Waar erger je je aan? #17

Typisch ook zon slogan en dan een foto van een vrouw dr bij haha.

3 likes

Hebben ze liever dat hij de boel aansteekt :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Huh is het geen “dat zeg ik, Gamma!” meer :older_woman:

4 likes

Al een jaar of 5 niet meer geloof ik!

1 like

Veeeel te grote kerstboom gekocht, geen woonkamer meer :smiling_face_with_tear:

9 likes

Huh, bij mij gister nog 40?

3 likes

Ohnee joh straks moet je nog helemaal zelf naar de supermarkt! Stel je voor hey.

5 likes

Je kan tegenwoordig bij Crisp vanaf €35 bestellen, al betaal je dan wel weer €3 toeslag voor een kleine bestelling.

2 likes

Ja het is niet voor alle momenten hetzelfde bedrag, echt lekker duidelijk weer

1 like

Ik heb ah premium gekocht want ze hebben nu ook 10% korting op die terra producten (= basically alle vleesvervangers, plantaardige melk etc). Voor het eest boodschappen mee gedaan, helemaal blij kijken wAt MiJn BeSpaRinG zAL ziJn… eindstand 0 euro. Blijkbaar helemaal niks van dat terra of biologisch gekocht :joy:

5 likes

Mijn vrienden en hun time managment.
Zij : Hoelaat ben jr dr?
Ik : om half
Zij om half : ik sta in de jumbo wat wil je hebben?

Eh dat jij de deur open doet kut

31 likes

van die hypergestijlde kerstbomen waar maximaal 2 kleuren van dezelfde kerstballen in voorkomen

14 likes

Dat wij waarschijnlijk opgelicht zijn door dakdekkers ofja degenen die daklekkage zouden oplossen. 2300 euro verder en niet gefixt

5 likes

Mensen die werkelijk alles wat je anders doet dan hen moeten becommentariëren. Zoals dat ik de room onder de jam deed op m’n scone, want dat moest er bovenop.

En dan niet eenmalig maar élke keer weer opnieuw benoemen.

2 likes

:open_mouth: wat? Nee man eerst clotted Cream en dan jam. Met wat voor barbaren ben je

28 likes

Eerst jam en dan room? Nee joh

1 like

Ik ben zo fucking moe maar ik weet dat ik weer om 3 uur snachts wakker word. En dat mn brein zoiets heeft van “Joejoe laten we even googlen hoe oud jezus ook alweer word.”

9 likes

Lekker!!! Misschien dan wat minder files door die debiele wagentjes die maar 50 rijden

2 likes

Nee hier serveren ze het met opgeklopte room! En ja dan is het logischer maar ik wilde een heel dun laagje.

2 likes

Ik ging net mijn hond uitlaten en hij heeft 3 x (!!) gepoept en alle keren was het precies voor een ring deurbel :pray:t3:

10 likes