Dat wij waarschijnlijk opgelicht zijn door dakdekkers ofja degenen die daklekkage zouden oplossen. 2300 euro verder en niet gefixt
Mensen die werkelijk alles wat je anders doet dan hen moeten becommentariĂ«ren. Zoals dat ik de room onder de jam deed op mân scone, want dat moest er bovenop.
En dan niet eenmalig maar élke keer weer opnieuw benoemen.
wat? Nee man eerst clotted Cream en dan jam. Met wat voor barbaren ben je
Eerst jam en dan room? Nee joh
Ik ben zo fucking moe maar ik weet dat ik weer om 3 uur snachts wakker word. En dat mn brein zoiets heeft van âJoejoe laten we even googlen hoe oud jezus ook alweer word.â
Lekker!!! Misschien dan wat minder files door die debiele wagentjes die maar 50 rijden
Nee hier serveren ze het met opgeklopte room! En ja dan is het logischer maar ik wilde een heel dun laagje.
Ik ging net mijn hond uitlaten en hij heeft 3 x (!!) gepoept en alle keren was het precies voor een ring deurbel
Dat ik zonder erbij na te denken mn medicatie tr laat ingenomen heb vandaag en ik nu dus wakker lig daardoor
Herkenbaar helaas.
Jezus is waarschijnlijk ongeveer 33 geworden. Fun fact; als een priester een soutane (lang zwart gewaad) draagt heeft die 33 knoopjes om te verwijzen naar het aantal jaren dat Jezus op aarde doorbracht.
Als hij nog geleefd had was hij nu 2025 geweest. Maar helaas heeft hij het niet gered.
Aan de automobilist die het nodig vond keihard door een plas te rijden terwijl ik over de stoep liep naar school. Benen helemaal doorweekt.
Mijn vriend heeft mij dit weekend ten huwelijk gevraagd.
Mijn schoonmoeder wist dat hij dat van plan was. Nu heeft ze het dus al aan zijn oom en tante verteld voordat wij zelf de kans heiben gekregen. Ik vind dat echt zoo kut! Wij hebben beiden al een kleine familie. Waarom gunt ze ons/hem dat moment nou niet en moet zij het weer helemaal naar zich toe trekken.
De ochtend na het aanzoek belden we haar, en mijn vriend stuurde ook een foto via whapsapp, zegt ze dat we die foto maar naar zijn oom en tante moeten sturen, want anders zou zij hem laten zien
We hadden het gewoon zelf, live willen vertellen. Stom wijf. Ben echt pissig
Hij is nu geĂŒpdatet en het is âŹ1,36 gezien dat abonnement 1 euro per maand kost kan het best nog wel eens de moeite waard zijn. #ad #ahpartner
iedereen die elke versie van âitâs beginning to look a lot like christmasâ onder zân instavideos zet. ik kom dat nummer meerdere malen per dagen tegen, is er niks anders kerstigs??
vooral die michael bublé versie omg
Oh crap zo kut. Hopelijk zet ze dit gedrag niet voort als de grote dag er is.
Maar toch gefeliciteerd
Mijn voordeel bij de AH met premium is al 220 euro in 2 jaar maar ik spaar koopzegels en dat gaat wel hard.
Ik in 2 jaar al 230⏠Ik koop veel bio en gebruik veel aanbiedingen uit de bonusbox, dus dat is echt de moeite waard.
Toen ik in Engeland woonde was hier vaak discussie over
Dat is Cornwall (jam onder) vs Devon (jam boven).
Ik vind persoonlijk jam onder logischer maar er is geen foute manier.
Is dat nou de moeite waard?