Oh dit begon goed (schoonmaken bak), maar eindigde slecht. Lekker thuisblijven inderdaad, beterschap!
Mooi hotel is niet duurder dan een krakkemikkig huisje op Ameland, dus dat scheelt
Zou wel kunnen hoor, maar hij is zelf ook ziek geweest hiervan afgelopen week.
Ik wil ook gewoon dit virusje niet aan mân krakkemikkige oma en tante die net geopereerd is aan een hersentumor doorgeven, dus hij blijft maar gewoon lekker thuis.
@wiewatwaar ja je hebt gelijk, dat is ook wel weer lief eigenlijk.
@ wintertenen/ handen
Dank voor de tips allemaal! (En sterkte voor degenen met ook last, lief jullie reacties)
Ik had nog nooit van zilver sokken gehoord, ben benieuwd.
Ik heb wel probleempjes met mijn voeten. Sokken en schoenen zitten eigenlijk allemaal veel te strak. Heb één paar waarbij mijn tenen genoeg ruimte krijgen maar die zijn niet waterdicht en koud. De ellende is begonnen toen ik die aanhad en het regende en ik hele avond met natte voeten zat Ik draag nu andere schoenen omdat die warmer en waterdichter zijn, maar tenen krijgen niet genoeg ruimte en dat schijnt ook weer slecht te zijn voor wintervoeten.
Tot mei trouwens, wtf Dacht zeggen â3 maandenâ is al overdrevenâŠ
Ik lag vannacht weer tijd wakker door jeukende handen en heb blijkbaar mijn vinger open gekrabd. Ik hoop dat dat snel geneest en niet erger wordt. Het is trouwens bizar want de hand met wintervingers is enorm heet/warm en mijn andere hand is een ijsklomp.
Mijn buik reageert zo vervelend op als ik drop eet. Ik heb vannacht drie dropjes gegeten omdat ik keelpijn had.
De hand zonder wintervingers is schilferig, de hand met wintervingers gaat nu echt kapog t
Ik heb de hele drogisterij met parfum/alcoholloze cremes weer leeggekocht
Ik heb in de winter altijd al droge jeukende huid na het douchen, dus spul was eigenlijk daarvoor al in huis gehaald :â)
Ga op het kloofje nu zink smeren, goed idee inderdaad!
Suikervrije drop toevallig?
Dat de tandarts had mijn afspraak nooit genoteerd heeft en ik net voor jan lul er heen ben gereden en op de terugweg ik door de meest kutte éénrichtings straten van Groningen mocht rijden van Waze.
Mijn middag is klaar, ik ga slapen.
Ik voel me enorm aaangesproken want ik zit nu precies in een situatie waarin dit het geval is. En het meest baal ik nog van mijzelf dat ik idd zo over mij heen heb laten lopen, te vriendelijk en goed van vertrouwen ben geweest en nu met de (heel veel) gebakken peren zit.
Maar om nu even wel voor mezelf op te komen, sommige mensen zijn hondsbrutaal en denderen gewoon keihard over je heen. Dat je op t moment zelf een keiharde error hebt en later denkt fucckkkk hoé dan
Alsof het niet genoeg is dat ik ziek ben van de corona, besluiten mijn darmen ook op te spelen en heb ik flink kramp
Ik had een lijstje doorgegeven voor sephora aan mijn zus, dat is alleen al een tijdje geleden en was ik helemaal vergeten⊠nu heeft ze die dingen gekocht terwijl ik eigenlijk hele andere dingen zou willen nu.
Nee volgens mij niet
Meerdere dingen:
-
schimmelinfectie
-
ben weer fucking verkouden. Werk op de kinderafdeling in het ziekenhuis en ben de laatste tijd al zoveel verkouden geweest met klachten als keelpijn enz erbij. Draag na de laatste keer weer een mondkapje maar het helpt ook gewoon niet.
-
collega die deze week kwam werken had corona. Geen klachten zei* ze maar daarna ineens wel terwijl ze soms in de wachtkamer ook bij mensen met jonge babyâs staat??? Droeg geen mondkapje. Ging niet mee eten in het restaurant want te druk maar wel naar een drukke vergadering en daarna nog iets anders van werk. Dus nu geef ik bij 2 misschien de virussen van de kindjes de schuld maar kan ook van haar zijn.
-
en voel me dus dan beroerd altijd in het weekend waarin ik leuke dingen heb en waardoor de riedel bijna elke week opnieuw begint
*edit: had zij ze getypt
Je kan bij de huisarts of apotheek ook locoid crĂšme vragen of hoe het ook heet, dat helpt bij mij iig wel tegen de droogheid op mân vingers. Smeer het dan bijv voor naar bed gaan in, katoenen handschoenen aan, kan je ook niet krabben. Overigens denk ik dat het bij mij tot mei duurt omdat ik ook Raynauds heb lmao dus ik hoop dat je daar geen last van hebt
Wekenlang mee gezeten met dat deuntje, en toen ik gisteren toevallig in de gang was weer en het kwam toch niet uit de gang. Hoor ik opeens mân vriend die thuis werkt van boven skreeuwen IK HEB HET.
Hij werkte met het raam open en het kwam van buiten. Komt dus helemaal niet bij ons binnen vandaan, maar 1 van onze buren gebruikt blijkbaar sinds kort een soort elektrische scooter die dat deuntje maakt bij op slot doen etc. Wel een geruststelling dat we niet gek zijn en er een soort muzikale tijdbom in ons huis lag.
Ik heb echt heel erge pijn aan mijn duim, dacht eerst gebroken. En ik moet vanavond werken maar de andere collegaâs van mijn dienst zijn ziek. Dus moet voor 3 man werken vanavond
Dat ik in een donkere kamer zit met mân baby om hem in slaap te brengen en steeds van alles voel kriebelen op mijn blote benen.
Belangrijk detail: ik ben in Australië.
Update: alleen een mug (voor zover ik weet)
@ellegirltalk om je een vruchteloos tripje naar de apotheek te sparen: locoid is een corticosteroĂŻd en dus receptplichtig.
âKerstboom scoren, ik kan het!â
Deze kreet hoorde ik net op de radio van de Gamma. Alsof het een onmogelijke opgave in Nederland is om een boompje te bemachtigen.