Waar erger je je aan? #17

Föhn erop, dan wordt de lijm zacht.
Het is wat met föhns vandaag.

23 likes

Plakbandje op de sticker, even wrijven, dan trekken.

Smaakt naar Lemony Flutter van de Lush. Echt vies.

1 like

Je had een servies van Iittala op het oog toch? Die stickers zijn echt de hel.

2 likes

In de app helemaal onderaan bij het kopje kerst.

Cute he :face_holding_back_tears: Ik vind otters zo leuk!

3 likes

Jeeeetje, wie scrollt er nou zover door. Thanks, was nog steeds lichtelijk in de war namelijk😂

1 like

Dat we hier allemaal in het gezin elkaar afgaan met verkoudheid en nu een fucking buikgriep. Zo kut met alle kerstvieringen in het vooruitzicht :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Docenten die alvast een dreigend mailtje sturen dat het er naar uit ziet dat er veel mensen moeten gaan herkansen obv het slagingspercentage. Maar ik ben wel pas net over de helft met nakijken!!!

Aka het hele weekend malen

Die moet je er ook op laten zitten zodat mensen kunnen zien dat je iets van een duur merk hebt.

Mijn vriend had dus zo’n sticker van een waxinelichthouder bij zijn moeder afgepulkt en zij was not amused.

7 likes

hahaha het boomerequivalent van die flashy gouden stickers op zo’n baseball cap laten zitten

15 likes

Ik bedoel niet de logosticker op het servies of de kandelaars (die laat ik ook zitten want die gaan er zelfs in de vaatwasser pas na een paar jaar af), maar gewoon de barcodestickers onderop. Die zitten ook met superlijm vastgeplakt.

6 likes

De stickers met het merkje zelf zijn prima, maar de prijsstickers verschrikkelijk. Heb het geheel uiteindelijk de vaatwasser in gegooid en er daarna afgekregen.

3 likes

Bij mij is het zelfde plaatje €39.99,-

2 likes

Is het wel dezelfde? Mijn voorbeeld is ook 39,99, maar dat is wel de Pro 3000 sensitive black.

6 likes

Mensen die een dag van tevoren de verjaardag van mijn peuter afzeggen met een of andere bullshit reden

5 likes

Ik word niet goed. Heb nog geen maand nieuwe oortjes en nu wilt een kant al niet meer normaal opladen.

Oh klagen helpt.

3 likes

Mijn mobiele provider. Ik zou mijn abonnement vanaf vandaag eindelijk mogen verlengen van sim only naar abonnement met toestel. Maar het lukt nog steeds niet en de klantenservice is kut.

3 likes

Je abonnement loopt vanzelf over op sim only zonder iets te doen toch

1 like

Maar ze wil nu net een abbo met toestel

3 likes

Oh ja never mind, las andersom :joy:

1 like