Ja genoeg die wel willen helpen maar ik ben heel eigenwijs als het op mn haren aankomt en verander dan in een soort kleuter die alles zelf wil doen Gelukkig is met mān linkerarm en schouder niks aan de hand (en ben linkshandig) dus het is wel gelukt maar het duurt allemaal net wat langer. Je kunt er je idd echt op verkijken als je een lichamelijke klacht heb hoe langzaam dingen ineens gaan, zoals een hemdje aantrekken. Die trek ik nog steeds via mn benen omhoog haha.
Fijn dat het gelukt is!
Hoe zeg je vriendelijk tegen iemand joh zou je niet elke dag willen piekeren over mijn rijlessen haha.
Ik heb iemand in mn omgeving die er elke keer naar vraagt of op een andere manier over begint. En ook zenuwachtig is als ik er heen moet omdat zij het niet zou durvenā¦
En ik heb deze week pas mn derde les ik trek dat niet nog 30 keer hahah. Ik weet ook dat ze het niet vervelend bedoelt maar toch ik vind het best spannend en wil er daarom niet elke dag mee bezig zijn.
Ik weet ook dat als ik het aankaart dat ze helemaal in de verdediging schiet. En dan de volgende keer " Hoe was je rijles? OH⦠nee daar mag ik niet naar vragen he"
Ga jij om met mijn moeder?
Hahaha nja ik wou niet weer zeggen āmijn irritante collegaā want dan lijk ik wel een one issue forummer haha.
Ik heb altijd het idee dat mensen rond kerst veel sneller ziek worden. Alsof alles dan eruit komt? Ik had jaren geleden een bijbaantje in een verzorgingstehuis en iedereen was daar altijd in december ziek of overleed. Oh dit klinkt wel heel duister nu haha maar ik bedoel ik ben ook snotverkouden op het moment. Ik deel je leed.
Ik ben wƩƩr ziek!? Word er echt niet goed van. Ben sinds begin oktober welgeteld 9 dagen niet ziek geweest en nu hoest ik me weer de longen uit mān lijf en ben ik helemaal benauwd en moe. Zó klaar mee.
Gewoon skeit hebben
Iets als ābedankt voor je betrokkenheid bij mijn rijlessen, maar eerlijk gezegd word ik zenuwachtig van jouw spanning hierover, dus je bent me meer tot steun als je je hier niet teveel mee bemoeit. Als ik iets wil delen over mijn rijlessen, dan doe ik dat zelf wel, en anders mag je er gewoon vanuit gaan dat het zān gangetje gaat en dat er geen reden is tot zorgā?
Aah dit is een goeie dankjewel!
Ik moet poepen maar ik weet dat er een collega staat te douche en dat poept niet lekker.
- Zijn gewoon aparte hokjes, maar wel allemaal in 1 ruimte.
Bah ik ook, pik echt elk virus op. Ik wil me gewoon ok voelen, niet continue lamlendig en moe
Bij ons ook. Ik was 2 wekdn geleden snotverkouden, man ook.
Nu begint t weer en dochtertje heeft wƩƩr ademhalingsproblemen en verstopte neus.
Neverending Story
Weetniet hoe oud ze is, maar als kind was ik bijna nonstop verkouden. Mn keelamandelen laten checken en verwijderen was toen mān redding. Ja een ongevraagde tip. Die van mn neus zijn volgensmij weer aangegroeid. Sterkte iig!
Ze wordt in februari 2 en heeft bronchitis
We inhaleren elke dag en ja het helpt redelijk maar ja alles houdt je daarmee niet tegen helaas.
De pathƩ adventskalender. Elke dag is het: helaas, geen prijs. Dat is toch geen adventskalender?? Gieren
Inderdaad! Ik dacht ook al ik associeer Pathe nu alleen nog maar met teleurstelling ipv iets positiefs, je moet af en toe wel iets winnen. Wat is een keer gratis popcorn weggeven nou voor moeite ook.
Ja of korting op een kaartje ofzo. Of maak er een spaarkaart bij zodat je stickers kan sparen. Maar dit is gewoon echt niks??
Nou heeft niet uitgemaakt dat ik vanaf februari 2023 zei want ik ben uitgenodigd voor een gesprek
Lekker, gefeliciteerd!