Waar erger je je aan? #17

Ik krijg aaaaltijd reclame voor kleren die ik 100 procent wil maar dan zijn het kinderkleren :japanese_goblin: ik heb/ben helemaal geen kind maar nu wil ik wel een eendenspencer

73 likes

JA maar dit/deze doen ze sowieso expres want ik ben deze ook al tegengekomen en heb nog NOOIT naar kinderkleding gezocht :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Kennelijk was ik zelf incapabel want ik ben 1 dag te vroeg. Heb maar mijn excuses aangeboden aan de telefoon haha.

Kan maandag weer bellen, fingers crossed dat het dan wel gewoon lukt.

2 likes

Zelf maken! :grin: Ziet er redelijk simpel uit qua gridpatroon

Daar heb ik helaas geen levensenergie voor

14 likes

zo fucking irritant, mijn telefoon is op het station uit mn jaszak gejat ( :mad: ) en nu probeer ik thuis via mijn laptop alles te blokkeren maar ik heb overal dubbele verificatie VIA MIJN TELEFOON nodig om in te kunnen loggen? bijvoorbeeld bij odido kan ik helemaal niks, dus simkaart blokkeren kan morgen pas als ik met een medewerker kan chatten (want bellen gaat niet want mijn telefoon is dus gejat grrrr)

8 likes

Heb je toevallig nog een oude telefoon liggen? Dan kan je evt een kopie van je iCloud erop zetten om zo je accounts te blokkeren. En er zijn soms ook mogelijkheden met beveiligingsvraag etc, maar het is wel echt kut.

2 likes

hmm ik geloof het niet, ik verbruik mijn telefoons altijd totdat ze niet meer werkzaam zijn haha dus heb denk ik alleen nog kapotte liggen :melting_face: maar dank voor het meedenken

3 likes

Ik voel je frustratie gewoon. Ik zou hierdoor ook echt flippen :sweat_smile:

4 likes

ik kan niet eens aangifte doen bij de politie want digiD gaat via mijn telefoon en mijn rijbewijs zat achter mn telefooonhoesje dus die ben ik ook kwijt (anders had ik daar nog mee kunnen inloggen via zo’n scanverhaal) 
 :face_with_symbols_over_mouth: gadverdamme wat een geklooi

3 likes

Goh en je kan digid inloggen natuurlijk ook niet laten blokkeren want die nemen de telefoon niet op in het weekend :smiley:

1 like

Ik schoof net middenin de hema uit over een musketkrans die iemand blijkbaar op de grond had laten vallen, en toen kreeg ik die troep niet van mijn schoen af dus gleed ik daarna nog een paar keer uit omdat heel mijn zool glad was :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ik zit te wachten tot mn cake gebakken is, blijkt dat mn kind de temperatuur weer eens naar 0 graden gedraaid heeft. Kwam ik na 20min achter :frowning:

12 likes

niet grappig en toch zit ik te lachen :rofl:

@Bunnyslippers yas toch nog een oude iPhone opgescharreld uit een kast ergens! eens kijken wat ik kan bewerkstelligen

3 likes

Toevallig iPad of MacBook? Als het een iPhone is
 daar komen je berichten ook op binnen

2 likes

Ja ik heb een MacBook. Maar wat bedoel je? Mijn tweestaps verificatie voor DigiD komt niet via mijn laptop

1 like

Nou, ik krijg mijn berichten (sms’jes) ook binnen via m’n MacBook. Dus zo zou je misschien aan je code kunnen komen? Als je met DigiD ofzo kiest voor met sms-controle?

2 likes

Dat je gewoon 10 euro kwijt bent aan maandverband en naproxen. Maar mag niet klagen, want mannen krijgen puistjes en dat is net zo erg :rage:

4 likes

En vrouwen krijgen geen puistjes?

15 likes

Mensen zonder elektrische auto die parkeren op een laadplek. Het is dat mijn kabel niet lang genoeg was anders had ik mijn auto er gewoon voor gezet.

En als winkels wel kerstballen online hebben staan maar ze niet verzenden.

Ik kocht een jurkje bij een winkel in de stad (online) krijg ik een appje van die winkel dat het jurkje gereserveerd was voor een vaste klant dus dat ze mijn bestelling zou annuleren?? :face_with_spiral_eyes: lieg dan aub tegen me dat het uitverkocht is

7 likes