Waar erger je je aan? #17

Ik zou het lekker bij de kapper laten doen als ik jou was!

1 like

Screenshot 2023-12-17 at 13.05.56

25 likes

Ik moet een nieuwe koptelefoon kopen, maar nu is er een 2e editie van gemaakt en die is niet in het roze te koop. Slaat echt nergens op! Als je een blauwe versie verkoopt dan verwacht ik ook gewoon een roze. Nu moet ik lila of wit kiezen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Een van JBL?

Je zou nog kunnen kijken naar de Opus X van razor in het roze.

1 like

Ik ben ziek, maar gelukkig gaat het weer wat beter, maar het is nou niet dat ik op 100% zit. Heaas heb ik een druk schema tot kerst en moest ik vandaag iets bakken in de oven bij mijn moeder, want mijn oven is stuk. Alleen het moet er anderhalf uur in en mijn moeder is niet thuis en heeft liever niet dat ik tussendoor naar huis ga (begrijpelijk) dus nu zit ik hier maar te wachten :sob:
Ik had dit ook kunnen voorkomen door vanavond pas te komen, maar ja nu te laat

Aan de wifistoring van Odido

3 likes

Dat ik WEER ziek ben. Twee weken geleden had ik covid en nu ben ik gewoon weer een snotfabriek. Vroeger was ik echt nooit ziek man. Echt eens in de vier jaar. Ik kon mijn klok erop gelijk zetten. Nu is het echt elke keer wat.

9 likes

Odido is een grote wifi storing.

Gaat geen week voorbij zonder dat ik weer eens geen wifi heb

1 like

Ja genoeg die wel willen helpen maar ik ben heel eigenwijs als het op mn haren aankomt en verander dan in een soort kleuter die alles zelf wil doen :grimacing: Gelukkig is met m’n linkerarm en schouder niks aan de hand (en ben linkshandig) dus het is wel gelukt maar het duurt allemaal net wat langer. Je kunt er je idd echt op verkijken als je een lichamelijke klacht heb hoe langzaam dingen ineens gaan, zoals een hemdje aantrekken. Die trek ik nog steeds via mn benen omhoog haha.

1 like

:smile: Fijn dat het gelukt is!

2 likes

Hoe zeg je vriendelijk tegen iemand joh zou je niet elke dag willen piekeren over mijn rijlessen haha.
Ik heb iemand in mn omgeving die er elke keer naar vraagt of op een andere manier over begint. En ook zenuwachtig is als ik er heen moet omdat zij het niet zou durven…
En ik heb deze week pas mn derde les ik trek dat niet nog 30 keer hahah. Ik weet ook dat ze het niet vervelend bedoelt maar toch ik vind het best spannend en wil er daarom niet elke dag mee bezig zijn.

Ik weet ook dat als ik het aankaart dat ze helemaal in de verdediging schiet. En dan de volgende keer " Hoe was je rijles? OH… nee daar mag ik niet naar vragen he"

3 likes

Ga jij om met mijn moeder?

7 likes

Hahaha nja ik wou niet weer zeggen ā€œmijn irritante collegaā€ want dan lijk ik wel een one issue forummer haha.

6 likes

Ik heb altijd het idee dat mensen rond kerst veel sneller ziek worden. Alsof alles dan eruit komt? Ik had jaren geleden een bijbaantje in een verzorgingstehuis en iedereen was daar altijd in december ziek of overleed. Oh dit klinkt wel heel duister nu haha maar ik bedoel ik ben ook snotverkouden op het moment. Ik deel je leed.

4 likes

Ik ben wƩƩr ziek!? Word er echt niet goed van. Ben sinds begin oktober welgeteld 9 dagen niet ziek geweest en nu hoest ik me weer de longen uit m’n lijf en ben ik helemaal benauwd en moe. :sob: Zó klaar mee.

5 likes

Gewoon skeit hebben

2 likes

Iets als ā€œbedankt voor je betrokkenheid bij mijn rijlessen, maar eerlijk gezegd word ik zenuwachtig van jouw spanning hierover, dus je bent me meer tot steun als je je hier niet teveel mee bemoeit. Als ik iets wil delen over mijn rijlessen, dan doe ik dat zelf wel, en anders mag je er gewoon vanuit gaan dat het z’n gangetje gaat en dat er geen reden is tot zorgā€?

13 likes

Aah dit is een goeie dankjewel!

1 like

Ik moet poepen maar ik weet dat er een collega staat te douche en dat poept niet lekker.

• Zijn gewoon aparte hokjes, maar wel allemaal in 1 ruimte.
4 likes

Bah ik ook, pik echt elk virus op. Ik wil me gewoon ok voelen, niet continue lamlendig en moe :sob:

2 likes