Ik weet niet of dit bij iedere telefoon kan maar ik heb die knoppen onderin helemaal uitgezet. Ik ga bv terug door aan de rechterkant van mn scherm naar binnen te vegen. En ik ga naar het Home scherm door onderaan mn scherm stukje naar boven te vegen. Misschien is zoiets nog een optie? Bij mijn telefoon is dat in te stellen via systeeminstellingen en dan systeemnavigatie.
Misschien poging wagen om klantenservice te vragen hierover? Sommige bedrijven doen dan nog iets met korting verrekenen
Ja gebaren kan idd wel maar vind ik dus ook heel onpraktisch omdat ik dan ook mijn linkerhand nodig heb om terug te gaan, en ik gebruik echt vooral mijn rechterhand. Zal wel aan mijn kleine handen liggen maar het voelt echt heel onergonomisch om dan helemaal met mijn rechterduim naar links te gaan.
En bijvoorbeeld bij apps als Outlook is het ook onpraktisch omdat je dan ook diezelfde beweging moet maken om je menu tevoorschijn te krijgen.
Gaat om de Google pixel trouwens.
Haha omg sorry voor deze saaie post.
Ben ook mega teleurgesteld in de camera. Eigenlijk had ik hem daarvoor gekocht maar hij is gewoon nog slechter dan mān huidige cheape telefoon.
Dat ik alleen even wilde kijken hoe laat het was, mijn telefoon blijkbaar middenin een update zat waardoor er een logo disco was en ik nu in plaats van weer te slapen de therapie lig te herkauwen terwijl dat helemaal niet nodig is want het gaat juist zo goed
Wat moet een mens ingodsnaam doen om het slijm uit zn hoofd te krijgen? Ik ben nu een week ziek echt GA WEG!
Drugdealer dat je dr bent!!
Eerlijk ik mis otrivin duo want das wel echt hetgene dat me zou redden nu MAAR GOED
Als iemand die ik niet zo heel goed ken, aardige dingen over me tegen me zegt, word ik zooo ontzettend rood. Dan breekt het zweet me uit.
Ik weet niet wat dat over me zegt, behalve dan dat ik blijkbaar nog steeds een bakvis ben.
Er komt geen koud water uit de keukenkraan. Ik heb al een tyfus hekel aan afwassen, maar nu duurt het dus nóg langer omdat je steeds moet wachten totdat het water wat afgekoeld is en alsnog verbrand ik 9 vd 10 keer mijn handen.
Heb je handschoenen? Ik kan met een paar handschoenen afwassen met zeer warm water
Moet ik weer eens met de trein, heb ik heel veel vertraging en ook nog eens een afspraak in het ziekenhuis. En hier betaal ik voor, dank NS
er zijn momenteel toch geen ongeplande vertragingen/verstoringen? (volgens de NS app)
Door jouw reactie moet ik denken aan een collega die altijd aan mij vraagt of ik file heb gehad onderweg naar kantoor. Eigenlijk sta ik altijd in de file, maar volgens hem kan dat helemaal niet want toen hij keek waren er geen filemeldingenā¦
Soms sta ik in de file naar de filemeldingen op de radio te luisteren en noemen ze niet eens de file waar ik in sta.
Oh nou ik heb toch mijn afspraak moeten annuleren
Hier staat +25 maar dit werd meer. En de overstap in Roosendaal is nooit fijn
Daar worden toch ook zelden alle files genoemd? Vaak alleen langer dan een bepaald aantal km of op bijzondere plekken / door bijzondere gebeurtenissen.
Zelfs als het heel lang is of bijzondere gebeurtenissen zoals op de a9/a10 die in de zomer om en om dicht gingen.
Wat zuur zeg! Die overstap op dit traject (beide kanten op) is altijd om te janken.
Ja je moet vaak rennen, soms wachten ze en soms ook niet haha