Wat een ellende dat vuurwerk. Mijn 17 jarige kat ligt bijna de volledige dag onder de bank te “schuilen”. Ze is zo bang
En iedere keer op de tonen van Coldplay en ‘And With That, The 2023 Season Comes To An End’
Ik ben mijn kat nu kwijt. Ben als de dood dat hij niet meer terug komt. Achterlijke bommen!!
Oneee, hopelijk zit je kat morgenvroeg bij de deur als 't hopelijk wat stiller is
Mijn achterbuurman houdt een feestje onder z’n overkapping en het is nu verdorie bijna half 2 en ze zijn nog steeds aan t schreeuwen met harde muziek op
Lig sowieso al klaarwakker (heb ik vaker de laatste tijd) en dit helpt er niet bepaald bij hahaha
Aan mezelf omdat ik aan het doemscrollen ben terwijl mijn wekker over 6 uur gaat.
Hij is er. Steeds rondjes gelopen vannacht. Gaan hem proberen binnen te houden nu… Kleine oogjes vandaag op kantoor🤡
Wat fijn! Is hij zelf terug gelopen of heb je hem ergens vandaag gehaald? Mijn kat is nog steeds weg, ik denk alleen dat die misschien in een schuurtje zit van iemand. Normaal is ze niet zo heel bang voor vuurwerk en heb ook al zes rondjes gelopen.
Dat mijn bakkers zondag allebei gesloten zijn en ik dan dus geen verse oliebollen kan halen. (En ja, er is wel een kraam, maar die van de bakker zijn echt veel beter)
Ik vind het echt zo tering asociaal als mensen hun huis verhuren voor de hoofdprijs tijdens hun vakantie, en dat je dan ook nog een of ander huisdier moet verzorgen.
Net zag ik op fb een appartement in binnenstad Utrecht, 4 weken voor 1600 euro en dan moet je ook nog passen op de kat. Echt wtf
Nee joh wat schaamteloos
We hebben hem gevonden vanochtend heel vroeg. Gelukkig zijn er wel een paar vaste plekken waar we moeten zoeken. Hoop echt dat je jouw kat snel vindt. Zo vreselijk als je niet weet waar ze zijn:sleepy:
Die zag ik ook voorbijkomen, ze adverteren het ook alsof die kat een leuke bonus is die je erbij krijgt haha.
Ik ben al sinds tweede kerstdag mijn stem kwijt. Elke ochtend probeer ik het weer vol goede hoop maar er komt gewoon vrijwel geen geluid
En ik zou sowieso ook lang niet iedereen op mijn kat (en huis trouwens haha) laten passen.
Ik ook niet, maar sommige mensen gaan ver voor geld
dat is ook zo raar bij bijvoorbeeld airbnb’s soms, dat er een kat bij zit. je vertrouwt toch niet iedereen met je huisdier? die hebben vast geen dont fuck with cats gekeken
Ik lig 1,5 uur op bed, probeer een dutje te doen maar lukt niet. Gaat mijn vriend liggen, slaapt in 0.4 sec
Oh wow ik ben al lang blij als we iemand kunnen vinden om op onze katten + huis te passen. Zou daar echt nooit geld voor hoeven.
Ik ben deze week zo lui, heb vakantie maar doe gewoon niks. Je zou kunnen zeggen lekker toch? Maar mijn kind komt ook bijna niet buiten en ik zit vooral veel op mn telefoon of achter een scherm. Eten koken zoek ik niet, etc. Dus voel me dan ook best schuldig erover. Ben wel zwanger wat t nog versterkt, en de tijd van t jaar natuurlijk ook. Maar als iemand tips heeft of dit herkenbaar vind, graag. Wellicht voelt t dan ook wat minder neerslachtig.