Waar erger je je aan? #17

Odido

• De naam
  • Het logo
  • De kleuren van de huisstijl
  • Voor mijn gevoel dat ik sinds de naamsverandering slechter bereikbaar ben
  • De man die ik eerder deze week telefonisch sprak en een contractverlenging door mijn neus wilde boren met een onaantrekkelijke korting
  • De website met zo’n irritante chatoptie die verschijnt op een willekeurige plek
26 likes

Hahaha ik werd vorige week ook gebeld en zei “ik heb dit contract al eeuwen”. En die vrouw aan de andere kant van de lijn zegt “Oh inderdaad en u betaalt ook minder dan u straks zou betalen, nou lekker zo laten hoor. Sorry voor het bellen dooeeei!”.

Benieuwd hoe dit als lesmateriaal wordt gebruikt in de Odido-bel-opleiding.

8 likes

Ja dit heb ik ooo. Terwijl ze zeiden dat er niks zou veranderen maar ik heb toch heel veel vraagtekens omdat ik soms echt nul bereik heb en voorheen dit altijd gord was

2 likes

De steeds langere en steeds meer reclames op YouTube :rage:

7 likes

Haha nouja dat zullen we nooit weten natuurlijk! Het kon twee kanten op, wel aangestoken worden of niet.

2 likes

mensen die zoutarm koken :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

(ja ja disclaimer natuurlijk als er een directe medische reden voor is)

6 likes

Ik ben op zoek naar de perfecte donkerrode/robijnrode gelnagellak en het blijkt echt ONMOGELIJK!!!

De laatste in de rij is mijn nieuwste aankoop, kijk hoe donker die eruit ziet:

Bezig met lakken ziet hij er zo uit:

BIJNA :mad: :mad: :mad:

8 likes

Gaat ie niet nog veel donkerder worden met het tweede laagje? Is altijd wel opbouwen met zulke rode kleuren toch?

1 like

Is drie laagjes helaas ): hij is een beetje jelly, bij het eerste laagje was hij fuchsia en bij het tweede laagje donkerpaars. Ik vind het op zich wel een mooie kleur, maar ik vind het zo irritant dat je bij gellak onmooogelijk kunt uitvogelen hoe een kleur uiteindelijk uitvalt tenzij je heel veel swatches kunt zien (en ik koop merken die nauwelijks online geswatcht worden)!!!

3 likes

Haha jawel Je zus had toch gewoon een punt, dat het een risico zou zijn met je besmette partner en voor alle zekerheid dan maar beter voorkomen (blijkt dus nu uitgekomen te zijn) dat is gewoon een feit toch, natuurlijk kan t twee kanten op maar met risico vermijden had ze gwn een terecht punt dus!

Klote voor je hoor. Gaan zij nog wel kerst met je ouders vieren?

13 likes

Ik ben wel blij met deze maar missh te donker?

Missh wilde je alleen je frustratie delen haha.

Oh Gellak, never mind

3 likes

Nou het ging er eigenlijk om dat als ik dus niet besmet zou zijn dat ze het in eerste instantie ook niet wilde. Er was nooit sprake van dat ik kerst zou komen vieren als ik wel corona zou hebben. Vandaar dat ik nu ook niet ga :slightly_smiling_face: Mn moeder schijnt nu ook koorts te hebben, dus ik weet niet zeker wat zij nu gaan doen. Sowieso doen we het in het nieuwe jaar een keertje over, dus dat is fijn!

3 likes

Ik zou het beter kunnen accepteren als je ouders dan ook thuis zouden blijven (als ik jou was) :joy:

7 likes

Kan je niet iets van The Gel Bottle kopen?

2 likes

Haha ja het maakt het voor mij wel makkelijker, maar ik vind het voor hen natuurlijk wel zuur. Ik gun hen ook een fijne kerst, ook al ben ik er niet bij.

2 likes

Ugh ik begin ook ziek te worden, vanmorgen met allerlei halve kwaaltjes opgestaan en het wordt snel erger.
Op deze manier ga ik niet naar mn ouders en al helemaal niet naar mn opa en oma. Kerst alleen vieren vind ik nog tot daar aan toe (zou kerstavond en tweede kerstdag sowieso alleen zijn), maar ik had voor mezelf zulk lekker eten gehaald en heb nou niet eens de energie om het te gaan maken en volgens mij proef ik het ook niet goed :broken_heart:

Zo’n kleur heb ik ook al, maar is donkerder/bruiner dan wat ik nu zoek! Wat jij linkt is rouge noir en ik wil heel specifiek echt een rood, maar dan donker. Misschien bestaat het gewoon niet, haha, ik begin te denken dat het gewoon het effect van dieprode lak zoals ik nu draag in bepaald licht is.

@dblauw meh - ik bestel liever niet online, heb geen 25 euro over voor een flesje lak (ik vind dat echt scammy, wat ben je, van goud???) en het is niet alsof ik van hun wèl de perfecte kleur heb gezien! Sorry haha ik ben echt zeikerig.

5 likes

Alweer ziek met de kerstdagen, ging het hele jaar goed en net als vorig jaar: zodra de vakantie begint ziek (en nu ook corona, ondanks m’n recente booster) :sob:

1 like

Mn buurman geeft een tuinfeestje kennelijk. En opzich vind ik dat natuurlijk prima. Maar zn vrienden doen alles zó luid. Hun lachen is bijna schreeuwen, steeds als ze het ergens mee eens zijn doen ze iets van hé hé heeeeeeeej met zn allen en het dringt allemaal zo hard mn hoofd binnen haha. En ondertussen kunnen mn kinderen niet slapen, ja dat snap ik idd

4 likes

Oh ik vind het design juist super sterk. Ging ook meteen opzoeken welke studio dat ontworpen had toen ik het voor het eerst zag.

2 likes