Waar erger je je aan? #17

Nee dat lijkt me niet. Op mijn werk is er eigenlijk altijd wel iemand die dit niet wil en dan is het bijna ondoenlijk om dan toch te filmen.
Maar juist met dit soort trajecten dan verwacht je toch dat er iets beter over nagedacht is en niet het belang van de documentaire voorop staat.

2 likes

Tijd geleden was er ook een docu (deel 2) over wonen in een bepaalde wijk in Amsterdam, een aantal van de bewoners die te zien waren in de docu zijn door buurtbewoners bekritiseerd/aangesproken om de uitspraken die ze deden. Laat staan als het om kinderen gaat

2 likes

Ik weet dat mensen er niks aan kunnen doen. Maar ik heb zon intense hekel aan het geluid van hoesten. Hou er aub mee op :sob:

8 likes

Had ik vanochtend :cry:

Dat mijn wekker al twee ochtenden niet is afgegaan. Gelukkig had ik me gister ‘maar’ 20 minuten verslapen en lukte het nog om op tijd op werk te zijn en hoefde ik vandaag niet te werken, maar hou m’n hart vast voor morgen :face_with_spiral_eyes:

Bij Douglas is zo vaak 25% korting, dat je daar eigenlijk niks moet kopen als die korting er niet is

6 likes

Gewoon opnieuw bestellen en je bestelling van gisteren retour sturen :grin:

6 likes

Ik heb een nieuwe telefoon besteld en je kan dus blijkbaar de “back”-navigatieknop niet rechts zetten. Wie verzint zoiets? Dan kan je dus niet meer met 1 hand je telefoon gebruiken. Ben daar echt onredelijk geïrriteerd door.
Nu wil ik hem retourneren maar ik weet niet of dat kan. :sob:

1 like

Huh. Bedoel je deze knop? Als je typt?

2 likes

Nee de knop linksonder bedoelt ze volgens mij. Die wil ze dan rechts.

2 likes

Ik weet niet of dit bij iedere telefoon kan maar ik heb die knoppen onderin helemaal uitgezet. Ik ga bv terug door aan de rechterkant van mn scherm naar binnen te vegen. En ik ga naar het Home scherm door onderaan mn scherm stukje naar boven te vegen. Misschien is zoiets nog een optie? Bij mijn telefoon is dat in te stellen via systeeminstellingen en dan systeemnavigatie.

3 likes

Misschien poging wagen om klantenservice te vragen hierover? Sommige bedrijven doen dan nog iets met korting verrekenen

3 likes

@Botsautobob

Ja gebaren kan idd wel maar vind ik dus ook heel onpraktisch omdat ik dan ook mijn linkerhand nodig heb om terug te gaan, en ik gebruik echt vooral mijn rechterhand. Zal wel aan mijn kleine handen liggen maar het voelt echt heel onergonomisch om dan helemaal met mijn rechterduim naar links te gaan.
En bijvoorbeeld bij apps als Outlook is het ook onpraktisch omdat je dan ook diezelfde beweging moet maken om je menu tevoorschijn te krijgen.

Gaat om de Google pixel trouwens.

Haha omg sorry voor deze saaie post.

1 like

Ben ook mega teleurgesteld in de camera. Eigenlijk had ik hem daarvoor gekocht maar hij is gewoon nog slechter dan m’n huidige cheape telefoon.

1 like

Dat ik alleen even wilde kijken hoe laat het was, mijn telefoon blijkbaar middenin een update zat waardoor er een logo disco was en ik nu in plaats van weer te slapen de therapie lig te herkauwen terwijl dat helemaal niet nodig is want het gaat juist zo goed

4 likes

Wat moet een mens ingodsnaam doen om het slijm uit zn hoofd te krijgen? Ik ben nu een week ziek echt GA WEG!

2 likes

Drugdealer dat je dr bent!!

4 likes

Eerlijk ik mis otrivin duo want das wel echt hetgene dat me zou redden nu MAAR GOED

1 like

Als iemand die ik niet zo heel goed ken, aardige dingen over me tegen me zegt, word ik zooo ontzettend rood. Dan breekt het zweet me uit.

Ik weet niet wat dat over me zegt, behalve dan dat ik blijkbaar nog steeds een bakvis ben.

4 likes

Er komt geen koud water uit de keukenkraan. Ik heb al een tyfus hekel aan afwassen, maar nu duurt het dus nĂłg langer omdat je steeds moet wachten totdat het water wat afgekoeld is en alsnog verbrand ik 9 vd 10 keer mijn handen.

1 like