Mijn ah app heeft weer eens storing als ik de bonus voor volgende week wil bekijken
De kerststol met 50% korting!
Staat er bij mij niet? Wel vegan chocoladeletters?
Die otter in je plaatje 🥹
Ik snap die bonus box van de app uberhaubt niet. Ik koop vaak dezelfde producten daar maar mijn bonus box dingen zijn altijd dingen die er niet eens op lijken.
Maar goed mijn ergernis is dat ik van de week al 3x schreeuwende kinderen in de trein heb gehoord. Die dan vervolgens zoet worden gehouden met irritante programmas die hardop staan op de mobiel. Ik ga nu heel erg oud klinken maar ben benieuwd hoe die generatie gaat opgroeien…
Onze bonus box is ook altijd zo
Ik koop echt bijna alleen maar bonus. En dan gaat hij kijken wat je deze week hebt gekocht en dat volgende week aanbieden. Maar de bonus in de box is zelden zo diep als die van de folder de week ervoor
En dan die kar zeker ook bij zichzelf vandaan draaien zodat ze wat dichter bij elkaar staan en niet hoeven te schreeuwen
Maar vervolgens niet zien hoe die kar in de weg staat
Citroen in mijn gemberthee.
Of gemberthee met zo’n stokje met uitgedroogde stukjes gember, zodat je alleen warm water met houtsmaak proeft.
Godsvermogen uitgegeven aan een servies en dan op elk kommetje, bordje etc zo’n prijssticker die er onmogelijk af gaat
Met aceton krijg je het er normaal af.
Föhn erop, dan wordt de lijm zacht.
Het is wat met föhns vandaag.
Plakbandje op de sticker, even wrijven, dan trekken.
Smaakt naar Lemony Flutter van de Lush. Echt vies.
Je had een servies van Iittala op het oog toch? Die stickers zijn echt de hel.
In de app helemaal onderaan bij het kopje kerst.
Cute he Ik vind otters zo leuk!
Jeeeetje, wie scrollt er nou zover door. Thanks, was nog steeds lichtelijk in de war namelijk😂
Dat we hier allemaal in het gezin elkaar afgaan met verkoudheid en nu een fucking buikgriep. Zo kut met alle kerstvieringen in het vooruitzicht
Docenten die alvast een dreigend mailtje sturen dat het er naar uit ziet dat er veel mensen moeten gaan herkansen obv het slagingspercentage. Maar ik ben wel pas net over de helft met nakijken!!!
Aka het hele weekend malen
Die moet je er ook op laten zitten zodat mensen kunnen zien dat je iets van een duur merk hebt.
Mijn vriend had dus zo’n sticker van een waxinelichthouder bij zijn moeder afgepulkt en zij was not amused.
Ik bedoel niet de logosticker op het servies of de kandelaars (die laat ik ook zitten want die gaan er zelfs in de vaatwasser pas na een paar jaar af), maar gewoon de barcodestickers onderop. Die zitten ook met superlijm vastgeplakt.