Waar erger je je aan? #17

Ik heb gister teveel knoflook gehad, ben al sinds vannacht zo beroerd… (geen drank oid gehad). Iemand dit wel eens gehad?
Gewoon een knoflook kater :face_with_spiral_eyes:

1 like

Els is altijd de lul. Echt die hele chat zit vol die namen, wilma en ans zijn er ook. Hoef het niet eens te verzinnen :joy:

5 likes

Ja! Ik heb nog niet zo lang geleden pas de link gelegd dat dat katergevoel van teveel knoflook komt :sob: Ik krijg er ook echt maagpijn van.

6 likes

Een vriend van me krijgt geen kater van knoflook, maar die slaapt er wel heel onrustig door en krijgt er ook maagpijn van.

5 likes

Is ook, ben gewoon geïrriteerd door die buurt app in het algemeen :skull:

Misschien moet je er dan lekker uitgaan joh!

12 likes

Ja! Ik werd er echt beroerd van. Veel water drinken en het uitzitten.

3 likes

Mijn vriend heeft alweer migraine.
Super kut voor hem natuurlijk, we wilde leuke dkngen gaan doen hier.

2 likes

Even Maarten wat draaien in je avatar, dan past ie wel :joy:

2 likes

Ik heb dus wel het idee dat ik soms hoofdpijn van knoflook en (rauwe) ui krijg. Maar kan hier niks over terugvinden helaas

2 likes

Zo irritant ik heb precies hetzelfde. Ik had mijn ring omgedaan naar een werkfeestje en toen had ik zo snel al een hele ladder in mijn panty echt van mijn bovenbeen helemaal naar beneden :sob:

Ik heb ook vaak haaltjes in truien erdoor.

2 likes

Dat ik niet na 4x sporten slank ben… hoezo niet?

55 likes

Ik heb zo’n kerstballen opbergbox nodig dus ik dacht morgen lekker met 40% korting bij Intratuin kopen, zijn die boxen net een van de weinige uitzonderingen op de kerstkorting :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

hahaha daar is absoluut over nagedacht

14 likes

Gamma heeft gelukkig 2+1 gratis op die boxen dus daar gaat de reis morgen naartoe :raised_hands:

Ik heb gisteren met tandenstoken m’n vulling uit een snijtand boven getikt (hoe dan??) en nu voelt m’n tong de hele tijd zo’n gigantisch gat, gelukkig is het alleen de achterkant van m’n tand en zie je het niet van voren. Ik erger me nu al kapot. Het doet geen pijn dus dan is het geen spoed, dus kan morgen na kerst pas bellen. Man wat irritant dit.
En ik vermoed dat het de schuld is van m’n tandarts. Ik was daar vorige week omdat ik pijn had in m’n hele linkerkant van m’n kaak (bleek bijholteontsteking) en hij ramde echt zo ontzettend keihard op een paar tanden om te controleren of daar iets pijn deed. Met de achterkant van een metalen ding echt TIKTIKTIK.

7 likes

Ik zou deze hele kerst maar 2 dingen bakken, allebei gigantisch mislukt. You only had one job :sob:

3 likes

Wilde nog even gauw een dutje doen voor de visite kwam. Staan ze een uur eerder voor de deur.

1 like

Eigenlijk 2.

12 likes

Dit zou echt verboden moeten worden.

6 likes