Kan, het is hoog in fructanen (een FODMAP). Kunt er darmklachten van krijgen maar ook vagere klachten als vermoeidheid en hoofdpijn.
Mensen die nooit eens iets leuks komen posten maar altijd alleen maar negatief iets moeten zeggen. Zo irritant.
Nouja vind het overgrote deel opzich wel gezellige bijdragers. Maar er zitten er een paar tussen waarvan het lijkt of ze enkel kunnen zeuren. Lijkt me zo vermoeiend leven ook.
Miss is dit de enige save space waar ze lekker ongegeneerd kunnen zeiken
#blessed
Kerst bijna overleefd
ik ben weer onderweg naar huis, vandaag lekker uitgeslapen en nog even in bad gelegen vanmorgen. Toen gaan brunchen vlakbij het hotel en naar een museum geweest, ook een prima dagje zo ![]()
Walgelijk.
Ik zit nu anders onwijs relaxt in een hoekje met een speciaalbiertje op m’n telefoon te scrollen ![]()
![]()
Terwijl er een optocht aan gillende kinderen om me heen rent en er voor mij gekookt wordt zonder dat ik iets moet doen.
Vandaag was een hele fijne dag. Spontaan bij schoonzus/zwager en neefjes geweest. Chinees besteld en de kinderen hebben zo lief gespeeld. Heel fijn ![]()
Edit: oeps, zie nu pas in welk topic ik heb gepost haha
Ugh hebben jullie ook wel eens dat je iets laat vallen en dat je het wilt oprapen maar het is gewoon van de aardbodem verdwenen?
De naald viel van m’n draad en nu is ie nérgens te bekennen, heb hier alles en mezelf helemaal binnenstebuiten gekeerd, lijkt wel verdampt. Kan toch niet waar is dat kleine kloteding?
Is dit sarcasme?
Ja en het duikt altijd weer op als je het niet meer zoekt!
Maar een naald zou ik wel irritant vinden
Voorlopig niet op je blote voeten daar lopen ![]()
Of juist wel zo vind je hem meteen!
Das waar. Wel een tetanus injectiespuit alvast klaarleggen in het geval dat je die naald hebt gevonden
Zo’n turn off als je vakantiehuisjes zoekt en dat er dan een POÄNG stoel staat
Immediately no
Ik dacht ff dat je die oorstoel bedoelde en wilde al kwaad op je worden, maar deze zijn idd vreselijk
poang

