Waar erger je je aan? #17

De stickers met het merkje zelf zijn prima, maar de prijsstickers verschrikkelijk. Heb het geheel uiteindelijk de vaatwasser in gegooid en er daarna afgekregen.

3 likes

Bij mij is het zelfde plaatje €39.99,-

2 likes

Is het wel dezelfde? Mijn voorbeeld is ook 39,99, maar dat is wel de Pro 3000 sensitive black.

6 likes

Mensen die een dag van tevoren de verjaardag van mijn peuter afzeggen met een of andere bullshit reden

5 likes

Ik word niet goed. Heb nog geen maand nieuwe oortjes en nu wilt een kant al niet meer normaal opladen.

Oh klagen helpt.

3 likes

Mijn mobiele provider. Ik zou mijn abonnement vanaf vandaag eindelijk mogen verlengen van sim only naar abonnement met toestel. Maar het lukt nog steeds niet en de klantenservice is kut.

3 likes

Je abonnement loopt vanzelf over op sim only zonder iets te doen toch

1 like

Maar ze wil nu net een abbo met toestel

3 likes

Oh ja never mind, las andersom :joy:

1 like

Ik krijg aaaaltijd reclame voor kleren die ik 100 procent wil maar dan zijn het kinderkleren :japanese_goblin: ik heb/ben helemaal geen kind maar nu wil ik wel een eendenspencer

73 likes

JA maar dit/deze doen ze sowieso expres want ik ben deze ook al tegengekomen en heb nog NOOIT naar kinderkleding gezocht :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Kennelijk was ik zelf incapabel want ik ben 1 dag te vroeg. Heb maar mijn excuses aangeboden aan de telefoon haha.

Kan maandag weer bellen, fingers crossed dat het dan wel gewoon lukt.

2 likes

Zelf maken! :grin: Ziet er redelijk simpel uit qua gridpatroon

Daar heb ik helaas geen levensenergie voor

14 likes

zo fucking irritant, mijn telefoon is op het station uit mn jaszak gejat ( :mad: ) en nu probeer ik thuis via mijn laptop alles te blokkeren maar ik heb overal dubbele verificatie VIA MIJN TELEFOON nodig om in te kunnen loggen? bijvoorbeeld bij odido kan ik helemaal niks, dus simkaart blokkeren kan morgen pas als ik met een medewerker kan chatten (want bellen gaat niet want mijn telefoon is dus gejat grrrr)

8 likes

Heb je toevallig nog een oude telefoon liggen? Dan kan je evt een kopie van je iCloud erop zetten om zo je accounts te blokkeren. En er zijn soms ook mogelijkheden met beveiligingsvraag etc, maar het is wel echt kut.

2 likes

hmm ik geloof het niet, ik verbruik mijn telefoons altijd totdat ze niet meer werkzaam zijn haha dus heb denk ik alleen nog kapotte liggen :melting_face: maar dank voor het meedenken

3 likes

Ik voel je frustratie gewoon. Ik zou hierdoor ook echt flippen :sweat_smile:

4 likes

ik kan niet eens aangifte doen bij de politie want digiD gaat via mijn telefoon en mijn rijbewijs zat achter mn telefooonhoesje dus die ben ik ook kwijt (anders had ik daar nog mee kunnen inloggen via zo’n scanverhaal) … :face_with_symbols_over_mouth: gadverdamme wat een geklooi

3 likes

Goh en je kan digid inloggen natuurlijk ook niet laten blokkeren want die nemen de telefoon niet op in het weekend :smiley:

1 like