Oh wat waardeloos, dan moet je alsnog een paraplu op, lekker elkaar in de ogen prikken…
Fantastische tekening trouwens, het lijkt wel een geheime Japanse code
Ik heb vanochtend in half slapende toestand een app van mijn eerste scherm verwijderd. Daar staan wel de apps die ik vaak nodig heb. Maar ik kan maar niet achterhalen welke ik mis
Je vinger gaat er vast wel een keer onbewust heen deze week
Dat er in mijn salmiakknotsen bijna nooit meer salmiak zit
sowieso gebrek aan salmiak snoep met genoeg salmiak erin.
Dat ik echt de uren zit weg te kijken op werk. Ik vraag echt heel vaak wat ik nog kan doen, maar krijg dan een klusje van 5 minuten en verder geen taken. Bij een feedbackgesprek werd gezegd dat ik te weinig initiatief toon, dus toen heb ik dit ook aangegeven, maar er wordt niks mee gedaan dus nu zit ik hele dagen aan studie of op het forum haha.
Oh ja herkenbaar! Ik vraag me ook vaak af of ontwerpers van stations zelf vaak met het ov reizen en weten hoe kut al die wind en regen is als je moet wachten. Veel ontwerpen zijn het net niet.
Er is mij verteld dat het niet te aantrekkelijk/comfortabel mag zijn ivm het aantrekken van daklozen. Niet dit specifieke voorbeeld though.
Ja dit wilde ik ook net zeggen. Sneu hoor.
De harde wind waardoor ik doodsbang ben dat er een boom of tak precies op mij valt als ik op de fiets zit. Haat aan dit weer.
Er zijn nu motherfuckers aan het bladblazen. WTF!!!
Dat ik mijn handschoenen ben verloren op een fietsritje van 1km en ik nog geen 10min later weer dezelfde route terugfiets en ik ze niet meer zie.
Ah wat balen. Hingen ze ook niet aan een tak oid?
Ik snap m misschien niet helemaal, maar wat is er wtf aan bladblazen? Omdat het waait ofzo?
Hahaha er is letterlijk code geel afgegeven wegens hevige windstoten, dan is bladblazen toch totale onzin?
Maar anders waaien alle blaadjes in de tuin
Het lijkt mij inderdaad totaal geen nut hebben
Doe het dan morgen idd als de blaadjes hun eindbestemming hebben bereikt
Dat het 12 graden is. Zo warm
Oh ja hier valt het wel mee qua wind, wist niet eens dat er code geel was haha.
Moet zeggen dat ik bladblazen sowieso onzin vind en daarnaast ook behoorlijk slecht voor het milieu en de diertjes . Dus ik erger me er altijd aan, ook als het niet waait.
@Scorpiovibes Zeg maar vroeger kocht je een telefoon in een winkel met een vaste sim of hoe heet het (geen sim only in elk geval) en dan stond je telefoonnummer op de doos. Dat was ik werkelijk helemaal vergeten maar ik heb net gekeken of ik mij dat goed herinnerde en ik had nog zo’n doos haha