠ
Ik lag vannacht weer tijd wakker door jeukende handen en heb blijkbaar mijn vinger open gekrabd. Ik hoop dat dat snel geneest en niet erger wordt. Het is trouwens bizar want de hand met wintervingers is enorm heet/warm en mijn andere hand is een ijsklomp.
Mijn buik reageert zo vervelend op als ik drop eet. Ik heb vannacht drie dropjes gegeten omdat ik keelpijn had.
De hand zonder wintervingers is schilferig, de hand met wintervingers gaat nu echt kapog t
Ik heb de hele drogisterij met parfum/alcoholloze cremes weer leeggekocht
Ik heb in de winter altijd al droge jeukende huid na het douchen, dus spul was eigenlijk daarvoor al in huis gehaald :â)
Ga op het kloofje nu zink smeren, goed idee inderdaad!
Suikervrije drop toevallig?
Dat de tandarts had mijn afspraak nooit genoteerd heeft en ik net voor jan lul er heen ben gereden en op de terugweg ik door de meest kutte éénrichtings straten van Groningen mocht rijden van Waze.
Mijn middag is klaar, ik ga slapen.
Ik voel me enorm aaangesproken want ik zit nu precies in een situatie waarin dit het geval is. En het meest baal ik nog van mijzelf dat ik idd zo over mij heen heb laten lopen, te vriendelijk en goed van vertrouwen ben geweest en nu met de (heel veel) gebakken peren zit.
Maar om nu even wel voor mezelf op te komen, sommige mensen zijn hondsbrutaal en denderen gewoon keihard over je heen. Dat je op t moment zelf een keiharde error hebt en later denkt fucckkkk hoé dan
Alsof het niet genoeg is dat ik ziek ben van de corona, besluiten mijn darmen ook op te spelen en heb ik flink kramp
Ik had een lijstje doorgegeven voor sephora aan mijn zus, dat is alleen al een tijdje geleden en was ik helemaal vergeten⊠nu heeft ze die dingen gekocht terwijl ik eigenlijk hele andere dingen zou willen nu.
Nee volgens mij niet