Waar erger je je aan? #17

Ik wist niet eens dat ze dat verkochten, is dat altijd?

1 like

Denk alleen met de feestdagen

2 likes

Brrrr mijn collega eet brood en hij smakt binnensmonds zo hard ofzo hoor het helemaal gemalen worden en dan maakt hij er ook nog geluid bij zo hmmmmmm echt :face_with_symbols_over_mouth:. Hahaha ik kan dit even niet aan.

2 likes

Het zijn volgens mij niet andere kistjes dan die van de viswinkel toch? Ik heb ze ook wel eens van de AH gehad en waren prima

7 likes

Ehm ja ze lagen er dus dan ga ik er vanuit dat ze gewoon goed zouden zijn

8 likes

Ik ga vanavond naar de Ziggo Dome en wilde alvast het ov checken. Maps, NS en 9292 zeggen alledrie iets anders. WTHHHH

1 like

Hee ik ga vanmiddag! Lekker Disney fangirlen.

1 like

Jaaa zin in!

2 likes

Haha ik ben er ook 's middags! :notes: Wat leeeukk!

4 likes

Vieze slierten door mn avocados, heb alles weggegooid. Wat is dit.

11 likes

Aan mensen die geen hoofdletters gebruiken na een punt. Daardoor lijkt een verhaal altijd op één grote lap tekst met een paar random punten.

7 likes

Overrijp

4 likes

Ik vind Tim hofman daardoor ook zo irritant typen.

10 likes

Hofman 🫣

17 likes

We wonen tegenover een park en nu zijn ze bezig met rotjes en pijlen afsteken en ik vind het maar stom ivm bedtijd van onze dochter.
Maar ook zonder dochter vond ik het kut.

Jeezzzus en nu zo’n duizendklapper.

2 likes

Goede reminder dit om LinkedIn ff niet te openen, zal vast ook wel vol staan met deze onzin.

5 likes

Diepe diepe diepe HAAT aan vuurwerk, wat een ellende helemaal nu de verkoop is gestart. Lijkt wel oudjaarsdag 0.00 uur hier nu :cry:

14 likes

Dat ik een lamp die ik in November had besteld deze maand eindelijk binnen heb gekregen. Ding heeft een hele wereldreis gemaakt en hangt sinds vandaag. Scheef…
Ik hoop dat de webwinkel mee wil denken of ik deels compensatie kan krijgen in plaats van retourneren. Ligt trouwens aan de afwerking van de lamp.

4 likes

Hier ook ja! Ben er doodsbang voor. Zou met oud en nieuw met mijn vriend naar een hotel gaan. Ga denk ik toch een paar nachten erbij doen. Dan maar een paar honderd euro. Beter dan dat ik hier de hele dag in een paniekaanval zit.

Ik haat vuurwerk en iedereen die het afsteekt.

11 likes