Waar erger je je aan? #17

Nee niet meer…

2 likes

Wat kut ook. Ik vind het echt verschrikkelijk als je uren bezig bent met iets uit te zoeken/op te lossen/een medewerker te spreken en je dan nog geen oplossing hebt gekregen pfff technologie is echt irritant haha.

Nou allereerst is sowieso alles (simkaart, telefoon) vertraagd door de post met de feestdagen. Heb vandaag een nieuwe telefoon binnengekregen maar de simkaart hangt nog ergens in een envelop op t sorteercentrum haha.
Maar heb m wel kunnen activeren met behulp van de klantenservice van Odido! Heb eerst 3x met ING gebeld om me te helpen een nieuw wachtwoord te krijgen maar de conclusie was uiteindelijk dat ze een nieuw wachtwoord met de post kon sturen (en dan zou t minimaal 5 werkdagen duren) of dat ze me zo’n reader ging sturen maar dat zou 14 dagen duren :smiling_face_with_tear: dus toen heb ik Odido gebeld en die hebben de simkaart gewoon alvast voor me geactiveerd.

Nu hopen dat mijn sim niet kwijtraakt of gestolen wordt uit de post want dan ben ik weer bij af :laughing:

2 likes

Ik bwn net terug van onze kerstborrel waar onze manager afscheid van ons nam. De hele avond heb ik hem proberen te ontlopen maaar opeens kwam ik aan de “beurt”, hij had voor ieder een persoonlijk woordje, en ohh ik heb me toch een partij gejankt :joy::disappointed_relieved:. Ik ga deze vent zó hard missen.

26 likes

Ach ja en t is ook allemaal overkomelijk uiteindelijk :grin: ik ben gezond en gelukkig en da’s het enige dat telt

1 like

Haha toen ik nog bij een sportschool werkte weigerde ik dit ook te doen omdat ik het zelf zó naar vind als bedrijven dit doen. Laat mensen gewoon zelf kiezen, ze gaan echt niet ineens na 8 keer bellen wel enthousiast worden

1 like

Missh rare vraag maar waarom kan dit niet? Volgens mij heeft m’n digifobe moeder dit weleens gedaan

1 like

Dat het hokje bij mn station ontworpen is door een idioot. Er is maar 1 stukje echt wind en regen vrij. Het deel waar de bank staat is deels open want “mooi” maar die bank is dus altijd nat.

Samenvatting

Dit is dus dat hokje van boven af wie verzint dat.

5 likes

Oh wat waardeloos, dan moet je alsnog een paraplu op, lekker elkaar in de ogen prikken…
Fantastische tekening trouwens, het lijkt wel een geheime Japanse code :wink:

7 likes

Ik heb vanochtend in half slapende toestand een app van mijn eerste scherm verwijderd. Daar staan wel de apps die ik vaak nodig heb. Maar ik kan maar niet achterhalen welke ik mis :sweat_smile:

2 likes

Je vinger gaat er vast wel een keer onbewust heen deze week

7 likes

Dat er in mijn salmiakknotsen bijna nooit meer salmiak zit :slightly_frowning_face:
sowieso gebrek aan salmiak snoep met genoeg salmiak erin.

6 likes

Dat ik echt de uren zit weg te kijken op werk. Ik vraag echt heel vaak wat ik nog kan doen, maar krijg dan een klusje van 5 minuten en verder geen taken. Bij een feedbackgesprek werd gezegd dat ik te weinig initiatief toon, dus toen heb ik dit ook aangegeven, maar er wordt niks mee gedaan dus nu zit ik hele dagen aan studie of op het forum haha.

1 like

Oh ja herkenbaar! Ik vraag me ook vaak af of ontwerpers van stations zelf vaak met het ov reizen en weten hoe kut al die wind en regen is als je moet wachten. Veel ontwerpen zijn het net niet.

3 likes

Er is mij verteld dat het niet te aantrekkelijk/comfortabel mag zijn ivm het aantrekken van daklozen. Niet dit specifieke voorbeeld though.

9 likes

Ja dit wilde ik ook net zeggen. Sneu hoor.

2 likes

De harde wind waardoor ik doodsbang ben dat er een boom of tak precies op mij valt als ik op de fiets zit. Haat aan dit weer.

6 likes

Er zijn nu motherfuckers aan het bladblazen. WTF!!!

11 likes

Dat ik mijn handschoenen ben verloren op een fietsritje van 1km en ik nog geen 10min later weer dezelfde route terugfiets en ik ze niet meer zie. :disappointed:

1 like

Ah wat balen. Hingen ze ook niet aan een tak oid?

https://youtube.com/shorts/mXYVPFTkqDk?si=7UcxFuI8X0y8KA8u

4 likes

Ik snap m misschien niet helemaal, maar wat is er wtf aan bladblazen? Omdat het waait ofzo?

1 like