Waar erger je je aan? #17

Ik snap heus wel dat de feestdagen niet voor iedereen leuk zijn, maar ik vind het zo’n domper wanneer iemand dat dan gelijk snauwt als iemand diegene wel fijne feestdagen wenst.
Het is goed bedoeld en niet iedereen kan aan je ruiken dat jij het geen leuke dagen vindt.

17 likes

Ja inderdaad en als ik “fijne feestdagen” zeg dan is dat wat mij betreft ook gewoon van toepassing op mensen die moeite hebben met de feestdagen. Want ik hoop dat het voor hen toch zo fijn mogelijk wordt.

5 likes

Ja zeg gewoon ‘hetzelfde’ en verder geen gedoe

3 likes

Het lijkt het rad van Bunq wel haha.

16 likes

Ik had laatst iets gewonnen!

Ik mocht nog een keer draaien en toen won ik natuurlijk alsnog niks :joy::joy:

4 likes

Aan mezelf. 5x2 designs, daarvan had ik bedacht dat het 10 kaarten met 5 verschillende designs waren. Nu zit ik met teveel kaarten met een raar eruitziend hert.

30 likes

Hahaha lief

6 likes

Ik moet hier hardop om lachen hahahahaa dat Hert .

4 likes

Ik wil dat hert :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Fucking muggenbult op mijn teen, precies op het randje bij mijn nagel.

1 like

Volgens mij is het een eland

Edit: weet vrijwel zeker
IMG_4269

@Kryptonite

7 likes

Dat ik nooit kan onthouden welke regisseur Todd Haynes, welke Todd Field of welke Todd Phillips is :expressionless:

2 likes

Aewww die is toch lief

3 likes

Onbeheersbare trek en nog maar heel weinig in huis

1 like

Dit. Heb ook echt snaaidrang (zin in kabelspekken) en zit te twijfelen of ik nog naar de supermarkt ga lopen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb een kant en klare salade en er zit zo tering veel rauwe rode ui in. Echt jammer dit.

Ik snap echtniet hoe mensen een husky als huisdier kunnen nemen. Mensen hier in de buurt hebben 2 husky’s, gelukkig hoor ik ze alleen als ze 's ochtends worden uitgelaten (rond 6 uur :face_in_clouds:) maar wat een gejank voor geblaf komt daar uit zeg. En het is toch ook niet normaal dat een hond zoveel geluid maakt tijdens het uitlaten?! Wil me niet voorstellen wat voor geluid ze maken als er bij ze wordt aangebeld.

5 likes

:laughing: het lijkt mij ook heel heftig en ook een beetje onverstandig als je in een volle woonwijk woont maar husky filmpjes zijn echt mijn favoriet op internet, ik krijg daar echt de slappe lach van, zó grappig :rofl:

9 likes

Hier in de buurt woont ook iemand met twee husky’s in een appartement en die beesten loeien ook zo erg als ze buiten zijn 🫠

4 likes

Ja dan is het wel grappig idd, ze zijn zo dramatisch. Opzich is deze wijk wel ruim opgezet maar dan nog, heb ze al zovaak vervloekt om 6 uur 's ochtends. Denk elke keer zet ze in de auto en ga naar een bos aub. Maarja dat is waarschijnlijk teveel werk om elke ochtend te doen want ze hebben ook nog kinderen.

3 likes