Kan wel een week later daadwerkelijk bezorgd worden. Halve topic staat er vol mee, haha
jemig, âall over bloemendessin met subtiele metallic accentenâ, voeg dan helemaal geen filter toe als dit je opties zijn
Afgebladderde verf op houten planken klinkt ook als een aanrader
Mn stem is weg, ik kan alleen maar fluisteren en ik moet straks werken met 11 peuters en een onbekende inval medewerker. Ik kan dus ook niet thuisblijven.
Ellende ellendeâŠ
Hahaha wie verzint dit.
Die koplampen van autoâs tegenwoordig. Wat zijn ze fel en kut.
Toevallig had ik gisteren dezelfde irritatie. De auto achter me scheen zo fel mijn ato dat ik mn achteruitkijkspiegel heb moeten draaien en natuurlijk bleef die auto een half uur achter me aan rijden ![]()
Ik weet niet of je met draaien echt wegdraaien bedoelde maar veel achteruitkijkspiegels kunnen ook een stukje naar beneden klappen waardoor je de lichten minder fel ziet, is wel alleen als het donker is denk ik.
Verder eens met de ergernis, nog vervelender als de lampen allebei anders lijken te staan. ![]()
Omg ja hier kwam ik laatst ook achter, dat helpt zo goed!!
Ja dat bedoel ik dus goede tip!
(elektrische) fietsen hebben ook schijnwerpers als koplampen. En vaak staan die ook slecht afgestelden en schijnen ze recht in je gezicht waardoor ik sterretjes zie als zij mij passeren
Mijn fiets heeft ook een heel felle koplamp maar mijn probleem is juist als ik hem naar de grond richt dan zie ik op heel donkere fietspaden helemaal niet waar ik naartoe ga of waar de rand van het pad is, dan zie ik alleen maar een witte bol op de grond. Als ik de lamp schuin naar voren laat schijnen dan zie ik de hele breedte van het pad en kan ik vooruit kijken waar ik naartoe ga. Ik zou willen dat ik hem handmatig kon verstellen op het stuur want dan kan ik switchen naar âgroot lichtâ op donkere fietspaden en als het in de stad is, of bij tegenligger weer naar beneden richten zeg maarâŠ
De ergernis waarvoor ik in dit topic kwam:
Ik word de laatste dagen zoooooo veel gebeld door onbekende 06 nummers, niet te doen! Ik schakel ze al automatisch door naar de voicemail maar veel laten niks achter⊠Dan is het gewoon stil en hoor ik alleen wat geroezemoes op de achtergrond. Vaak laten ze wel iets achter en is het hallo? Hallo? HALLO? En dan wordt er opgehangen. Of ze zeggen mijn naam met een accent. Zo irritant!
Ja dit + mensen die als ze dan lampen aanmoeten (mist bijv) zonder lampen rijden.
kerst en alles wat met kerst te maken heeft
Op de fiets met bril en regen zie je dna zo weinig door die lichten. Heel irritant. Las er ook al iets over bij de anwb of veilig verkeer zoiets dat er veel klachten over komen.
Ja wow inderdaad. @Marquez ik vroeg me serieus ook af of dit niet voor onveilige situaties zorgt of heeft gezorgd want dat kan niet anders, je kunt er niet naar kijken, fucking gevaarlijk
Ik erger me aan mezelf. Mijn moeder heeft me een pakje gestuurd voor kerst en stuurde me net het postnl bonnetje zodat ik kan zien wanneer het aankomt. En ik zie daarop staan dat ze iets van 7 euro verzendkosten heeft betaald en ik voel me meteen helemaal schuldig dat ze zoveel geld heeft uitgegeven omdat ik weet dat ze het niet breed heeft. Dus in plaats van het leuk te vinden dat ik een cadeautje krijg heb ik nu een beetje een knoop in mijn maag van schuldgevoel.
Ze had me ook iets voor mijn verjaardag gestuurd en dat was kwijtgeraakt in de post. Heb ik me dagen rot over gevoeld omdat ik bang was dat zij zich er rot door zou voelen. Echt irritant want het slaat nergens op maar ik weet niet hoe ik het uit moet zetten.
Oh dit is zo zo zo herkenbaar. Ik kan het nooit van me afzetten, al zo vaak geprobeerd. met kleine dingen ook die gedaan worden, zoals iets eten meegeven of met het ov naar me toe komen, terwijl ik weet dat er weinig geld is
Ik heb helaas geen tip of iets (zoek je ook niet perse denk ik) maar wilde mân herkenning delen. Het ziet dieper geworteld en dat krijg je niet zomaar uitgeschakeld
Ik zoek een nieuwe sportschool, maar op de meeste websites staan geen prijzen en moet ik mailen/bellen of zelfs een afspraak maken?!
Zet gewoon je prijzen op de website