Waar erger je je aan? #17

Hahaha er is letterlijk code geel afgegeven wegens hevige windstoten, dan is bladblazen toch totale onzin?

6 likes

Maar anders waaien alle blaadjes in de tuin :cry:
Het lijkt mij inderdaad totaal geen nut hebben

2 likes

Doe het dan morgen idd als de blaadjes hun eindbestemming hebben bereikt

3 likes

Dat het 12 graden is. Zo warm

10 likes

Oh ja hier valt het wel mee qua wind, wist niet eens dat er code geel was haha.

1 like

Moet zeggen dat ik bladblazen sowieso onzin vind en daarnaast ook behoorlijk slecht voor het milieu en de diertjes :hedgehog:. Dus ik erger me er altijd aan, ook als het niet waait.

22 likes

@Scorpiovibes Zeg maar vroeger kocht je een telefoon in een winkel met een vaste sim of hoe heet het (geen sim only in elk geval) en dan stond je telefoonnummer op de doos. Dat was ik werkelijk helemaal vergeten maar ik heb net gekeken of ik mij dat goed herinnerde en ik had nog zo’n doos haha

2 likes

Dat er een stuk van m’n achterste kies is afgebroken maar ik natuurlijk morgen pas de tandarts kan bellen. Fingers crossed dat ze tijd heeft.

2 likes

Kut ajax verpest weer eens mijn avond!!

6 likes

Dat een kennis aan een gezamenlijke vriend vraagt of hij en ik mee kunnen ipv het apart aan hem en mij te vragen of in de groepsapp ons allebei te taggen. Vooral omdat ik zelf gewoon in die groepsapp op een andere vraag reageerde. Lief dat ze ons mee vraagt, maar vraag het gewoon los (of vraag het niet). :persevere:

Pak&bel van Dutchtone, goeie ouwe tijd #oma

2 likes

Soms springt mijn scherm ineens van de darkmode af en dan denk ik weer, wat doen mensen zichzelf toch aan. Echt een walgelijk aanzicht dat felle wit

16 likes

Oh my 🫣

6 likes

Ik snap niks van wat je zegt

31 likes

Ik heb een tas op het oog (handig, groot) in de sale. Maar weet niet of ik een tas krijg van mijn vriend en als ik al een tas krijg, of dat een grote tas is.

Kan wel wachten tot zondag maar er zijn er nog maar 2

2 likes

Kun je hem niet bestellen, ingepakt laten zitten en als je al een grote tas krijgt deze terug brengen? Als sale retourneren kan.

21 likes

Ik werk voor 3 bedrijven maar omdat op je contract maar 1 bedrijf kan staan word je automatisch ergens ingedeeld. En van alle drie ben ik bij degene geplaatst waar ik de minste binding mee heb. En op zich boeit dat natuurlijk niet want ik heb er verder niks mee te maken maar ik krijg wel alle mails en info. Saaaai :sweat_smile:

M’n telefoon crasht iedere 5 minuten en ik ben dus bezig met de installatie van m’n nieuwe telefoon en dat schiet niet op, maar de telefoon is al sinds 10 uur bezig om alles over te zetten omdat de oude telefoon dus steeds crasht.
En ik had afgesproken met een vriendin vanmiddag bij haar thuis, maar ik kan haar huis helemaal niet vinden zonder Google Maps (ze is net verhuisd haha) en heb dus een werkende telefoon nodig. (Heb wel gecheckt of ze niet vandaag toch naar mijn huis kan komen dus hopelijk wel)

Er liep een vrouw met een grote hond naar me te roepen en zwaaien. We waren op 30 meter afstand maar dat beest werd al helemaal gek.
Zij: “Moet jij hier rechtdoor?”
Ik: “euh ja?”
Zij: “Echt waar?”
Ik: “Ja?”
Zij loopt geërgerd met haar hond de andere kant op.

Ik ga niet omlopen omdat jij je hond niet onder controle hebt…

12 likes

huh echt? hoe moet je dan kipnuggets dippen :pleading_face:

4 likes