Waar erger je je aan? #17

Ik heb een tas op het oog (handig, groot) in de sale. Maar weet niet of ik een tas krijg van mijn vriend en als ik al een tas krijg, of dat een grote tas is.

Kan wel wachten tot zondag maar er zijn er nog maar 2

2 likes

Kun je hem niet bestellen, ingepakt laten zitten en als je al een grote tas krijgt deze terug brengen? Als sale retourneren kan.

21 likes

Ik werk voor 3 bedrijven maar omdat op je contract maar 1 bedrijf kan staan word je automatisch ergens ingedeeld. En van alle drie ben ik bij degene geplaatst waar ik de minste binding mee heb. En op zich boeit dat natuurlijk niet want ik heb er verder niks mee te maken maar ik krijg wel alle mails en info. Saaaai :sweat_smile:

M’n telefoon crasht iedere 5 minuten en ik ben dus bezig met de installatie van m’n nieuwe telefoon en dat schiet niet op, maar de telefoon is al sinds 10 uur bezig om alles over te zetten omdat de oude telefoon dus steeds crasht.
En ik had afgesproken met een vriendin vanmiddag bij haar thuis, maar ik kan haar huis helemaal niet vinden zonder Google Maps (ze is net verhuisd haha) en heb dus een werkende telefoon nodig. (Heb wel gecheckt of ze niet vandaag toch naar mijn huis kan komen dus hopelijk wel)

Er liep een vrouw met een grote hond naar me te roepen en zwaaien. We waren op 30 meter afstand maar dat beest werd al helemaal gek.
Zij: “Moet jij hier rechtdoor?”
Ik: “euh ja?”
Zij: “Echt waar?”
Ik: “Ja?”
Zij loopt geërgerd met haar hond de andere kant op.

Ik ga niet omlopen omdat jij je hond niet onder controle hebt…

12 likes

huh echt? hoe moet je dan kipnuggets dippen :pleading_face:

4 likes

Nee, deze vraag was via een prive-app die naar die vriend gestuurd was.

1 like

Misschien een troost, iedereen ziet er verlept uit bij de kapper. Gewoon andere kant op kijken en pas weer naar jezelf als je klaar bent! In normaal licht!

5 likes

Je mag er zijn Maarten!

9 likes

ja behalve de meiden die bij kinki werken dus dan voel je je al helemaal een orc

1 like

Ik heb vanavond al een kerstdiner maar natuurlijk ga ik de overstap van 3 minuten weer eens niet halen :heart_eyes: domste ding ooit in de dienstregeling

3 likes

Een paar dagen vrij, word ik fucking verkouden heel m’n hoofd zit vol. Zoooooo een pech. Waarom niet gewoon in een werkweek :rage:

5 likes

Dat als er bij eten wat je laat bezorgen gebakken uitjes staat en het blijken gefrituurde uitjes te zijn.:pensive: Gefrituurde uitjes vind ik zo een alles overheersende smaak hebben, echt jammer.

1 like

Elk jaar weer! Paar weken geleden moest ik er al aan geloven, dus had vertrouwen in de feestdagen. Maar hoest sinds 2 dagen de longen uit m’n lijf, heerlijk!

Aan m’n huisgenoot die de hele tijd klaagt over hoe kut haar huisarts en de Nederlandse zorg is. Ze heeft longontsteking en loopt alleen maar te klagen dat ze in haar thuisland al veel eerder sterkere antibiotica had gekregen en dat ze al wist dat wat ze hier kreeg niet ging werken (en ik vind t oprecht kut voor haar dat ze zo ziek is en ik zeg dit ook niet zo tegen haar maar 24/7 klagen over je huisarts heeft ook nog nooit iemand beter gemaakt :”))

6 likes

Ja wil een beetje fake zuinig doen met mijn geld omdat ik ook al nieuwe boobies krijg

9 likes

Ik was een week terug verkouden, dus dacht nog oh hopelijk is het over. Nou de verkoudheid en bijbehorend ouwe mannenkuchje is weg, maar nu ben ik sinds gisteren doodmoe en heb ik geen eetlust (krijg bijna niks weg en als ik gegeten heb misselijk). Echt perfect joh, tijdens kerst :+1:

Is er iemand die mij kan geruststellen dat dit op de korte termijn over kan zijn? Heb dit ook nog nooit gehad. Wel eens te misselijk om te eten, maar dit? Gewoon vol na een kwart bord eten, en daarna beetje misselijk. En dan weer berehonger, soort vicieuze cirkel. Als dit opeens een long COVID symptoom is ga ik denk ik versneld door naar mijn mid life crisis.

4 likes

Ik ben dus nog steeds mn telefoon aan het herinstalleren (alles staat met tweestapsverificatie aan en de oude, met de authenticator, is helemaal gecrasht). En heel veel apps voor in huis staat mn vriend ook in ingelogd maar als ik 'm vraag om even de wachtwoorden te dubbelchecken gaat hij heel hard zuchten en is het teveel moeite.
Heel irritant want alsof mn telefoon opnieuw installeren mijn hobby is, en hij heeft zich er destijds makkelijk vanaf gemaakt door overal met mijn account in te loggen dus werk nu even mee door in jouw apps te klikken dat het een veilige inlog is, dan kan ik weer verder.

Ben al gefrustreerd genoeg, een beetje meehelpen zou al heel veel schelen.

5 likes

En in die andere landen is er veel meer resistentie tegen antibiotica maarja zeg dat nu maar niet tegen haar :sweat_smile:.

3 likes

Ja dit heb ik al wel eerder gezegd als ze boos was dat ze voor een verkoudheid niks kreeg van de huisarts (want daar werkt antibiotica ook zo goed voor lol). Maar nu maar even niet hoor

8 likes