Bij ons ook. Ik was 2 wekdn geleden snotverkouden, man ook.
Nu begint t weer en dochtertje heeft wéér ademhalingsproblemen en verstopte neus.
Neverending Story
Weetniet hoe oud ze is, maar als kind was ik bijna nonstop verkouden. Mn keelamandelen laten checken en verwijderen was toen m’n redding. Ja een ongevraagde tip. Die van mn neus zijn volgensmij weer aangegroeid. Sterkte iig!
Ze wordt in februari 2 en heeft bronchitis
We inhaleren elke dag en ja het helpt redelijk maar ja alles houdt je daarmee niet tegen helaas.
De pathé adventskalender. Elke dag is het: helaas, geen prijs. Dat is toch geen adventskalender?? Gieren
Inderdaad! Ik dacht ook al ik associeer Pathe nu alleen nog maar met teleurstelling ipv iets positiefs, je moet af en toe wel iets winnen. Wat is een keer gratis popcorn weggeven nou voor moeite ook.
Ja of korting op een kaartje ofzo. Of maak er een spaarkaart bij zodat je stickers kan sparen. Maar dit is gewoon echt niks??
Nou heeft niet uitgemaakt dat ik vanaf februari 2023 zei want ik ben uitgenodigd voor een gesprek
Lekker, gefeliciteerd!
Ik snap heus wel dat de feestdagen niet voor iedereen leuk zijn, maar ik vind het zo’n domper wanneer iemand dat dan gelijk snauwt als iemand diegene wel fijne feestdagen wenst.
Het is goed bedoeld en niet iedereen kan aan je ruiken dat jij het geen leuke dagen vindt.
Ja inderdaad en als ik “fijne feestdagen” zeg dan is dat wat mij betreft ook gewoon van toepassing op mensen die moeite hebben met de feestdagen. Want ik hoop dat het voor hen toch zo fijn mogelijk wordt.
Ja zeg gewoon ‘hetzelfde’ en verder geen gedoe
Het lijkt het rad van Bunq wel haha.
Ik had laatst iets gewonnen!
Ik mocht nog een keer draaien en toen won ik natuurlijk alsnog niks
Aan mezelf. 5x2 designs, daarvan had ik bedacht dat het 10 kaarten met 5 verschillende designs waren. Nu zit ik met teveel kaarten met een raar eruitziend hert.
Hahaha lief
Ik moet hier hardop om lachen hahahahaa dat Hert .
Ik wil dat hert
Fucking muggenbult op mijn teen, precies op het randje bij mijn nagel.
Dat ik nooit kan onthouden welke regisseur Todd Haynes, welke Todd Field of welke Todd Phillips is