Waar erger je je aan? #17

Doen zij nog aan sales online?

1 like

Ik zie helaas niks :slightly_frowning_face:

1 like

Ik ben normaliter echt goed georganiseerd met de was doen enzo, maar ik vertrek over een halfuur naar mijn werk en ontdek nu pas dat ik geen schone warme sokken of lekkere trui heb :sob::sob::sob: wil helemaal geen katoenen sokjes en strakke shirts aan vandaag

1 like

word echt onredelijk geĆÆrriteerd van alle vrouwen in datingprogrammas die dingen zeggen in de trant van ā€œik wil een man die mij met beide benen op de grond kan zetten/tegengas kan geven wanneer nodig/niet te lief is hihiā€ en allemaal van die andere inkoppers

20 likes

Hahaha altijd ook: ā€œik denk dat ik zo over je heen zou lopenā€ en idd ā€œiemand die tegengas geeftā€ :joy:

4 likes

:sob: volgens mij is het ook helemaal niet iets wat mensen echt willen maar hebben gehoord op tv/van vrienden en het dan maar uit automatisme zeggen?

5 likes

Ja, lekkere aanprijzing van jezelf voor een mogelijke nieuwe partner. ā€˜Ik ben eigenlijk gewoon een kutwijf(/lul) en behandel mijn partner respectloos, ik heb genoeg zelfkennis om dat te weten van mezelf maar alsnog weiger ik om te erkennen dat de fout bij mij ligt en in plaats daarvan moet jij daarin mijn coach spelen terwijl je ook nog alles incasseert. Dussss… your place or mine?’
:wave:

9 likes

Ik heb vanmorgen m’n haar gewassen, maar ik ruik nog steeds naar gourmet :nauseated_face:

4 likes

Dat gister op insta iets voorbij zag komen over een podcast waarvan ik dacht he dat lijkt me leuk. Heb alleen niet opgeslagen wat het was en nu kan ik het niet meer vinden. Waren volgens mij 2 bekende mannen die paar jaar (of langer dan een paar jaar) geleden samen iets gedaan hebben en daar dan op terug kijken ofzo, maar meer weet ik dus niet meer. Vind het zo irritant dat ik het nu niet meer weet en ga me hier echt nog heel de avond druk over maken.

4 likes

De kerstproducten zijn al in de sale maar het staat nog niet op de voorpagina

Nu ook online

2 likes

Ik ben kerstcircus monte carlo aan het terugkijken maar wat een lange gezichten in het publiek zeg :joy::joy:

3 likes

Dit doet me denken aan dat een collega van m’n man in een roze fluffy trui met oren naar kantoor kwam. Ze liep achter met de was, dus dat was het enige warme wat ze nog had liggen.

11 likes

Ik wil een artikel van NRC lezen maar die staat achter paywall. Vind dat zo vervelend dat je dan niet voor 1 artikel kan betalen maar alleen een abonnement kan afsluiten :angry:

6 likes

-verwijderd door moderator-

1 like

Ik vind het heeeeel irritant dat npo niet bijhoudt wat ik kijk en waar ik gebleven ben. Kan dat toch niet zelf allemaal onthouden? Is dit een soort volgende level zelfredzaamheid ofzo? Bevalt me niks.

39 likes

Hahahaha deze rant voelt meer als een rant tegen volwassen zijn :joy:
Overigens helemaal mee eens

4 likes

Die app is sws verschrikkelijk

9 likes

De kerstspecials van BBC First. Ze zijn leuk hoor, maar nu heb ik zin in nieuwe seizoenen van Call the Midwife, Beyond Paradise en Death in Paradise! Duurt zo laaaaaaang :sob:

4 likes

Ik had oesters gekocht bij ah om mee te nemen naar mijn werk en ze waren volgens mij allemaal slecht? Heb er twee geopend en eentje zag er een beetje raar uit en de ander stonk enorm en toen heb ik ze maar allemaal weggegooid.

2 likes

Wie koopt er dan ook oesters bij de AH

23 likes