Dit is precies mijn ergernis vandaag. En meer dagen trouwens. Vandaag had ik nog net een plekje bij de laadpalen dicht bij mijn huis, maar er stonden 4 normale auto’s. Ben geneigd de gemeente te mailen dat ze daar ook langs moeten rijden met van die scanauto’s, maar dat vind ik dan weer vreselijk petty van mezelf
Is niet petty! Gewoon laten weten, dan kan handhaving er iets tegen doen en houdt het tenminste op.
Mijn irritatie geldt vooral voor langparkeren met je elektrische auto. Verplaats dat ding gewoon even als je auto vol is. Maarja dat kan zo’n scanauto niet zien dus daar kan ik ook echt niks mee…
Iemand heeft dit laatst bij mij gedaan. Er was echt nergens plek want de straat was half open gebroken en er staan aaaaltijd normale auto’s op die plekken (ik normaal niet) en heb hem éénmalig daar neer gezet en kreeg een dikke boete. Maar goed, eigen schuld dikke bult, want het mag gewoon niet. En ben het ook meteen weer afgeleerd.
Bij ons in de wijk hebben ze ook een laadpaal geplaatst, met de opmerking dat het in principe een “normale parkeerplaats” blijft. Wel met het verzoek om de plaats vrij te houden waar mogelijk, maar je mag er dus gewoon parkeren, ook met je gare barrel uit 2001. Ik vind het zelf heel vaag want dit werkt uiteindelijk alleen maar onduidelijkheid in de hand.
Het ding is dat deze parkeerplekken naast een bedrijf zitten dus ik denk dat het officieel niet door de gemeente beheerd wordt.
Jouw irritatie kan ik me ook goed voorstellen trouwens. Mensen gebruiken de laadplekken ook vaak zonder dat ze hoeven te laden, maar zodat ze een plek hebben.
@Scandilove wat vreemd, dan wordt het inderdaad wel een heel grijs gebied.
Dat zijn blijkbaar laadpalen zonder verkeersbesluit, dus dat betekent dat er geen verkeersbord bij staat en dat ook niet-elektrische voertuigen mogen parkeren op deze plek.
De kinderwinkel met een B
Ohja dat snap ik helemaal dat dat je bec is beide winkels zijn mijn bec’s omdat ze heel vaak gewoon random dicht zijn of later open gaan
Ik heb een blog en instagram en eens in de zoveel tijd - nu dus weer - zijn er mensen die vinden dat ik hun moet promoten en dan heel lullige berichtjes gaan sturen als ik zeg van goh nee dankjewel. Heb hem al geblokkeerd maar vind het geen fijn gevoel en zit er wel mee dan. Erger me aan dat het me raakt.
Het is 2 weken geleden dat ik mn haren heb gewassen dus het moet echtwel gebeuren maar het kon niet ivm. Mn schouder. Maar wat een stom werk, ben ik zo weer 2 uur verder bah. Het is trouwens totaal niet vet die batiste droogshampoo werkt goed.
Is er niemand die kan helpen of wil je het graag zelf doen? Ik had een tuinstoel in de badkamer en dan hoefde ik alleen maar te zitten (ik had een andere klacht maar was ook de halve dag kwijt aan persoonlijke verzorging echt irritant)
Ik had een grijs trainingspak gekocht voor mijn kind en ik kan het nergens vinden. Ik ben bang dat het in de trainingspakken brij van mijn vriend terecht is gekomen, dan zullen we het pas terugzien over 2 maanden
Ik zou het lekker bij de kapper laten doen als ik jou was!
Ik moet een nieuwe koptelefoon kopen, maar nu is er een 2e editie van gemaakt en die is niet in het roze te koop. Slaat echt nergens op! Als je een blauwe versie verkoopt dan verwacht ik ook gewoon een roze. Nu moet ik lila of wit kiezen
Een van JBL?
Je zou nog kunnen kijken naar de Opus X van razor in het roze.
Ik ben ziek, maar gelukkig gaat het weer wat beter, maar het is nou niet dat ik op 100% zit. Heaas heb ik een druk schema tot kerst en moest ik vandaag iets bakken in de oven bij mijn moeder, want mijn oven is stuk. Alleen het moet er anderhalf uur in en mijn moeder is niet thuis en heeft liever niet dat ik tussendoor naar huis ga (begrijpelijk) dus nu zit ik hier maar te wachten
Ik had dit ook kunnen voorkomen door vanavond pas te komen, maar ja nu te laat
Aan de wifistoring van Odido
Dat ik WEER ziek ben. Twee weken geleden had ik covid en nu ben ik gewoon weer een snotfabriek. Vroeger was ik echt nooit ziek man. Echt eens in de vier jaar. Ik kon mijn klok erop gelijk zetten. Nu is het echt elke keer wat.
Odido is een grote wifi storing.
Gaat geen week voorbij zonder dat ik weer eens geen wifi heb