Waar erger je je aan? #17

Heb je handschoenen? Ik kan met een paar handschoenen afwassen met zeer warm water

2 likes

Moet ik weer eens met de trein, heb ik heel veel vertraging en ook nog eens een afspraak in het ziekenhuis. En hier betaal ik voor, dank NS

er zijn momenteel toch geen ongeplande vertragingen/verstoringen? (volgens de NS app)

1 like

Door jouw reactie moet ik denken aan een collega die altijd aan mij vraagt of ik file heb gehad onderweg naar kantoor. Eigenlijk sta ik altijd in de file, maar volgens hem kan dat helemaal niet want toen hij keek waren er geen filemeldingen…

13 likes

Soms sta ik in de file naar de filemeldingen op de radio te luisteren en noemen ze niet eens de file waar ik in sta. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Oh nou ik heb toch mijn afspraak moeten annuleren

Hier staat +25 maar dit werd meer. En de overstap in Roosendaal is nooit fijn

4 likes

Daar worden toch ook zelden alle files genoemd? Vaak alleen langer dan een bepaald aantal km of op bijzondere plekken / door bijzondere gebeurtenissen.

2 likes

Zelfs als het heel lang is of bijzondere gebeurtenissen zoals op de a9/a10 die in de zomer om en om dicht gingen.

1 like

Wat zuur zeg! Die overstap op dit traject (beide kanten op) is altijd om te janken.

2 likes

Ja je moet vaak rennen, soms wachten ze en soms ook niet haha

4 likes

Precies en anders sta je een halfuur op dat oude, koude station te wachten (en creepy 's avonds)

1 like

haha was ook niet ter controle hoor, ben gewoon beetje treinnerd dus vroeg me af wat er dan toch kon zijn

3 likes

Ja vergeleken met Limburg is alles in de rest van Nederland natuurlijk een paradijs.

11 likes

Er zat een lange haar in mijn broodje gebakken :sob:

3 likes

Ja en de markt is net zo mooi als in Sittard, hier geen stomme V&D gebouw!

2 likes

Ik kan sinds gisteravond geen fotos meer opslaan via whatsapp? Dan loopt ie helemaal vast. Meer mensen last van toevallig?

3 likes

Ja ik ook, lukt alleen als ik het doe door in het gesprek lang op de foto te drukken (iphone). Wel al een tijdje last van helaas.

Ja ik ook! Het is zelfs zo dat als ik klik op ā€˜media, links en docs’ hij gelijk vastloopt … ook sinds gisteren

2 likes

Omg thanks! Wist niet dat dat ook kon!

1 like

Dat het brievenbuspakketje dat ik zaterdag besteld er vandaag nog niet is. Het zou dinsdag bezorgd worden, maar is dus niet gekomen en nu weten ze niet wanneer het komt. Ik snap echt dat ze het druk hebben en het is niet van levensbelang wat ik besteld heb, maar irritant is het wel.

En voor wie zegt, dan moet je het in een fysieke winkel kopen, dat heb ik eerst geprobeerd, maar niet gevonden in de 6 winkels waar ik geweest ben.

1 like