Dat ik morgen en overmorgen moet werken. Wtf. Mijn motivatie was voor de kerst al ver te zoeken en zakt nu al helemaal onder het nulpunt.
Eh… de kracht van de magneet waarschijnlijk?
Waarom ziet dit er uit als Patrick van spongebob zn onderste helft zonder broek?
Lass den Himmel fallen
Wenn er zerbröckelt
Werden wir aufrecht stehen
Wir stellen uns dem Ganzen gemeinsam
Lass den Himmel fallen
Wenn er zerbröckelt
Werden wir aufrecht stehen
Wir stellen uns dem Ganzen gemeinsam
Bei Skyfall
Bei Skyfall
Ja dat hoop ik maar! gaat hier van kwaad tot erger, ben er intussen nog een kwijt.
Dat mijn cliënten een stamppotten buffet als ultiem kerstvoedsel zien. Jammer had gehoopt op ander kerstig eten haha.
Ik kan je vertellen dat de stoel die jij wilt alles behalve comfortabel is dus misschien juist wat je zoekt😅
Haha i know dat was de grap die ik maakte
Als wij zelf oud zijn is dat wel veranderd.
Haha nee dacht dat ik in het wjekw topic zat. Wilde een beetje positiviteit erin gooien haha
Holy crap, ik ben niet de enige. Ik sta gewoon op nummer 6 in de wachtrij bij de spoedtandarts. Ook weer ergerlijk.
Uhh sale??? Ik wilde vandaag wat gaan inslaan, maar kan dus beter wachten. Is het ook in de winkel dat je weet?
Ohhh shit dan zal het wel druk zijn haha… wilde mijn peuter meenemen maar deze lush is al zo klein en krap… (thanks voor de info!)
God al die collega’s en mensen online weer met dat gezever over de volle maan en niet kunnen slapen. Stel je niet aan
Haha echt mooi ook hè, volgens mij kun je jezelf ook goed wakker houden daarmee
‘Oh nee ik kan vast niet slapen’
Ja sorry ik kan echt niemand serieus nemen die met dit soort gedweep komt aanzetten
Ik sliep als een roosje
Dan was de maan jou goed gezind
Haat aan migraine, haat aan overgeven en haat aan diarree.
Doei kerstdiner. Nog even en ik wil een infuus.
O dus dat was het!!!