Dat staat toch letterlijk in haar eerste post
Oooh dat snap ik wel, klinkt als een soort relipropaganda eigenlijk
Je hebt gelijk had er even over heen gelezen. Ik zie hier ook veel wappie boeken overigens in die kasten, vooral over kanker. Ik vind het een goede zet om die te vernietigen. Overigens zou ik alle christelijke boeken ook verbranden teveel trauma van al die boeken opgelopen
Mijn vader, met wie ik verder eigenlijk geen contact heb, vraagt me nu om iets te gaan doen op eerste kerstdag. Ik vind dat rijkelijk laat, en heb al plannen (zoals ongeveer heel Nederland denk ik al wel kerstplannen heeft). Dit jaar nodigde hij me een paar dagen vantevoren ook opeens uit voor zijn verjaardag, en toen kon ik ook niet doordat het zo last minute was. Nog los van of ik ĂŒberhaupt had willen gaan. Maar het irriteert me toch want dan lijk ik weer de boeman doordat ik moet zeggen dat ik niet kom omdat ik al plannen heb
Oh ja gerelateerde ergernis: mijn familie kan op dit moment geen plannen maken voor kerst want mijn nichtjes van 19 en 20 hebben nog steeds hun werkrooster niet (bijbaan). Hoe ga je als werkgever zo met jonge mensen om? Vind het echt onbegrijpelijk.
Heb je al bedacht wat je tegen je vader gaat zeggen?
Valt brene brown in categorie religieus?
Ik kon altijd in bed liggen en dan was ik binnen 5 minuten in slaap maar sinds een paar dagen lukt mij dit niet meer voel me nu ook gewoon klaar wakker en heb totaal geen slaap ahhhh
En ja ik weet dat ik beter mân telefoon weg kan leggen maar laat mij lekker klagen
Ik ben overigens team koopzegels en vind t echt jammer dat dirk en lidl niet aan koopzegels doen
Dat âparticipatiebijeenkomstenâ altijd samen gaan met beeldmateriaal. Krijg net een uitnodiging met in de kleine lettertjes dat er opnames gemaakt worden voor een documentaire. Doe even normaal.
âWe organiseren nu toch iets leuks: kom over armoede, onveiligheid of ziek zijn [insert ander hot topic] praten en dan gaan wij je filmen!â
Ik erger me aan dat mijn onderkaak / kiezen / tandvlees zoveel pijn doen nu de verdoving uitgewerkt is. En dat tandartsbezoek altijd zo traumatisch voor me is waardoor ik nu helemaal doodmoe ben en alleen maar wil slapen terwijl ik gewoon moet werken. Zucht.
Belachelijk.
Volgens mij moet in kader van de AVG altijd toestemming voor gegeven worden dat je gefilmd wil worden. (Tenminste, dat is op mijn werk zo, zelfs bij interne bijeenkomsten.)
Mijn vriend en ik hadden laatst een gesprek waarin hij zei dat hij iets wilde hebben dus ik dacht yes goed cadeau voor kerst.
Natuurlijk ben ik nu weer vergeten wat het was.
Au!
Het kan ook door stof komen, daarom raden ze aan om elke maand er met de stofzuiger langs te gaan
Nou ja nog steeds goed irritant en gelukkig was het niet middenin de nacht
Ik bel net de klantenservice van een systeem waar we op werk mee werken met een vraag die hooguit 2 minuten duurt. Zegt die man ââNee sorry het is 1 minuut voor 5, dus hier ga ik je niet meer mee helpen, bel morgen maar terugââ. Wat een lullo.
Wauw
Dat ie nog opnam dan, ook lekker zinloos
Ja ik zei ook al, jullie zijn toch open tot 5 uur dus dan kun je me hier toch mee helpen? Maar daar had hij geen zin meer in.
Echt ongelooflijk dat je dat dan uitspreekt ook, wat een pipo
Ze vragen wel toestemming gelukkig, maar ik vind alleen al het idee echt raar en zie het heel vaak bij dit soort bijeenkomsten in mijn werk. Vraag mij ook altijd af wat die toestemming waard is; kun je de impact van zoân docu goed overzien?
Lijkt me heel lastig als je niet eens weet wat voor docu het is?
Of worden die bijeenkomsten alleen voor de docu georganiseerd?
De bijeenkomsten worden georganiseerd om gedupeerde kids van de toeslagenaffaire elkaar te laten ontmoeten en daar worden opnames bij gemaakt voor een docu over de toeslagenaffaire