Waar erger je je aan? #17

Dat ik een lamp die ik in November had besteld deze maand eindelijk binnen heb gekregen. Ding heeft een hele wereldreis gemaakt en hangt sinds vandaag. Scheef…
Ik hoop dat de webwinkel mee wil denken of ik deels compensatie kan krijgen in plaats van retourneren. Ligt trouwens aan de afwerking van de lamp.

4 likes

Hier ook ja! Ben er doodsbang voor. Zou met oud en nieuw met mijn vriend naar een hotel gaan. Ga denk ik toch een paar nachten erbij doen. Dan maar een paar honderd euro. Beter dan dat ik hier de hele dag in een paniekaanval zit.

Ik haat vuurwerk en iedereen die het afsteekt.

11 likes

Wat een ellende dat vuurwerk. Mijn 17 jarige kat ligt bijna de volledige dag onder de bank te “schuilen”. Ze is zo bang :pleading_face:

10 likes

En iedere keer op de tonen van Coldplay en ‘And With That, The 2023 Season Comes To An End’ :roll_eyes:

2 likes

Ik ben mijn kat nu kwijt. Ben als de dood dat hij niet meer terug komt. Achterlijke bommen!!

Oneee, hopelijk zit je kat morgenvroeg bij de deur als 't hopelijk wat stiller is :pleading_face::pleading_face:

4 likes

Mijn achterbuurman houdt een feestje onder z’n overkapping en het is nu verdorie bijna half 2 en ze zijn nog steeds aan t schreeuwen met harde muziek op :face_with_symbols_over_mouth:

Lig sowieso al klaarwakker (heb ik vaker de laatste tijd) en dit helpt er niet bepaald bij hahaha

2 likes

Aan mezelf omdat ik aan het doemscrollen ben terwijl mijn wekker over 6 uur gaat. :smiling_face_with_tear:

1 like

Hij is er. Steeds rondjes gelopen vannacht. Gaan hem proberen binnen te houden nu… Kleine oogjes vandaag op kantoor🤡

40 likes

Wat fijn! Is hij zelf terug gelopen of heb je hem ergens vandaag gehaald? Mijn kat is nog steeds weg, ik denk alleen dat die misschien in een schuurtje zit van iemand. Normaal is ze niet zo heel bang voor vuurwerk en heb ook al zes rondjes gelopen.

2 likes

Dat mijn bakkers zondag allebei gesloten zijn en ik dan dus geen verse oliebollen kan halen. (En ja, er is wel een kraam, maar die van de bakker zijn echt veel beter)

3 likes

Ik vind het echt zo tering asociaal als mensen hun huis verhuren voor de hoofdprijs tijdens hun vakantie, en dat je dan ook nog een of ander huisdier moet verzorgen.

Net zag ik op fb een appartement in binnenstad Utrecht, 4 weken voor 1600 euro en dan moet je ook nog passen op de kat. Echt wtf

27 likes

Nee joh wat schaamteloos

We hebben hem gevonden vanochtend heel vroeg. Gelukkig zijn er wel een paar vaste plekken waar we moeten zoeken. Hoop echt dat je jouw kat snel vindt. :two_hearts: Zo vreselijk als je niet weet waar ze zijn​:sleepy::heart:

4 likes

Die zag ik ook voorbijkomen, ze adverteren het ook alsof die kat een leuke bonus is die je erbij krijgt haha.

4 likes

Ik ben al sinds tweede kerstdag mijn stem kwijt. Elke ochtend probeer ik het weer vol goede hoop maar er komt gewoon vrijwel geen geluid :zipper_mouth_face:

1 like

En ik zou sowieso ook lang niet iedereen op mijn kat (en huis trouwens haha) laten passen.

5 likes

Ik ook niet, maar sommige mensen gaan ver voor geld :sweat_smile:

1 like

dat is ook zo raar bij bijvoorbeeld airbnb’s soms, dat er een kat bij zit. je vertrouwt toch niet iedereen met je huisdier? die hebben vast geen dont fuck with cats gekeken

9 likes