Waar erger je je aan? #17

Ja! Ik werd er echt beroerd van. Veel water drinken en het uitzitten.

3 likes

Mijn vriend heeft alweer migraine.
Super kut voor hem natuurlijk, we wilde leuke dkngen gaan doen hier.

2 likes

Even Maarten wat draaien in je avatar, dan past ie wel :joy:

2 likes

Ik heb dus wel het idee dat ik soms hoofdpijn van knoflook en (rauwe) ui krijg. Maar kan hier niks over terugvinden helaas

2 likes

Zo irritant ik heb precies hetzelfde. Ik had mijn ring omgedaan naar een werkfeestje en toen had ik zo snel al een hele ladder in mijn panty echt van mijn bovenbeen helemaal naar beneden :sob:

Ik heb ook vaak haaltjes in truien erdoor.

2 likes

Ik ging koken in het vakantiehuisje, is er maar 1 pan per soort… Dus dat was goochelen met warmhouden, gelukkig ging ik geen vijf gangen maken

2 likes

Dat ik niet na 4x sporten slank ben… hoezo niet?

55 likes

Ik heb zo’n kerstballen opbergbox nodig dus ik dacht morgen lekker met 40% korting bij Intratuin kopen, zijn die boxen net een van de weinige uitzonderingen op de kerstkorting :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

hahaha daar is absoluut over nagedacht

14 likes

Gamma heeft gelukkig 2+1 gratis op die boxen dus daar gaat de reis morgen naartoe :raised_hands:

Ik heb gisteren met tandenstoken m’n vulling uit een snijtand boven getikt (hoe dan??) en nu voelt m’n tong de hele tijd zo’n gigantisch gat, gelukkig is het alleen de achterkant van m’n tand en zie je het niet van voren. Ik erger me nu al kapot. Het doet geen pijn dus dan is het geen spoed, dus kan morgen na kerst pas bellen. Man wat irritant dit.
En ik vermoed dat het de schuld is van m’n tandarts. Ik was daar vorige week omdat ik pijn had in m’n hele linkerkant van m’n kaak (bleek bijholteontsteking) en hij ramde echt zo ontzettend keihard op een paar tanden om te controleren of daar iets pijn deed. Met de achterkant van een metalen ding echt TIKTIKTIK.

7 likes

Ik zou deze hele kerst maar 2 dingen bakken, allebei gigantisch mislukt. You only had one job :sob:

3 likes

Wilde nog even gauw een dutje doen voor de visite kwam. Staan ze een uur eerder voor de deur.

1 like

Eigenlijk 2.

12 likes

Dit zou echt verboden moeten worden.

6 likes

Kan, het is hoog in fructanen (een FODMAP). Kunt er darmklachten van krijgen maar ook vagere klachten als vermoeidheid en hoofdpijn.

6 likes

Mensen die nooit eens iets leuks komen posten maar altijd alleen maar negatief iets moeten zeggen. Zo irritant.

7 likes

Nouja vind het overgrote deel opzich wel gezellige bijdragers. Maar er zitten er een paar tussen waarvan het lijkt of ze enkel kunnen zeuren. Lijkt me zo vermoeiend leven ook.

5 likes

Miss is dit de enige save space waar ze lekker ongegeneerd kunnen zeiken
#blessed

5 likes

Kerst bijna overleefd :partying_face: ik ben weer onderweg naar huis, vandaag lekker uitgeslapen en nog even in bad gelegen vanmorgen. Toen gaan brunchen vlakbij het hotel en naar een museum geweest, ook een prima dagje zo :grin:

2 likes