Waar erger je je aan? #17

:joy::joy::joy: oh hahahahaah
Die van jou is ook leuk maar iets te comfortabel voor mij

@Yzile jaaa ik had m gezien maar vind hem niet mooi. Zat zelfs te denken om een gokje op ali express te wagen (is toch plastic lol)

3 likes

Goede films met Duitse voice-overs. De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het een parodie was, zoals die mastermovie filmpjes van 10 jaar terug. Volgens mij zenden ze ook gewoon geen films zonder voice-over uit op Duitse tv? :sob:

Brengt een 5 sterren film echt naar 1 ster, op z’n hoogst.

4 likes

Ooit Skyfall in Duits gekeken? Vooral die scène in die wolkenkrabber. Super spannend… tot hij praat

6 likes

Haha nee ik hoop dat ik die film kan besparen. Ben nu al The Green Mile voor mezelf aan het verpesten.

3 likes

Ik ben als tiener een keer thuis een magneet kwijtgeraakt en heb die 3 dagen later op school weer terug gevonden. Maar hoe dan???

2 likes

Dat ik morgen en overmorgen moet werken. Wtf. Mijn motivatie was voor de kerst al ver te zoeken en zakt nu al helemaal onder het nulpunt.

6 likes

Eh… de kracht van de magneet waarschijnlijk?

2 likes

Waarom ziet dit er uit als Patrick van spongebob zn onderste helft zonder broek?

16 likes

Lass den Himmel fallen
Wenn er zerbröckelt
Werden wir aufrecht stehen
Wir stellen uns dem Ganzen gemeinsam
Lass den Himmel fallen
Wenn er zerbröckelt
Werden wir aufrecht stehen
Wir stellen uns dem Ganzen gemeinsam
Bei Skyfall
Bei Skyfall

14 likes

Ja dat hoop ik maar! :frowning: gaat hier van kwaad tot erger, ben er intussen nog een kwijt.

Dat mijn cliënten een stamppotten buffet als ultiem kerstvoedsel zien. Jammer had gehoopt op ander kerstig eten haha.

7 likes

Ik kan je vertellen dat de stoel die jij wilt alles behalve comfortabel is dus misschien juist wat je zoekt😅

1 like

Haha i know dat was de grap die ik maakte :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Als wij zelf oud zijn is dat wel veranderd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha nee dacht dat ik in het wjekw topic zat. Wilde een beetje positiviteit erin gooien haha

1 like

Holy crap, ik ben niet de enige. Ik sta gewoon op nummer 6 in de wachtrij bij de spoedtandarts. Ook weer ergerlijk.

Uhh sale??? Ik wilde vandaag wat gaan inslaan, maar kan dus beter wachten. Is het ook in de winkel dat je weet?

2 likes

Ohhh shit dan zal het wel druk zijn haha… wilde mijn peuter meenemen maar deze lush is al zo klein en krap… (thanks voor de info!)

2 likes

God al die collega’s en mensen online weer met dat gezever over de volle maan en niet kunnen slapen. Stel je niet aan

7 likes

Ja sorry ik kan echt niemand serieus nemen die met dit soort gedweep komt aanzetten

2 likes