Als je er vaak boodschappen doet; zeker! Je krijgt 6% rente dus dat is de moeite. En met de app gaat het sparen en uitbetalen erg makkelijk.
Thanks, ik ga t proberen mân oma deed t vroeger al maar ik ga echt geen zegels zitten likken
dus digitaal is wel een oplossing
Haha nee als ik had moeten likken was ik er ook niet aan begonnen. En dan zou ik ook zegeltjes kwijtraken en zo.
Maar het sparen gaat redelijk ongemerkt bij het boodschappen doen, en automatisch. Uitbetalen is sinds kort alleen op je rekening, dus niet meer contant, en je hebt er geen medewerker meer voor nodig. Kan je zelf bij de zelfscan regelen dus lekker snel.
Mijn voordeel met Premium is nu 193 euro, waarvan een groot deel koopzegels is. Ik vind het altijd een leuke verrassing als ik de koopzegels een tijdje niet heb gecheckt en vervolgens wat volle boekjes heb.
Waar kun je je premium besparing zien?
Oh, dat klinkt wel interessant. Ik ga me er ook maar eens in verdiepen.
In de app! Als je opzij scrolt bij die kleinere tegels bovenaan vind je het rechts onder Premium
Oh tof! Ik heb sinds dit jaar al 140 eur bespaard!
Ik heb kiespijn en menstruatiepijn en paracetamol doet zo weinig kan gelukkig morgen bij de tandarts terecht
Ja met 6% rendement is het een hele goeie manier van sparen die relatief veel geld oplevert! Heb mijn clubje vrienden die ook aan beleggen doen ook allemaal aan de koopzegels gekregen haha
Ik vind de zegels het al waard voor het gevoel om 1x in de zoveel tijd gratis boodschappen te kunnen doen. En ja, ik weet dat het absoluut niet gratis is, maar als ik dan voor 3 volle tassen 5 euro oid moet betalen dan ben ik wel weer even blij. Dan print ik ook altijd even de lange bon zodat ik goed kan kijken hoeveel het wel niet verschilt
Girlmath
Maar⊠je krijgt toch maar âŹ3 per âŹ490 aan bestede boodschappen? In mijn geval is het dan slimmer om wat vaker naar de LIDL te gaan, denk ik. En zelfs als ik alles wel bij AH koop duurt het dan wel heel lang voor ik dat rendement behaal. Maar dat zal met een groot gezin ongetwijfeld anders zijn!
Al die onattente mensen de laatste tijd. Hebben mensen ergens last van ofzo? Ik word er ook zo gruwelijk zat van dat ik altijd mân best doe mensen bij elkaar te brengen en altijd maar ja te zeggen op dingen, maar andersom ho maar.
Ik heb bonussparen aanstaan dus dan gaat het dubbel zo snel. Dan betaal je per euro 20 cent extra en krijg je per euro dus 2 ipv 1 zegels. Dus dan heb ik op 245 euro 490 zegels gespaard. Dus het is idd heel weinig hoor, maar voor mij houdt het in dat ik denk 1x per maand ofzo âgratisâ boodschappen heb?
En ik heb alleen maar AH en Jumbo in de buurt, en met ook de bonusbox van de AH ben ik daar wel iets goedkoper uit dan de Jumbo.
Jumbo is het laatste jaar sowieso duurder geworden dan AH, zelfs zonder bonus. (Is mijn ervaring)
Inderdaad, bij mij is de echte besparing weekboodschappen doen bij de Dirk. Scheelt âŹ150 per maand.
Ja daarom gaan ze die 7 zekerheden ook veranderen toch, claimen iig niet meer de goedkoopste te zijn.
Huh, ik ben helemaal voor girl math wanneer het in je voordeel is! Maar dan is het percentage daadwerkelijke rente van die boodschappen die je dan koopt toch heel laag? Tenzij je heel veel boodschappen doet? (Geen judgement hoor, en snap dat je waarschijnlijk sowieso voor de chille keus gaat, ik vind het concept koopzegel alleen een beetje bedrieglijk tenzij je écht sowieso al veel boodschappen bij AH zou doen)
Ja het ligt er een beetje aan of je die 3 euro winst ziet op 49 euro (want dat kostte dat boekje nu eenmaal) of 490 euro (want dat heb je moeten uitgeven, of de helft met premium, om dat boekje vol te kunnen sparen). Het is absoluut niet veel, maar alle beetjes helpen toch
Edit: oh ik ga echt niet speciaal naar de AH voor de koopzegels hoor! Het is gewoon het dichtsbij, 2 op loopafstand en voor een Lidl of Aldi oid zou ik echt een stuk moeten fietsen. Dus meer gemakzucht waarbij ik dan de bonusbox ed leuke extraatjes vind
Ik kom af en toe bij de Albert Heijn en doe er denk ik een half jaar over om een boekje vol te krijgen. Gaat dus niet om grote bedragen maar ik kom er sowieso en zo kan ik ook een klein bedrag sparen wat ik niet zomaar van een bankrekening af kan halen. Misschien niet heel rendabel maar het kost me ook niets extra.