Waar erger je je aan? #17

Aewww die is toch lief

3 likes

Onbeheersbare trek en nog maar heel weinig in huis

1 like

Dit. Heb ook echt snaaidrang (zin in kabelspekken) en zit te twijfelen of ik nog naar de supermarkt ga lopen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb een kant en klare salade en er zit zo tering veel rauwe rode ui in. Echt jammer dit.

Ik snap echtniet hoe mensen een husky als huisdier kunnen nemen. Mensen hier in de buurt hebben 2 husky’s, gelukkig hoor ik ze alleen als ze 's ochtends worden uitgelaten (rond 6 uur :face_in_clouds:) maar wat een gejank voor geblaf komt daar uit zeg. En het is toch ook niet normaal dat een hond zoveel geluid maakt tijdens het uitlaten?! Wil me niet voorstellen wat voor geluid ze maken als er bij ze wordt aangebeld.

5 likes

:laughing: het lijkt mij ook heel heftig en ook een beetje onverstandig als je in een volle woonwijk woont maar husky filmpjes zijn echt mijn favoriet op internet, ik krijg daar echt de slappe lach van, zó grappig :rofl:

9 likes

Hier in de buurt woont ook iemand met twee husky’s in een appartement en die beesten loeien ook zo erg als ze buiten zijn 🫠

4 likes

Ja dan is het wel grappig idd, ze zijn zo dramatisch. Opzich is deze wijk wel ruim opgezet maar dan nog, heb ze al zovaak vervloekt om 6 uur 's ochtends. Denk elke keer zet ze in de auto en ga naar een bos aub. Maarja dat is waarschijnlijk teveel werk om elke ochtend te doen want ze hebben ook nog kinderen.

3 likes

Hahahaha ‘dan heb je al husky’s wil je OOK NOG kinderen’ :joy:

15 likes

Ik ben nog niet uit deze verschrikkelijke loophole gekomen. Eindelijk sim kunnen blokkeren, en er wordt een nieuwe gestuurd. De nieuwe sim moet geactiveerd worden, dat gaat middels SMS naar het oude nummer. Als je het oude nummer niet meer hebt kan het via IDIN (internetbankieren). Echter, ik ben mijn inloggegevens voor internetbankieren kwijt (deed dat altijd via de app met gezichtsherkenning). Om een nieuw wachtwoord voor internetbankieren aan te vragen, heb je tweestapsverificatie nodig. Drie keer raden waarmee: GODVRDMM SMS

8 likes

haha neeeee omg ik kan echt wel janken het houdt niet op

ik wil bij ING vragen of ze me kunnen helpen met op een andere manier nieuwe inloggegevens krijgen, dus ik probeer een chat te openen. maar om te kunnen chatten moet je inloggen ( :mad: ) en het alternatief is dan contact met de klantenservice VIA EEN TELEFOONNUMER

AHHHH MENSEN ik kan niet bellen ik heb geen simkaart :clown_face: :cry: :mad: :melting_face: :confused:

15 likes

leen dan ff een telefoon ofzo sjezus

18 likes

ja als t zo makkelijk was had ik dat natuurlijk gedaan? ik ben alleen thuis van wie moet ik lenen
mijn man is vanavond weer thuis maar dan is de klantenservice van ING gesloten pfff

2 likes

Nou als je mijn buurvrouw bent kom maar hoor je mag mijn telefoon wel lenen (en ik zou dat ook gerust in mijn buurt durven vragen, je moet toch alles geregeld krijgen)

2 likes

Kun je niet naar een ING kantoor in de buurt met je identiteitsbewijs? Misschien krijg je daar wat voor elkaar.

4 likes

Ik zou ff een e-sim kopen via internet, via airalo ofzo.

Hoe wil ze dat kopen zonder internet bankieren?:joy:

1 like

paypal of creditcard misschien? Moet je dat wel net hebben

3 likes

Je hebt meestal toch ook zo’n scanner in huis, waarvoor je geen mobiel nodig hebt?

1 like

Ligt aan je bank

1 like