Mensen die denken te kunnen fluisteren, maar dit niet kunnen en mensen die 's ochtend in parfum lijken te zwemmen
Ook echt net op tijd voor het Kerstdiner!
Het reisoverzicht in mijn NS account dat niet klopt. Ik moet uiterlijk deze week een reisdeclaratie indienen maar één rit staat er gewoon niet in en ik weet zeker dat ik heb ingecheckt. Op andere dagen ontbreken ook ritten. En dat is prima als dat betekent dat ik ook niet hoef te betalen, maar dat betwijfel ik dan weer.
(En ik heb reizen op rekening en daardoor kreeg ik via de ovchipkaart website blijkbaar ook geen overzicht met de kosten erop)
Zelfde met vuilniszakken. Die koop je 1 keer en zitten gelijk 3 weken in mijn persoonlijke bonus. Heb niet eens genoeg spullen om die in zo een korte tijd te vullen.
Ik ook!
Ik vind die “probeer ook eens!” ook heel irritant wtf moet ik hieraan proberen
ik wil weer een bonus box knaller :(((
ik heb wel goede deze week
tyrells chips voor 2.00 ipv 2.99 per zak
2 vuile dr. oetkerpizza’s voor 6.00 ipv 9.18
Ik vind de bonus helemaal raar deze week, niks kerstigs?
Gheghe vuile dr oetker
Als je die tracker volgt kun je toch op tijd naar de deur lopen zodat je open kunt doen als ze er zijn?
Mijn ah app heeft weer eens storing als ik de bonus voor volgende week wil bekijken
De kerststol met 50% korting!
Staat er bij mij niet? Wel vegan chocoladeletters?
Die otter in je plaatje 🥹
Ik snap die bonus box van de app uberhaubt niet. Ik koop vaak dezelfde producten daar maar mijn bonus box dingen zijn altijd dingen die er niet eens op lijken.
Maar goed mijn ergernis is dat ik van de week al 3x schreeuwende kinderen in de trein heb gehoord. Die dan vervolgens zoet worden gehouden met irritante programmas die hardop staan op de mobiel. Ik ga nu heel erg oud klinken maar ben benieuwd hoe die generatie gaat opgroeien…
Onze bonus box is ook altijd zo
Ik koop echt bijna alleen maar bonus. En dan gaat hij kijken wat je deze week hebt gekocht en dat volgende week aanbieden. Maar de bonus in de box is zelden zo diep als die van de folder de week ervoor
En dan die kar zeker ook bij zichzelf vandaan draaien zodat ze wat dichter bij elkaar staan en niet hoeven te schreeuwen
Maar vervolgens niet zien hoe die kar in de weg staat
Citroen in mijn gemberthee.
Of gemberthee met zo’n stokje met uitgedroogde stukjes gember, zodat je alleen warm water met houtsmaak proeft.
Godsvermogen uitgegeven aan een servies en dan op elk kommetje, bordje etc zo’n prijssticker die er onmogelijk af gaat
Met aceton krijg je het er normaal af.