(elektrische) fietsen hebben ook schijnwerpers als koplampen. En vaak staan die ook slecht afgestelden en schijnen ze recht in je gezicht waardoor ik sterretjes zie als zij mij passeren
Mijn fiets heeft ook een heel felle koplamp maar mijn probleem is juist als ik hem naar de grond richt dan zie ik op heel donkere fietspaden helemaal niet waar ik naartoe ga of waar de rand van het pad is, dan zie ik alleen maar een witte bol op de grond. Als ik de lamp schuin naar voren laat schijnen dan zie ik de hele breedte van het pad en kan ik vooruit kijken waar ik naartoe ga. Ik zou willen dat ik hem handmatig kon verstellen op het stuur want dan kan ik switchen naar “groot licht” op donkere fietspaden en als het in de stad is, of bij tegenligger weer naar beneden richten zeg maar…
De ergernis waarvoor ik in dit topic kwam:
Ik word de laatste dagen zoooooo veel gebeld door onbekende 06 nummers, niet te doen! Ik schakel ze al automatisch door naar de voicemail maar veel laten niks achter… Dan is het gewoon stil en hoor ik alleen wat geroezemoes op de achtergrond. Vaak laten ze wel iets achter en is het hallo? Hallo? HALLO? En dan wordt er opgehangen. Of ze zeggen mijn naam met een accent. Zo irritant!
Ja dit + mensen die als ze dan lampen aanmoeten (mist bijv) zonder lampen rijden.
Oh hier precies hetzelfde! Ik neem ook niet meer op ze zoeken het maar uit
kerst en alles wat met kerst te maken heeft
Op de fiets met bril en regen zie je dna zo weinig door die lichten. Heel irritant. Las er ook al iets over bij de anwb of veilig verkeer zoiets dat er veel klachten over komen.
Ja wow inderdaad. @Marquez ik vroeg me serieus ook af of dit niet voor onveilige situaties zorgt of heeft gezorgd want dat kan niet anders, je kunt er niet naar kijken, fucking gevaarlijk
Ik erger me aan mezelf. Mijn moeder heeft me een pakje gestuurd voor kerst en stuurde me net het postnl bonnetje zodat ik kan zien wanneer het aankomt. En ik zie daarop staan dat ze iets van 7 euro verzendkosten heeft betaald en ik voel me meteen helemaal schuldig dat ze zoveel geld heeft uitgegeven omdat ik weet dat ze het niet breed heeft. Dus in plaats van het leuk te vinden dat ik een cadeautje krijg heb ik nu een beetje een knoop in mijn maag van schuldgevoel.
Ze had me ook iets voor mijn verjaardag gestuurd en dat was kwijtgeraakt in de post. Heb ik me dagen rot over gevoeld omdat ik bang was dat zij zich er rot door zou voelen. Echt irritant want het slaat nergens op maar ik weet niet hoe ik het uit moet zetten.
Oh dit is zo zo zo herkenbaar. Ik kan het nooit van me afzetten, al zo vaak geprobeerd. met kleine dingen ook die gedaan worden, zoals iets eten meegeven of met het ov naar me toe komen, terwijl ik weet dat er weinig geld is
Ik heb helaas geen tip of iets (zoek je ook niet perse denk ik) maar wilde m’n herkenning delen. Het ziet dieper geworteld en dat krijg je niet zomaar uitgeschakeld
Ik zoek een nieuwe sportschool, maar op de meeste websites staan geen prijzen en moet ik mailen/bellen of zelfs een afspraak maken?!
Zet gewoon je prijzen op de website
Ik denk dat h&m medewerkers zich aan mij ergeren. Ik retourneer mijn online bestellingen altijd in de winkel (en ze zijn groot) en die medewerkers lijken dat echt vervelend te vinden ofzo? Altijd een chagrijnige houding of gezucht en gesteun. Maar ik snap eigenlijk niet waarom het vervelend zou zijn.
Ik vind juist dat ik een soort liefdadigheidswerk doe omdat er zo leuke dingen in de winkel gehangen worden
Ik heb een keer de opmerking gekregen dat ik het best opstuur via de post. Heb gezegd dat ik dat zeker doe als ze voor mij die retourkosten betaalt.
Ja bizar! Je wordt gewoon verblind, echt heel kut
Aw dat snap ik wel. Misschien helpt het je om wat terug te geven? Of haar mee uit lunchen te nemen ofzo? Uit ervaring weet ik dat dingen als naar de bios of uit eten er met weinig geld vaak als eerste afvallen.
O ja, dat doe ik sowieso het hele jaar door wel. Ik denk dat het meer zit in me toch nog verantwoordelijk voor haar voelen en me zorgen om haar maken. Ondanks dat ik ontzettend mijn best heb gedaan om daarvan los te komen. Maar het gevoel dat ik voor haar moet zorgen blijft denk ik altijd wel een beetje omdat dat altijd het rolpatroon geweest is. En dat maakt dat ik het dus heel moeilijk vind als zij opeens iets voor mij doet.
Oke even hier op terugkomen. De peuters waren heel chill en werden er vrij rustig van haha. Ze waren wel teleurgesteld/van het padje dat ik niet hard (normaal) kon zingen.
Wat wel echt een ergernis was vandaag: Alle volwassen schakelen dus ook over op fluisteren. Zelfs mijn vriend fluistert de hele avond al terug als we een gesprek hebben.
Maar hoe fijn is het, ook voor haar, dat zij iets voor jou kan doen. Ook al is het misschien veel geld, ze vindt het 't blijkbaar waard om aan jou uit te geven
Huh maar h&m is toch gratis retourneren?
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik hoop dat er een moment komt dat ik het ook zo kan voelen, zonder schuldgevoel.