Waar erger je je aan? #17

Walgelijk.

1 like

Ik zit nu anders onwijs relaxt in een hoekje met een speciaalbiertje op m’n telefoon te scrollen :ok_hand:t2::star_struck:
Terwijl er een optocht aan gillende kinderen om me heen rent en er voor mij gekookt wordt zonder dat ik iets moet doen.

16 likes

Vandaag was een hele fijne dag. Spontaan bij schoonzus/zwager en neefjes geweest. Chinees besteld en de kinderen hebben zo lief gespeeld. Heel fijn :smile:

Edit: oeps, zie nu pas in welk topic ik heb gepost haha

5 likes

Ugh hebben jullie ook wel eens dat je iets laat vallen en dat je het wilt oprapen maar het is gewoon van de aardbodem verdwenen?
De naald viel van m’n draad en nu is ie nĂ©rgens te bekennen, heb hier alles en mezelf helemaal binnenstebuiten gekeerd, lijkt wel verdampt. Kan toch niet waar is dat kleine kloteding?

9 likes

Is dit sarcasme?

6 likes

Ja en het duikt altijd weer op als je het niet meer zoekt!
Maar een naald zou ik wel irritant vinden

3 likes

Voorlopig niet op je blote voeten daar lopen :grimacing:

1 like

Of juist wel zo vind je hem meteen!

13 likes

Das waar. Wel een tetanus injectiespuit alvast klaarleggen in het geval dat je die naald hebt gevonden

3 likes

Zo’n turn off als je vakantiehuisjes zoekt en dat er dan een POÄNG stoel staat
Immediately no

16 likes

Ik dacht ff dat je die oorstoel bedoelde en wilde al kwaad op je worden, maar deze zijn idd vreselijk

1 like

Fauteuil, POÄNG, berkenfineer - IKEApoang

8 likes

Bedoel jij toevallig deze?? Deze staat al een tijdje op mn wanted lijst :star_struck:

3 likes

Wtf is dat?!
Ik bedoelde gewoon deze :joy:

4 likes

kwantum heeft deze nepper: Fauteuil Leggi Roze | Kwantum

5 likes

:joy::joy::joy: oh hahahahaah
Die van jou is ook leuk maar iets te comfortabel voor mij

@Yzile jaaa ik had m gezien maar vind hem niet mooi. Zat zelfs te denken om een gokje op ali express te wagen (is toch plastic lol)

3 likes

Goede films met Duitse voice-overs. De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het een parodie was, zoals die mastermovie filmpjes van 10 jaar terug. Volgens mij zenden ze ook gewoon geen films zonder voice-over uit op Duitse tv? :sob:

Brengt een 5 sterren film echt naar 1 ster, op z’n hoogst.

4 likes

Ooit Skyfall in Duits gekeken? Vooral die scùne in die wolkenkrabber. Super spannend
 tot hij praat

6 likes

Haha nee ik hoop dat ik die film kan besparen. Ben nu al The Green Mile voor mezelf aan het verpesten.

3 likes

Ik ben als tiener een keer thuis een magneet kwijtgeraakt en heb die 3 dagen later op school weer terug gevonden. Maar hoe dan???

2 likes