Ja wow inderdaad. @Marquez ik vroeg me serieus ook af of dit niet voor onveilige situaties zorgt of heeft gezorgd want dat kan niet anders, je kunt er niet naar kijken, fucking gevaarlijk
Ik erger me aan mezelf. Mijn moeder heeft me een pakje gestuurd voor kerst en stuurde me net het postnl bonnetje zodat ik kan zien wanneer het aankomt. En ik zie daarop staan dat ze iets van 7 euro verzendkosten heeft betaald en ik voel me meteen helemaal schuldig dat ze zoveel geld heeft uitgegeven omdat ik weet dat ze het niet breed heeft. Dus in plaats van het leuk te vinden dat ik een cadeautje krijg heb ik nu een beetje een knoop in mijn maag van schuldgevoel.
Ze had me ook iets voor mijn verjaardag gestuurd en dat was kwijtgeraakt in de post. Heb ik me dagen rot over gevoeld omdat ik bang was dat zij zich er rot door zou voelen. Echt irritant want het slaat nergens op maar ik weet niet hoe ik het uit moet zetten.
Oh dit is zo zo zo herkenbaar. Ik kan het nooit van me afzetten, al zo vaak geprobeerd. met kleine dingen ook die gedaan worden, zoals iets eten meegeven of met het ov naar me toe komen, terwijl ik weet dat er weinig geld is
Ik heb helaas geen tip of iets (zoek je ook niet perse denk ik) maar wilde mân herkenning delen. Het ziet dieper geworteld en dat krijg je niet zomaar uitgeschakeld
Ik zoek een nieuwe sportschool, maar op de meeste websites staan geen prijzen en moet ik mailen/bellen of zelfs een afspraak maken?!
Zet gewoon je prijzen op de website
Ik denk dat h&m medewerkers zich aan mij ergeren. Ik retourneer mijn online bestellingen altijd in de winkel (en ze zijn groot) en die medewerkers lijken dat echt vervelend te vinden ofzo? Altijd een chagrijnige houding of gezucht en gesteun. Maar ik snap eigenlijk niet waarom het vervelend zou zijn.
Ik vind juist dat ik een soort liefdadigheidswerk doe omdat er zo leuke dingen in de winkel gehangen worden
Ik heb een keer de opmerking gekregen dat ik het best opstuur via de post. Heb gezegd dat ik dat zeker doe als ze voor mij die retourkosten betaalt.
Ja bizar! Je wordt gewoon verblind, echt heel kut
Aw dat snap ik wel. Misschien helpt het je om wat terug te geven? Of haar mee uit lunchen te nemen ofzo? Uit ervaring weet ik dat dingen als naar de bios of uit eten er met weinig geld vaak als eerste afvallen.
O ja, dat doe ik sowieso het hele jaar door wel. Ik denk dat het meer zit in me toch nog verantwoordelijk voor haar voelen en me zorgen om haar maken. Ondanks dat ik ontzettend mijn best heb gedaan om daarvan los te komen. Maar het gevoel dat ik voor haar moet zorgen blijft denk ik altijd wel een beetje omdat dat altijd het rolpatroon geweest is. En dat maakt dat ik het dus heel moeilijk vind als zij opeens iets voor mij doet.
Oke even hier op terugkomen. De peuters waren heel chill en werden er vrij rustig van haha. Ze waren wel teleurgesteld/van het padje dat ik niet hard (normaal) kon zingen.
Wat wel echt een ergernis was vandaag: Alle volwassen schakelen dus ook over op fluisteren. Zelfs mijn vriend fluistert de hele avond al terug als we een gesprek hebben.
Maar hoe fijn is het, ook voor haar, dat zij iets voor jou kan doen. Ook al is het misschien veel geld, ze vindt het 't blijkbaar waard om aan jou uit te geven
Huh maar h&m is toch gratis retourneren?
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik hoop dat er een moment komt dat ik het ook zo kan voelen, zonder schuldgevoel.
Nee niet meerâŠ
Wat kut ook. Ik vind het echt verschrikkelijk als je uren bezig bent met iets uit te zoeken/op te lossen/een medewerker te spreken en je dan nog geen oplossing hebt gekregen pfff technologie is echt irritant haha.
Nou allereerst is sowieso alles (simkaart, telefoon) vertraagd door de post met de feestdagen. Heb vandaag een nieuwe telefoon binnengekregen maar de simkaart hangt nog ergens in een envelop op t sorteercentrum haha.
Maar heb m wel kunnen activeren met behulp van de klantenservice van Odido! Heb eerst 3x met ING gebeld om me te helpen een nieuw wachtwoord te krijgen maar de conclusie was uiteindelijk dat ze een nieuw wachtwoord met de post kon sturen (en dan zou t minimaal 5 werkdagen duren) of dat ze me zoân reader ging sturen maar dat zou 14 dagen duren dus toen heb ik Odido gebeld en die hebben de simkaart gewoon alvast voor me geactiveerd.
Nu hopen dat mijn sim niet kwijtraakt of gestolen wordt uit de post want dan ben ik weer bij af
Ik bwn net terug van onze kerstborrel waar onze manager afscheid van ons nam. De hele avond heb ik hem proberen te ontlopen maaar opeens kwam ik aan de âbeurtâ, hij had voor ieder een persoonlijk woordje, en ohh ik heb me toch een partij gejankt . Ik ga deze vent zĂł hard missen.
Ach ja en t is ook allemaal overkomelijk uiteindelijk ik ben gezond en gelukkig en daâs het enige dat telt
Haha toen ik nog bij een sportschool werkte weigerde ik dit ook te doen omdat ik het zelf zĂł naar vind als bedrijven dit doen. Laat mensen gewoon zelf kiezen, ze gaan echt niet ineens na 8 keer bellen wel enthousiast worden
Missh rare vraag maar waarom kan dit niet? Volgens mij heeft mân digifobe moeder dit weleens gedaan