Ik zat ook een keer in zo’n loop met mijn telefoon provider. Als je simkaart kapot gaat kom je eigenlijk gewoon weer in de middeleeuwen terecht
Die heeft ing niet.
Oh zo gevaarlijk ook!
Hier in Duitsland heb je in dat soort situaties een knipperend waarschuwingslicht dat er voetgangers/fietsers oversteken en je als automobilist op moet letten en wachten.
Je kan inderdaad gewoon naar een kantoor, online staat dat je hiervoor een afspraak moest maken maar dat was bij ons niet zo. Maar deze loop is heel frustrerend inderdaad, en die inloggegevens werden thuisgestuurd dus dat duurde nog wel even…
Ughhh, postNL zegt pakje bezorgd in de brievenbus maar er ligt niets en ook geen briefje of zo
Aan mezelf. Ga mijn kerstkaartjes nu pas op de bus doen. Dus die komen waarschijnlijk na kerst aan.
ik moet ze nog schrijven wilde ze dan morgen op de post doen en hoopte dat ze dan nog voor kerst binnen zouden zijn, maar je maakt me bang haha
Gister hetzelfde gehad en kwam dus 1 werkdag later aan. Ookal stond er dat het gisteren bezorgd is.
Ja, net hetzelfde gehoord van de chatmedewerker!
Zeker schrijven want vind dat echt leuk aan de kerst maar als bezorger kan ik je vertellen dat het echt onwijs druk is (ligt er misschien een beetje nog aan waar in het land) maar ik zelf heb mijn kaarten 9 december op de bus gedaan en ze zijn vandaag pas bezorgd en ik zie ook veel kaarten die gedateerd zijn rondom die datum (zo na sinterklaas) en nu pas in m’n loop zitten haha dus verwacht dat we halverwege januari nog kerstkaarten aan het bezorgen zijn
Kan wel een week later daadwerkelijk bezorgd worden. Halve topic staat er vol mee, haha
jemig, ‘all over bloemendessin met subtiele metallic accenten’, voeg dan helemaal geen filter toe als dit je opties zijn
Afgebladderde verf op houten planken klinkt ook als een aanrader
Mn stem is weg, ik kan alleen maar fluisteren en ik moet straks werken met 11 peuters en een onbekende inval medewerker. Ik kan dus ook niet thuisblijven. Ellende ellende…
Hahaha wie verzint dit.
Die koplampen van auto’s tegenwoordig. Wat zijn ze fel en kut.
Toevallig had ik gisteren dezelfde irritatie. De auto achter me scheen zo fel mijn ato dat ik mn achteruitkijkspiegel heb moeten draaien en natuurlijk bleef die auto een half uur achter me aan rijden
Ik weet niet of je met draaien echt wegdraaien bedoelde maar veel achteruitkijkspiegels kunnen ook een stukje naar beneden klappen waardoor je de lichten minder fel ziet, is wel alleen als het donker is denk ik.
Verder eens met de ergernis, nog vervelender als de lampen allebei anders lijken te staan.
Omg ja hier kwam ik laatst ook achter, dat helpt zo goed!!
Ja dat bedoel ik dus goede tip!