Zeker dat kan dan rustig de trap af in plaats van opgejaagd doordat iemand aan de deur blijft trekken
Hopelijk snel weer een werkende bel, de opmerkingen lezen ze blijkbaar niet
Absoluut, reageer er toch ook gewoon op.
Als je je niet lekker voelt, dan bel stuk, en je denkt/vind dat je een goede oplossing hebt en die duidelijk toelicht, irriteert het mij wel.
Ik bedoel niets denigrerends, ik weet dat ze hun best doen daarom extra fooi daar was ik vroeger als ik bezorgde ook blij mee
Yes maar ze hebben dan toch de bon met de opmerking waar dat letterlijk staat.
Ik had ook geprobeerd nog extra en beter te omschrijven dan eergister.
Volgende keer maar bellen denk ik, mocht de situatie nog niet veranderd zijn
Niet, ik volg gewoon de tracker zodat ik niet te lang sta
Ja dat snap ik ook wel als in, laten weten dat het er is inderdaad
Staat dat er ook in het Engels op? Misschien kan dat helpen!
Heb de laatste dagen zon last van mn pms. Ben mega chaggie en t lijkt ook wel alsof alles tegen zit. En dat ik steeds maar niet kan slapen werkt ook niet mee. Word er een beetje wanhopig van.
Ik sta in de rij bij het postkantoor omdat iemand het nodig vond om 14 pakketjes af te leveren daar
echt mijn hoogtepunt elke vrijdag, nieuwe bonusbox
Mensen die denken te kunnen fluisteren, maar dit niet kunnen en mensen die 's ochtend in parfum lijken te zwemmen
Ook echt net op tijd voor het Kerstdiner!
Het reisoverzicht in mijn NS account dat niet klopt. Ik moet uiterlijk deze week een reisdeclaratie indienen maar één rit staat er gewoon niet in en ik weet zeker dat ik heb ingecheckt. Op andere dagen ontbreken ook ritten. En dat is prima als dat betekent dat ik ook niet hoef te betalen, maar dat betwijfel ik dan weer.
(En ik heb reizen op rekening en daardoor kreeg ik via de ovchipkaart website blijkbaar ook geen overzicht met de kosten erop)
Zelfde met vuilniszakken. Die koop je 1 keer en zitten gelijk 3 weken in mijn persoonlijke bonus. Heb niet eens genoeg spullen om die in zo een korte tijd te vullen.
Ik ook!
Ik vind die “probeer ook eens!” ook heel irritant wtf moet ik hieraan proberen
ik wil weer een bonus box knaller :(((
ik heb wel goede deze week
tyrells chips voor 2.00 ipv 2.99 per zak
2 vuile dr. oetkerpizza’s voor 6.00 ipv 9.18
Ik vind de bonus helemaal raar deze week, niks kerstigs?
Gheghe vuile dr oetker
Als je die tracker volgt kun je toch op tijd naar de deur lopen zodat je open kunt doen als ze er zijn?