Waar erger je je aan? #17

Had dit al eerder ergens gepost, maar mij is verteld dat dit te maken heeft met het verkeer nu via Duitsland loopt ipv via Nederland en die infrastructuur is gewoon minder.

1 like

Denk door dezelfde als die van Sanqui

3 likes

Ik had 2 weken geleden even gebeld met de melding joe ik heb 40 graden koorts en m’n hartslag is 130 als ik in bed lig. Zegt de assistente: ja hoor is normaal, even in de gaten houden en beterschap hù!! :joy:

3 likes

Van die domme coaches op Threads die zichzelf overal toevoegen / mee bemoeien. Zij zijn nog erger dan mensen die zichzelf uitnodigen voor een verjaardagsfeestje.

Klinkt ook als het type man wat @Kauai omschrijft in stel je persoonlijke vraag :smiling_face_with_tear:

5 likes

Kerstwensen in de buurt app. A) het is morgen pas kerst B) jullie zeggen soms niet eens gedag op straat C) volgend weekend is het weer commentaar voor teveel herrie

9 likes

Dit is wat ik me voorstel als ik lees buurtapp en kerst

30 likes

Dat het raam in de woonkamer niet open kan zonder dat je dat klote gepiep van een kattenverjager hoort. En de muziek hard aan helpt niet want het geluid hoor je en gaat totaal niet mee in het rimte :expressionless:

2 likes

Dit is precies hoe het er bij mij aan toe gaat. Iemand zei ook per ongeluk een ‘gele fijne kerst’ en toen kwamen daar natuurlijk weer reacties op “HAHAHAHAHA ELS WAT ZEG JIJ NU EEN GELE KERST HAHAHAAH IK HEB LIEVER WIT HOOR”

9 likes

Ik vind kerstavond ook wel al kerst.

31 likes

Hier ook hoor. Word uitgebreid gevierd :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oh die Els weer he! Zul je altijd zien

2 likes

Ja oké, maar het begon om half 8 al vanochtend :skull:

1 like

Ik vind dit echt zeuren om het zeuren😂 het is een lief gebaar. Vanavond is het kerstavond en zijn mensen druk. Ze hadden ook niks hoeven zeggen he.

51 likes

Ik heb gister teveel knoflook gehad, ben al sinds vannacht zo beroerd
 (geen drank oid gehad). Iemand dit wel eens gehad?
Gewoon een knoflook kater :face_with_spiral_eyes:

1 like

Els is altijd de lul. Echt die hele chat zit vol die namen, wilma en ans zijn er ook. Hoef het niet eens te verzinnen :joy:

5 likes

Ja! Ik heb nog niet zo lang geleden pas de link gelegd dat dat katergevoel van teveel knoflook komt :sob: Ik krijg er ook echt maagpijn van.

6 likes

Een vriend van me krijgt geen kater van knoflook, maar die slaapt er wel heel onrustig door en krijgt er ook maagpijn van.

5 likes

Is ook, ben gewoon geĂŻrriteerd door die buurt app in het algemeen :skull:

Misschien moet je er dan lekker uitgaan joh!

12 likes