Waar erger je je aan? #17

Meerdere dingen:

1. schimmelinfectie

2. ben weer fucking verkouden. Werk op de kinderafdeling in het ziekenhuis en ben de laatste tijd al zoveel verkouden geweest met klachten als keelpijn enz erbij. Draag na de laatste keer weer een mondkapje maar het helpt ook gewoon niet.

3. collega die deze week kwam werken had corona. Geen klachten zei* ze maar daarna ineens wel terwijl ze soms in de wachtkamer ook bij mensen met jonge baby’s staat??? Droeg geen mondkapje. Ging niet mee eten in het restaurant want te druk maar wel naar een drukke vergadering en daarna nog iets anders van werk. Dus nu geef ik bij 2 misschien de virussen van de kindjes de schuld maar kan ook van haar zijn.

4. en voel me dus dan beroerd altijd in het weekend waarin ik leuke dingen heb en waardoor de riedel bijna elke week opnieuw begint

*edit: had zij ze getypt

3 likes

Je kan bij de huisarts of apotheek ook locoid crème vragen of hoe het ook heet, dat helpt bij mij iig wel tegen de droogheid op m’n vingers. Smeer het dan bijv voor naar bed gaan in, katoenen handschoenen aan, kan je ook niet krabben. Overigens denk ik dat het bij mij tot mei duurt omdat ik ook Raynauds heb lmao dus ik hoop dat je daar geen last van hebt

2 likes

Wekenlang mee gezeten met dat deuntje, en toen ik gisteren toevallig in de gang was weer en het kwam toch niet uit de gang. Hoor ik opeens m’n vriend die thuis werkt van boven skreeuwen IK HEB HET.

Hij werkte met het raam open en het kwam van buiten. Komt dus helemaal niet bij ons binnen vandaan, maar 1 van onze buren gebruikt blijkbaar sinds kort een soort elektrische scooter die dat deuntje maakt bij op slot doen etc. Wel een geruststelling dat we niet gek zijn en er een soort muzikale tijdbom in ons huis lag.

32 likes

Ik heb echt heel erge pijn aan mijn duim, dacht eerst gebroken. En ik moet vanavond werken maar de andere collega’s van mijn dienst zijn ziek. Dus moet voor 3 man werken vanavond :smiling_face_with_tear:

Dat ik in een donkere kamer zit met m’n baby om hem in slaap te brengen en steeds van alles voel kriebelen op mijn blote benen.

Belangrijk detail: ik ben in Australië.

Update: alleen een mug (voor zover ik weet)

15 likes

@ellegirltalk om je een vruchteloos tripje naar de apotheek te sparen: locoid is een corticosteroïd en dus receptplichtig.

6 likes

“Kerstboom scoren, ik kan het!”

Deze kreet hoorde ik net op de radio van de Gamma. Alsof het een onmogelijke opgave in Nederland is om een boompje te bemachtigen.

Dat is toch gewoon hun slogan?
image

3 likes

Typisch ook zon slogan en dan een foto van een vrouw dr bij haha.

3 likes

Hebben ze liever dat hij de boel aansteekt :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Huh is het geen “dat zeg ik, Gamma!” meer :older_woman:

4 likes

Al een jaar of 5 niet meer geloof ik!

1 like

Veeeel te grote kerstboom gekocht, geen woonkamer meer :smiling_face_with_tear:

9 likes

Huh, bij mij gister nog 40?

3 likes

Ohnee joh straks moet je nog helemaal zelf naar de supermarkt! Stel je voor hey.

5 likes

Je kan tegenwoordig bij Crisp vanaf €35 bestellen, al betaal je dan wel weer €3 toeslag voor een kleine bestelling.

2 likes

Ja het is niet voor alle momenten hetzelfde bedrag, echt lekker duidelijk weer

1 like

Ik heb ah premium gekocht want ze hebben nu ook 10% korting op die terra producten (= basically alle vleesvervangers, plantaardige melk etc). Voor het eest boodschappen mee gedaan, helemaal blij kijken wAt MiJn BeSpaRinG zAL ziJn… eindstand 0 euro. Blijkbaar helemaal niks van dat terra of biologisch gekocht :joy:

5 likes

Mijn vrienden en hun time managment.
Zij : Hoelaat ben jr dr?
Ik : om half
Zij om half : ik sta in de jumbo wat wil je hebben?

Eh dat jij de deur open doet kut

31 likes

van die hypergestijlde kerstbomen waar maximaal 2 kleuren van dezelfde kerstballen in voorkomen

14 likes