Waar erger je je aan? #17

Mijn vriend en ik hadden laatst een gesprek waarin hij zei dat hij iets wilde hebben dus ik dacht yes goed cadeau voor kerst.

Natuurlijk ben ik nu weer vergeten wat het was. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Au!

Het kan ook door stof komen, daarom raden ze aan om elke maand er met de stofzuiger langs te gaan

4 likes

Nou ja nog steeds goed irritant en gelukkig was het niet middenin de nacht :face_in_clouds:

1 like

Ik bel net de klantenservice van een systeem waar we op werk mee werken met een vraag die hooguit 2 minuten duurt. Zegt die man ā€˜ā€™Nee sorry het is 1 minuut voor 5, dus hier ga ik je niet meer mee helpen, bel morgen maar terug’’. Wat een lullo.

1 like

Wauw
Dat ie nog opnam dan, ook lekker zinloos

3 likes

Ja ik zei ook al, jullie zijn toch open tot 5 uur dus dan kun je me hier toch mee helpen? Maar daar had hij geen zin meer in.

3 likes

Echt ongelooflijk dat je dat dan uitspreekt ook, wat een pipo

2 likes

Ze vragen wel toestemming gelukkig, maar ik vind alleen al het idee echt raar en zie het heel vaak bij dit soort bijeenkomsten in mijn werk. Vraag mij ook altijd af wat die toestemming waard is; kun je de impact van zo’n docu goed overzien?

2 likes

Lijkt me heel lastig als je niet eens weet wat voor docu het is?
Of worden die bijeenkomsten alleen voor de docu georganiseerd?

De bijeenkomsten worden georganiseerd om gedupeerde kids van de toeslagenaffaire elkaar te laten ontmoeten en daar worden opnames bij gemaakt voor een docu over de toeslagenaffaire

2 likes

Nee dat lijkt me niet. Op mijn werk is er eigenlijk altijd wel iemand die dit niet wil en dan is het bijna ondoenlijk om dan toch te filmen.
Maar juist met dit soort trajecten dan verwacht je toch dat er iets beter over nagedacht is en niet het belang van de documentaire voorop staat.

2 likes

Tijd geleden was er ook een docu (deel 2) over wonen in een bepaalde wijk in Amsterdam, een aantal van de bewoners die te zien waren in de docu zijn door buurtbewoners bekritiseerd/aangesproken om de uitspraken die ze deden. Laat staan als het om kinderen gaat…

2 likes

Ik weet dat mensen er niks aan kunnen doen. Maar ik heb zon intense hekel aan het geluid van hoesten. Hou er aub mee op :sob:

8 likes

Had ik vanochtend :cry:

Dat mijn wekker al twee ochtenden niet is afgegaan. Gelukkig had ik me gister ā€˜maar’ 20 minuten verslapen en lukte het nog om op tijd op werk te zijn en hoefde ik vandaag niet te werken, maar hou m’n hart vast voor morgen :face_with_spiral_eyes:

Bij Douglas is zo vaak 25% korting, dat je daar eigenlijk niks moet kopen als die korting er niet is…

6 likes

Gewoon opnieuw bestellen en je bestelling van gisteren retour sturen :grin:

6 likes

Ik heb een nieuwe telefoon besteld en je kan dus blijkbaar de ā€œbackā€-navigatieknop niet rechts zetten. Wie verzint zoiets? Dan kan je dus niet meer met 1 hand je telefoon gebruiken. Ben daar echt onredelijk geĆÆrriteerd door.
Nu wil ik hem retourneren maar ik weet niet of dat kan. :sob:

1 like

Huh. Bedoel je deze knop? Als je typt?

2 likes

Nee de knop linksonder bedoelt ze volgens mij. Die wil ze dan rechts.

2 likes