Waar erger je je aan? #17

Ik erger me aan dat mijn onderkaak / kiezen / tandvlees zoveel pijn doen nu de verdoving uitgewerkt is. En dat tandartsbezoek altijd zo traumatisch voor me is waardoor ik nu helemaal doodmoe ben en alleen maar wil slapen terwijl ik gewoon moet werken. Zucht.

2 likes

Belachelijk.
Volgens mij moet in kader van de AVG altijd toestemming voor gegeven worden dat je gefilmd wil worden. (Tenminste, dat is op mijn werk zo, zelfs bij interne bijeenkomsten.)

5 likes

Mijn vriend en ik hadden laatst een gesprek waarin hij zei dat hij iets wilde hebben dus ik dacht yes goed cadeau voor kerst.

Natuurlijk ben ik nu weer vergeten wat het was. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik bel net de klantenservice van een systeem waar we op werk mee werken met een vraag die hooguit 2 minuten duurt. Zegt die man ‘’Nee sorry het is 1 minuut voor 5, dus hier ga ik je niet meer mee helpen, bel morgen maar terug’’. Wat een lullo.

1 like

Ja ik zei ook al, jullie zijn toch open tot 5 uur dus dan kun je me hier toch mee helpen? Maar daar had hij geen zin meer in.

3 likes

Ze vragen wel toestemming gelukkig, maar ik vind alleen al het idee echt raar en zie het heel vaak bij dit soort bijeenkomsten in mijn werk. Vraag mij ook altijd af wat die toestemming waard is; kun je de impact van zo’n docu goed overzien?

2 likes

Lijkt me heel lastig als je niet eens weet wat voor docu het is?
Of worden die bijeenkomsten alleen voor de docu georganiseerd?

De bijeenkomsten worden georganiseerd om gedupeerde kids van de toeslagenaffaire elkaar te laten ontmoeten en daar worden opnames bij gemaakt voor een docu over de toeslagenaffaire

2 likes

Nee dat lijkt me niet. Op mijn werk is er eigenlijk altijd wel iemand die dit niet wil en dan is het bijna ondoenlijk om dan toch te filmen.
Maar juist met dit soort trajecten dan verwacht je toch dat er iets beter over nagedacht is en niet het belang van de documentaire voorop staat.

2 likes

Tijd geleden was er ook een docu (deel 2) over wonen in een bepaalde wijk in Amsterdam, een aantal van de bewoners die te zien waren in de docu zijn door buurtbewoners bekritiseerd/aangesproken om de uitspraken die ze deden. Laat staan als het om kinderen gaat


2 likes

Ik weet dat mensen er niks aan kunnen doen. Maar ik heb zon intense hekel aan het geluid van hoesten. Hou er aub mee op :sob:

8 likes

Had ik vanochtend :cry:

Dat mijn wekker al twee ochtenden niet is afgegaan. Gelukkig had ik me gister ‘maar’ 20 minuten verslapen en lukte het nog om op tijd op werk te zijn en hoefde ik vandaag niet te werken, maar hou m’n hart vast voor morgen :face_with_spiral_eyes:

Bij Douglas is zo vaak 25% korting, dat je daar eigenlijk niks moet kopen als die korting er niet is


6 likes

Gewoon opnieuw bestellen en je bestelling van gisteren retour sturen :grin:

6 likes

Ik heb een nieuwe telefoon besteld en je kan dus blijkbaar de “back”-navigatieknop niet rechts zetten. Wie verzint zoiets? Dan kan je dus niet meer met 1 hand je telefoon gebruiken. Ben daar echt onredelijk geïrriteerd door.
Nu wil ik hem retourneren maar ik weet niet of dat kan. :sob:

1 like

Huh. Bedoel je deze knop? Als je typt?

2 likes


Nee de knop linksonder bedoelt ze volgens mij. Die wil ze dan rechts.

2 likes

Ik weet niet of dit bij iedere telefoon kan maar ik heb die knoppen onderin helemaal uitgezet. Ik ga bv terug door aan de rechterkant van mn scherm naar binnen te vegen. En ik ga naar het Home scherm door onderaan mn scherm stukje naar boven te vegen. Misschien is zoiets nog een optie? Bij mijn telefoon is dat in te stellen via systeeminstellingen en dan systeemnavigatie.

3 likes

Misschien poging wagen om klantenservice te vragen hierover? Sommige bedrijven doen dan nog iets met korting verrekenen

3 likes