Precies dezelfde kleurnaam en hetzelfde nummer maar toch ineens is het een andere kleur.
Dat ik een jankoog heb door een verstopte neus.
Dat ik net een potje kralen op de vloer liet vallen, met de dop open
Is hier niet per ongeluk een verkeerd stickertje/opschrift op gedrukt? Dit verschil is wel heel groot
Ook niet een neutral/cool/warm verschil?
Mijn tip voor jou: doe een panty(kous) losjes om de stofzuiger zodat er een stuk de slang in kan en ga stofzuigen. Al je kralen komen in de pantykous terecht.
Heb het net met een fan make-up borstel bijelkaar geveegd. Maar geheid dat het nog een keer gebeurd. Dus bedankt voor de tip
Huh, dat zijn echt twee verschillende tinten. Ik vind de doppen ook echt heel anders. En de een is 24h, de ander niet, maar daar kan dat verschil toch niet in zitten als de kleurcodes hetzelfde zijn.
Ja echt vreemd. Ik heb de bon gelukkig nog dus morgen maar even terug ermee.
Ooohh dat heb ik ook. Kraag mag echt m’n nek niet raken, vreselijk gevoel.
Welkom in Nederland!!!
Twee weken geleden had ik griep, drie dagen beter en nu heb ik corona. Door het hoesten ook een gekneusde rib opgelopen. Kerst valt dus in het water, terwijl ik me er mega op verheugde. Toen werd ik gister in de auto geramd door een andere auto die niet goed keek en plaste mn kat op bed. Dus ik hoop dat ik even klaar ben nu.
Dat mijn visumaanvraag zonder goede reden is afgewezen. Nu wordt het best kort dag en moet ik weer alles gaan indienen. Kan slecht tegen die ‘willekeurigheid’.
Odido
- De naam
- Het logo
- De kleuren van de huisstijl
- Voor mijn gevoel dat ik sinds de naamsverandering slechter bereikbaar ben
- De man die ik eerder deze week telefonisch sprak en een contractverlenging door mijn neus wilde boren met een onaantrekkelijke korting
- De website met zo’n irritante chatoptie die verschijnt op een willekeurige plek
Hahaha ik werd vorige week ook gebeld en zei “ik heb dit contract al eeuwen”. En die vrouw aan de andere kant van de lijn zegt “Oh inderdaad en u betaalt ook minder dan u straks zou betalen, nou lekker zo laten hoor. Sorry voor het bellen dooeeei!”.
Benieuwd hoe dit als lesmateriaal wordt gebruikt in de Odido-bel-opleiding.
Ja dit heb ik ooo. Terwijl ze zeiden dat er niks zou veranderen maar ik heb toch heel veel vraagtekens omdat ik soms echt nul bereik heb en voorheen dit altijd gord was
De steeds langere en steeds meer reclames op YouTube
Haha nouja dat zullen we nooit weten natuurlijk! Het kon twee kanten op, wel aangestoken worden of niet.
mensen die zoutarm koken
(ja ja disclaimer natuurlijk als er een directe medische reden voor is)