Waar erger je je aan? #17

Haha i know dat was de grap die ik maakte :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Als wij zelf oud zijn is dat wel veranderd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha nee dacht dat ik in het wjekw topic zat. Wilde een beetje positiviteit erin gooien haha

1 like

Holy crap, ik ben niet de enige. Ik sta gewoon op nummer 6 in de wachtrij bij de spoedtandarts. Ook weer ergerlijk.

Uhh sale??? Ik wilde vandaag wat gaan inslaan, maar kan dus beter wachten. Is het ook in de winkel dat je weet?

2 likes

Ohhh shit dan zal het wel druk zijn haha… wilde mijn peuter meenemen maar deze lush is al zo klein en krap… (thanks voor de info!)

2 likes

God al die collega’s en mensen online weer met dat gezever over de volle maan en niet kunnen slapen. Stel je niet aan

7 likes

Haha echt mooi ook hĆØ, volgens mij kun je jezelf ook goed wakker houden daarmee
ā€˜Oh nee ik kan vast niet slapen’

5 likes

Ja sorry ik kan echt niemand serieus nemen die met dit soort gedweep komt aanzetten

2 likes

Ik sliep als een roosje

3 likes

Dan was de maan jou goed gezind :wink:

2 likes

Haat aan migraine, haat aan overgeven en haat aan diarree.

Doei kerstdiner. Nog even en ik wil een infuus.

2 likes

O dus dat was het!!!

Doen zij nog aan sales online?

1 like

Ik zie helaas niks :slightly_frowning_face:

1 like

Ik ben normaliter echt goed georganiseerd met de was doen enzo, maar ik vertrek over een halfuur naar mijn werk en ontdek nu pas dat ik geen schone warme sokken of lekkere trui heb :sob::sob::sob: wil helemaal geen katoenen sokjes en strakke shirts aan vandaag

1 like

word echt onredelijk geĆÆrriteerd van alle vrouwen in datingprogrammas die dingen zeggen in de trant van ā€œik wil een man die mij met beide benen op de grond kan zetten/tegengas kan geven wanneer nodig/niet te lief is hihiā€ en allemaal van die andere inkoppers

20 likes

Hahaha altijd ook: ā€œik denk dat ik zo over je heen zou lopenā€ en idd ā€œiemand die tegengas geeftā€ :joy:

4 likes

:sob: volgens mij is het ook helemaal niet iets wat mensen echt willen maar hebben gehoord op tv/van vrienden en het dan maar uit automatisme zeggen?

5 likes

Ja, lekkere aanprijzing van jezelf voor een mogelijke nieuwe partner. ā€˜Ik ben eigenlijk gewoon een kutwijf(/lul) en behandel mijn partner respectloos, ik heb genoeg zelfkennis om dat te weten van mezelf maar alsnog weiger ik om te erkennen dat de fout bij mij ligt en in plaats daarvan moet jij daarin mijn coach spelen terwijl je ook nog alles incasseert. Dussss… your place or mine?’
:wave:

9 likes