Waar erger je je aan? #17

Haha ja het maakt het voor mij wel makkelijker, maar ik vind het voor hen natuurlijk wel zuur. Ik gun hen ook een fijne kerst, ook al ben ik er niet bij.

2 likes

Ugh ik begin ook ziek te worden, vanmorgen met allerlei halve kwaaltjes opgestaan en het wordt snel erger.
Op deze manier ga ik niet naar mn ouders en al helemaal niet naar mn opa en oma. Kerst alleen vieren vind ik nog tot daar aan toe (zou kerstavond en tweede kerstdag sowieso alleen zijn), maar ik had voor mezelf zulk lekker eten gehaald en heb nou niet eens de energie om het te gaan maken en volgens mij proef ik het ook niet goed :broken_heart:

Zo’n kleur heb ik ook al, maar is donkerder/bruiner dan wat ik nu zoek! Wat jij linkt is rouge noir en ik wil heel specifiek echt een rood, maar dan donker. Misschien bestaat het gewoon niet, haha, ik begin te denken dat het gewoon het effect van dieprode lak zoals ik nu draag in bepaald licht is.

@dblauw meh - ik bestel liever niet online, heb geen 25 euro over voor een flesje lak (ik vind dat echt scammy, wat ben je, van goud???) en het is niet alsof ik van hun wĂšl de perfecte kleur heb gezien! Sorry haha ik ben echt zeikerig.

5 likes

Alweer ziek met de kerstdagen, ging het hele jaar goed en net als vorig jaar: zodra de vakantie begint ziek (en nu ook corona, ondanks m’n recente booster) :sob:

1 like

Mn buurman geeft een tuinfeestje kennelijk. En opzich vind ik dat natuurlijk prima. Maar zn vrienden doen alles zó luid. Hun lachen is bijna schreeuwen, steeds als ze het ergens mee eens zijn doen ze iets van hé hé heeeeeeeej met zn allen en het dringt allemaal zo hard mn hoofd binnen haha. En ondertussen kunnen mn kinderen niet slapen, ja dat snap ik idd

4 likes

Oh ik vind het design juist super sterk. Ging ook meteen opzoeken welke studio dat ontworpen had toen ik het voor het eerst zag.

2 likes

Had dit al eerder ergens gepost, maar mij is verteld dat dit te maken heeft met het verkeer nu via Duitsland loopt ipv via Nederland en die infrastructuur is gewoon minder.

1 like

Denk door dezelfde als die van Sanqui

3 likes

Ik had 2 weken geleden even gebeld met de melding joe ik heb 40 graden koorts en m’n hartslag is 130 als ik in bed lig. Zegt de assistente: ja hoor is normaal, even in de gaten houden en beterschap hù!! :joy:

3 likes

Van die domme coaches op Threads die zichzelf overal toevoegen / mee bemoeien. Zij zijn nog erger dan mensen die zichzelf uitnodigen voor een verjaardagsfeestje.

Klinkt ook als het type man wat @Kauai omschrijft in stel je persoonlijke vraag :smiling_face_with_tear:

5 likes

Kerstwensen in de buurt app. A) het is morgen pas kerst B) jullie zeggen soms niet eens gedag op straat C) volgend weekend is het weer commentaar voor teveel herrie

9 likes

Dit is wat ik me voorstel als ik lees buurtapp en kerst

30 likes

Dat het raam in de woonkamer niet open kan zonder dat je dat klote gepiep van een kattenverjager hoort. En de muziek hard aan helpt niet want het geluid hoor je en gaat totaal niet mee in het rimte :expressionless:

2 likes

Dit is precies hoe het er bij mij aan toe gaat. Iemand zei ook per ongeluk een ‘gele fijne kerst’ en toen kwamen daar natuurlijk weer reacties op “HAHAHAHAHA ELS WAT ZEG JIJ NU EEN GELE KERST HAHAHAAH IK HEB LIEVER WIT HOOR”

9 likes

Ik vind kerstavond ook wel al kerst.

31 likes

Hier ook hoor. Word uitgebreid gevierd :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oh die Els weer he! Zul je altijd zien

2 likes

Ja oké, maar het begon om half 8 al vanochtend :skull:

1 like

Ik vind dit echt zeuren om het zeuren😂 het is een lief gebaar. Vanavond is het kerstavond en zijn mensen druk. Ze hadden ook niks hoeven zeggen he.

51 likes