Thomas Erdbrink is blijkbaar ook Ruslandexpert. Wat kan die man niet, hè
(Khalid & Sophie)
Aan bezorgers als ik eten bestel
Mijn bel doet het niet en ik sowieso geen zin iemand te zien en me ervoor te fatsoeneren.
Dus zet ik een krukje neer bij zijdeur en leg daar €2 op.
Ik schrijf dit bij opmerkingen als ik bestel.
Toch proberen ze de deur open te maken, kloppen etc.
Laatst eentje belde me “zal ik het op de container zetten?” Ja joh dat is logisch die papieren zak met eten op de zeiknatte container zetten die niet overdekt staat, in plaats van op het droog staande krukje
Is die €2 voor mij? Nee voor de overbuurman…
Net dus weer, en maar aan die deur trekken.
Weer gevraagd zet het maar gewoon op het krukje, bedankt!
Lekker pal voor de deur die naar buiten toe opengaat, echt waar hoe ingewikkeld is het???
Ze proberen liever binnen te komen (wtf?), moeilijk te doen, je eten koud laten worden, en laten de fooi liggen in plaats van de opmerking te lezen
Jezus wat zuur en een beetje ondankbaar dit
als het dus voor iedere bezorger onduidelijk is, zou ik het eerder bij jezelf zoeken of dit niet gewoon onhandig is wat je doet ipv denken dat het aan iedere bezorger ligt lol
Yep, lig met rugklachten in bed
Wees blij dat ze zeker willen weten dat het goed afgeleverd word EN dat ze zeker willen weten of het geld voor hen is. Ik zie hier niks negatiefs naar de bezorgers in.
Ik schrijf dit toch bij de opmerkingen, waar en hoe en dat er fooi voor ze ligt?
Maar mij boeit dat wel.
Krukje heeft m’n moeder 2 dagen terug neergezet toen het begon en ik eten ging bestellen en zij weg ging. Fooi alleen opgelegd.
Als je zeker wil weten dat het op die manier lukt misschien ook nog een briefje op de voordeur hangen ‘leg de bestelling aub hier neer en neem de fooi op het krukje maar mee’
Ik mag toch gewoon posten dat ik me nu er aan erger?
Loop liever gewoon aangekleed rond dan kan ik gewoon open doen
Ja dit zou ik bij de bel hangen inderdaad, simpele oplossing.
Maar je moet toch sowieso naar de deur lopen om het eten op te halen? Dus ik zie niet hoe je rugklachten daar iets aan veranderen.
Zeker dat kan dan rustig de trap af in plaats van opgejaagd doordat iemand aan de deur blijft trekken
Hopelijk snel weer een werkende bel, de opmerkingen lezen ze blijkbaar niet
Absoluut, reageer er toch ook gewoon op.
Als je je niet lekker voelt, dan bel stuk, en je denkt/vind dat je een goede oplossing hebt en die duidelijk toelicht, irriteert het mij wel.
Ik bedoel niets denigrerends, ik weet dat ze hun best doen daarom extra fooi daar was ik vroeger als ik bezorgde ook blij mee
Yes maar ze hebben dan toch de bon met de opmerking waar dat letterlijk staat.
Ik had ook geprobeerd nog extra en beter te omschrijven dan eergister.
Volgende keer maar bellen denk ik, mocht de situatie nog niet veranderd zijn
Niet, ik volg gewoon de tracker zodat ik niet te lang sta
Ja dat snap ik ook wel als in, laten weten dat het er is inderdaad
Staat dat er ook in het Engels op? Misschien kan dat helpen!
Heb de laatste dagen zon last van mn pms. Ben mega chaggie en t lijkt ook wel alsof alles tegen zit. En dat ik steeds maar niet kan slapen werkt ook niet mee. Word er een beetje wanhopig van.
Ik sta in de rij bij het postkantoor omdat iemand het nodig vond om 14 pakketjes af te leveren daar
echt mijn hoogtepunt elke vrijdag, nieuwe bonusbox