Waar erger je je aan? #17

Oh ja herkenbaar! Ik vraag me ook vaak af of ontwerpers van stations zelf vaak met het ov reizen en weten hoe kut al die wind en regen is als je moet wachten. Veel ontwerpen zijn het net niet.

3 likes

Er is mij verteld dat het niet te aantrekkelijk/comfortabel mag zijn ivm het aantrekken van daklozen. Niet dit specifieke voorbeeld though.

9 likes

Ja dit wilde ik ook net zeggen. Sneu hoor.

2 likes

De harde wind waardoor ik doodsbang ben dat er een boom of tak precies op mij valt als ik op de fiets zit. Haat aan dit weer.

6 likes

Er zijn nu motherfuckers aan het bladblazen. WTF!!!

11 likes

Dat ik mijn handschoenen ben verloren op een fietsritje van 1km en ik nog geen 10min later weer dezelfde route terugfiets en ik ze niet meer zie. :disappointed:

1 like

Ah wat balen. Hingen ze ook niet aan een tak oid?

https://youtube.com/shorts/mXYVPFTkqDk?si=7UcxFuI8X0y8KA8u

4 likes

Ik snap m misschien niet helemaal, maar wat is er wtf aan bladblazen? Omdat het waait ofzo?

1 like

Hahaha er is letterlijk code geel afgegeven wegens hevige windstoten, dan is bladblazen toch totale onzin?

6 likes

Maar anders waaien alle blaadjes in de tuin :cry:
Het lijkt mij inderdaad totaal geen nut hebben

2 likes

Doe het dan morgen idd als de blaadjes hun eindbestemming hebben bereikt

3 likes

Dat het 12 graden is. Zo warm

10 likes

Oh ja hier valt het wel mee qua wind, wist niet eens dat er code geel was haha.

1 like

Moet zeggen dat ik bladblazen sowieso onzin vind en daarnaast ook behoorlijk slecht voor het milieu en de diertjes :hedgehog:. Dus ik erger me er altijd aan, ook als het niet waait.

22 likes

Dat er een stuk van m’n achterste kies is afgebroken maar ik natuurlijk morgen pas de tandarts kan bellen. Fingers crossed dat ze tijd heeft.

2 likes

Kut ajax verpest weer eens mijn avond!!

6 likes

Dat een kennis aan een gezamenlijke vriend vraagt of hij en ik mee kunnen ipv het apart aan hem en mij te vragen of in de groepsapp ons allebei te taggen. Vooral omdat ik zelf gewoon in die groepsapp op een andere vraag reageerde. Lief dat ze ons mee vraagt, maar vraag het gewoon los (of vraag het niet). :persevere:

Pak&bel van Dutchtone, goeie ouwe tijd #oma

2 likes

Soms springt mijn scherm ineens van de darkmode af en dan denk ik weer, wat doen mensen zichzelf toch aan. Echt een walgelijk aanzicht dat felle wit

16 likes

Ik snap niks van wat je zegt

31 likes