Waar erger je je aan? #17

De kerstspecials van BBC First. Ze zijn leuk hoor, maar nu heb ik zin in nieuwe seizoenen van Call the Midwife, Beyond Paradise en Death in Paradise! Duurt zo laaaaaaang :sob:

4 likes

Ik had oesters gekocht bij ah om mee te nemen naar mijn werk en ze waren volgens mij allemaal slecht? Heb er twee geopend en eentje zag er een beetje raar uit en de ander stonk enorm en toen heb ik ze maar allemaal weggegooid.

2 likes

Wie koopt er dan ook oesters bij de AH

23 likes

Ik wist niet eens dat ze dat verkochten, is dat altijd?

1 like

Denk alleen met de feestdagen

2 likes

Brrrr mijn collega eet brood en hij smakt binnensmonds zo hard ofzo hoor het helemaal gemalen worden en dan maakt hij er ook nog geluid bij zo hmmmmmm echt :face_with_symbols_over_mouth:. Hahaha ik kan dit even niet aan.

2 likes

Het zijn volgens mij niet andere kistjes dan die van de viswinkel toch? Ik heb ze ook wel eens van de AH gehad en waren prima

7 likes

Ehm ja ze lagen er dus dan ga ik er vanuit dat ze gewoon goed zouden zijn

8 likes

Ik ga vanavond naar de Ziggo Dome en wilde alvast het ov checken. Maps, NS en 9292 zeggen alledrie iets anders. WTHHHH

1 like

Hee ik ga vanmiddag! Lekker Disney fangirlen.

1 like

Jaaa zin in!

2 likes

Haha ik ben er ook 's middags! :notes: Wat leeeukk!

4 likes


Vieze slierten door mn avocados, heb alles weggegooid. Wat is dit.

11 likes

Aan mensen die geen hoofdletters gebruiken na een punt. Daardoor lijkt een verhaal altijd op één grote lap tekst met een paar random punten.

7 likes

Overrijp

4 likes

Ik vind Tim hofman daardoor ook zo irritant typen.

10 likes

Hofman 🫣

17 likes

We wonen tegenover een park en nu zijn ze bezig met rotjes en pijlen afsteken en ik vind het maar stom ivm bedtijd van onze dochter.
Maar ook zonder dochter vond ik het kut.

Jeezzzus en nu zo’n duizendklapper.

2 likes

Goede reminder dit om LinkedIn ff niet te openen, zal vast ook wel vol staan met deze onzin.

5 likes

Diepe diepe diepe HAAT aan vuurwerk, wat een ellende helemaal nu de verkoop is gestart. Lijkt wel oudjaarsdag 0.00 uur hier nu :cry:

14 likes