Waar erger je je aan? #17

Huh, dat zijn echt twee verschillende tinten. Ik vind de doppen ook echt heel anders. En de een is 24h, de ander niet, maar daar kan dat verschil toch niet in zitten als de kleurcodes hetzelfde zijn.

2 likes

Ja echt vreemd. Ik heb de bon gelukkig nog dus morgen maar even terug ermee.

2 likes

Ooohh dat heb ik ook. Kraag mag echt m’n nek niet raken, vreselijk gevoel.

2 likes

Welkom in Nederland!!! :sob:

Twee weken geleden had ik griep, drie dagen beter en nu heb ik corona. Door het hoesten ook een gekneusde rib opgelopen. Kerst valt dus in het water, terwijl ik me er mega op verheugde. Toen werd ik gister in de auto geramd door een andere auto die niet goed keek en plaste mn kat op bed. Dus ik hoop dat ik even klaar ben nu.

5 likes

Dat mijn visumaanvraag zonder goede reden is afgewezen. Nu wordt het best kort dag en moet ik weer alles gaan indienen. Kan slecht tegen die ‘willekeurigheid’.

3 likes

Odido

  • De naam
  • Het logo
  • De kleuren van de huisstijl
  • Voor mijn gevoel dat ik sinds de naamsverandering slechter bereikbaar ben
  • De man die ik eerder deze week telefonisch sprak en een contractverlenging door mijn neus wilde boren met een onaantrekkelijke korting
  • De website met zo’n irritante chatoptie die verschijnt op een willekeurige plek
26 likes

Hahaha ik werd vorige week ook gebeld en zei “ik heb dit contract al eeuwen”. En die vrouw aan de andere kant van de lijn zegt “Oh inderdaad en u betaalt ook minder dan u straks zou betalen, nou lekker zo laten hoor. Sorry voor het bellen dooeeei!”.

Benieuwd hoe dit als lesmateriaal wordt gebruikt in de Odido-bel-opleiding.

8 likes

Ja dit heb ik ooo. Terwijl ze zeiden dat er niks zou veranderen maar ik heb toch heel veel vraagtekens omdat ik soms echt nul bereik heb en voorheen dit altijd gord was

2 likes

De steeds langere en steeds meer reclames op YouTube :rage:

7 likes

Haha nouja dat zullen we nooit weten natuurlijk! Het kon twee kanten op, wel aangestoken worden of niet.

2 likes

mensen die zoutarm koken :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

(ja ja disclaimer natuurlijk als er een directe medische reden voor is)

6 likes

Ik ben op zoek naar de perfecte donkerrode/robijnrode gelnagellak en het blijkt echt ONMOGELIJK!!!

De laatste in de rij is mijn nieuwste aankoop, kijk hoe donker die eruit ziet:

Bezig met lakken ziet hij er zo uit:

BIJNA :mad: :mad: :mad:

8 likes

Gaat ie niet nog veel donkerder worden met het tweede laagje? Is altijd wel opbouwen met zulke rode kleuren toch?

1 like

Is drie laagjes helaas ): hij is een beetje jelly, bij het eerste laagje was hij fuchsia en bij het tweede laagje donkerpaars. Ik vind het op zich wel een mooie kleur, maar ik vind het zo irritant dat je bij gellak onmooogelijk kunt uitvogelen hoe een kleur uiteindelijk uitvalt tenzij je heel veel swatches kunt zien (en ik koop merken die nauwelijks online geswatcht worden)!!!

3 likes

Haha jawel Je zus had toch gewoon een punt, dat het een risico zou zijn met je besmette partner en voor alle zekerheid dan maar beter voorkomen (blijkt dus nu uitgekomen te zijn) dat is gewoon een feit toch, natuurlijk kan t twee kanten op maar met risico vermijden had ze gwn een terecht punt dus!

Klote voor je hoor. Gaan zij nog wel kerst met je ouders vieren?

13 likes

Ik ben wel blij met deze maar missh te donker?

Missh wilde je alleen je frustratie delen haha.

Oh Gellak, never mind

3 likes

Nou het ging er eigenlijk om dat als ik dus niet besmet zou zijn dat ze het in eerste instantie ook niet wilde. Er was nooit sprake van dat ik kerst zou komen vieren als ik wel corona zou hebben. Vandaar dat ik nu ook niet ga :slightly_smiling_face: Mn moeder schijnt nu ook koorts te hebben, dus ik weet niet zeker wat zij nu gaan doen. Sowieso doen we het in het nieuwe jaar een keertje over, dus dat is fijn!

3 likes

Ik zou het beter kunnen accepteren als je ouders dan ook thuis zouden blijven (als ik jou was) :joy:

7 likes

Kan je niet iets van The Gel Bottle kopen?

2 likes