Ja gebaren kan idd wel maar vind ik dus ook heel onpraktisch omdat ik dan ook mijn linkerhand nodig heb om terug te gaan, en ik gebruik echt vooral mijn rechterhand. Zal wel aan mijn kleine handen liggen maar het voelt echt heel onergonomisch om dan helemaal met mijn rechterduim naar links te gaan.
En bijvoorbeeld bij apps als Outlook is het ook onpraktisch omdat je dan ook diezelfde beweging moet maken om je menu tevoorschijn te krijgen.
Gaat om de Google pixel trouwens.
Haha omg sorry voor deze saaie post.
