Gister hetzelfde gehad en kwam dus 1 werkdag later aan. Ookal stond er dat het gisteren bezorgd is.
Ja, net hetzelfde gehoord van de chatmedewerker!
Zeker schrijven want vind dat echt leuk aan de kerst maar als bezorger kan ik je vertellen dat het echt onwijs druk is (ligt er misschien een beetje nog aan waar in het land) maar ik zelf heb mijn kaarten 9 december op de bus gedaan en ze zijn vandaag pas bezorgd en ik zie ook veel kaarten die gedateerd zijn rondom die datum (zo na sinterklaas) en nu pas in mân loop zitten haha dus verwacht dat we halverwege januari nog kerstkaarten aan het bezorgen zijn
Kan wel een week later daadwerkelijk bezorgd worden. Halve topic staat er vol mee, haha
jemig, âall over bloemendessin met subtiele metallic accentenâ, voeg dan helemaal geen filter toe als dit je opties zijn
Afgebladderde verf op houten planken klinkt ook als een aanrader
Mn stem is weg, ik kan alleen maar fluisteren en ik moet straks werken met 11 peuters en een onbekende inval medewerker. Ik kan dus ook niet thuisblijven. Ellende ellendeâŠ
Hahaha wie verzint dit.
Die koplampen van autoâs tegenwoordig. Wat zijn ze fel en kut.
Toevallig had ik gisteren dezelfde irritatie. De auto achter me scheen zo fel mijn ato dat ik mn achteruitkijkspiegel heb moeten draaien en natuurlijk bleef die auto een half uur achter me aan rijden
Ik weet niet of je met draaien echt wegdraaien bedoelde maar veel achteruitkijkspiegels kunnen ook een stukje naar beneden klappen waardoor je de lichten minder fel ziet, is wel alleen als het donker is denk ik.
Verder eens met de ergernis, nog vervelender als de lampen allebei anders lijken te staan.
Omg ja hier kwam ik laatst ook achter, dat helpt zo goed!!
Ja dat bedoel ik dus goede tip!
(elektrische) fietsen hebben ook schijnwerpers als koplampen. En vaak staan die ook slecht afgestelden en schijnen ze recht in je gezicht waardoor ik sterretjes zie als zij mij passeren
Mijn fiets heeft ook een heel felle koplamp maar mijn probleem is juist als ik hem naar de grond richt dan zie ik op heel donkere fietspaden helemaal niet waar ik naartoe ga of waar de rand van het pad is, dan zie ik alleen maar een witte bol op de grond. Als ik de lamp schuin naar voren laat schijnen dan zie ik de hele breedte van het pad en kan ik vooruit kijken waar ik naartoe ga. Ik zou willen dat ik hem handmatig kon verstellen op het stuur want dan kan ik switchen naar âgroot lichtâ op donkere fietspaden en als het in de stad is, of bij tegenligger weer naar beneden richten zeg maarâŠ
De ergernis waarvoor ik in dit topic kwam:
Ik word de laatste dagen zoooooo veel gebeld door onbekende 06 nummers, niet te doen! Ik schakel ze al automatisch door naar de voicemail maar veel laten niks achter⊠Dan is het gewoon stil en hoor ik alleen wat geroezemoes op de achtergrond. Vaak laten ze wel iets achter en is het hallo? Hallo? HALLO? En dan wordt er opgehangen. Of ze zeggen mijn naam met een accent. Zo irritant!
Ja dit + mensen die als ze dan lampen aanmoeten (mist bijv) zonder lampen rijden.
Oh hier precies hetzelfde! Ik neem ook niet meer op ze zoeken het maar uit
kerst en alles wat met kerst te maken heeft
Op de fiets met bril en regen zie je dna zo weinig door die lichten. Heel irritant. Las er ook al iets over bij de anwb of veilig verkeer zoiets dat er veel klachten over komen.