De kerstspecials van BBC First. Ze zijn leuk hoor, maar nu heb ik zin in nieuwe seizoenen van Call the Midwife, Beyond Paradise en Death in Paradise! Duurt zo laaaaaaang ![]()
Ik had oesters gekocht bij ah om mee te nemen naar mijn werk en ze waren volgens mij allemaal slecht? Heb er twee geopend en eentje zag er een beetje raar uit en de ander stonk enorm en toen heb ik ze maar allemaal weggegooid.
Wie koopt er dan ook oesters bij de AH
Ik wist niet eens dat ze dat verkochten, is dat altijd?
Denk alleen met de feestdagen
Brrrr mijn collega eet brood en hij smakt binnensmonds zo hard ofzo hoor het helemaal gemalen worden en dan maakt hij er ook nog geluid bij zo hmmmmmm echt
. Hahaha ik kan dit even niet aan.
Het zijn volgens mij niet andere kistjes dan die van de viswinkel toch? Ik heb ze ook wel eens van de AH gehad en waren prima
Ehm ja ze lagen er dus dan ga ik er vanuit dat ze gewoon goed zouden zijn
Ik ga vanavond naar de Ziggo Dome en wilde alvast het ov checken. Maps, NS en 9292 zeggen alledrie iets anders. WTHHHH
Hee ik ga vanmiddag! Lekker Disney fangirlen.
Jaaa zin in!
Haha ik ben er ook 's middags!
Wat leeeukk!
Aan mensen die geen hoofdletters gebruiken na een punt. Daardoor lijkt een verhaal altijd op één grote lap tekst met een paar random punten.
Overrijp
Ik vind Tim hofman daardoor ook zo irritant typen.
Hofman 🫣
We wonen tegenover een park en nu zijn ze bezig met rotjes en pijlen afsteken en ik vind het maar stom ivm bedtijd van onze dochter.
Maar ook zonder dochter vond ik het kut.
Jeezzzus en nu zo’n duizendklapper.
Goede reminder dit om LinkedIn ff niet te openen, zal vast ook wel vol staan met deze onzin.
Diepe diepe diepe HAAT aan vuurwerk, wat een ellende helemaal nu de verkoop is gestart. Lijkt wel oudjaarsdag 0.00 uur hier nu ![]()
