Ik erger me aan al die lui in het top2000 café die meezingen met liedjes waar ze de tekst niet van kennen haha, zo awk
Ik heb na het opruimen gratis spullen op marktplaats gezet.
Nu heb ik vandaag al 2x een afspraak gemaakt en 2x is iemand niet komen op dagen.
Ik vertrek straks gewoon en mensen zoeken het uit, ik heb gezegd dat ik tot 17:00 thuis was.
Ik ben het liefst ook zoveel mogelijk binnen en lekker thuis in de winter maar word daar snel neerslachtig van. Het enige dat mij helpt is (helaas) toch naar buiten gaan of iets afspreken, in ieder geval even het huis uit.
Ik zit een beetje op m’n jaarlijkse dieptepunt qua winterdip en ik wil echt alleen maar in bed liggen eigenlijk. Maar ik heb dus een kaartje voor The Opposites vanavond, maar ik ga dus alleen. En het is zo stom want ik heb hier echt weken naar uit gekeken, maar ik vind het echt ineens zo’n opgave om nu mezelf bij elkaar te rapen, even iets te eten, er heen te fietsen en dan alleen naar binnen te gaan. Word echt moe van mezelf zo.
Kom op wijffie ik snap dat het even kut is om uit je bed te komen nu maar je gaat het daar zooo leuk vinden! Ik ben echt super jaloers. Heel veel plezier!!
Ik ben gister geweest en ik kan je zeggen je wilt echt gaan! Het is ge-wel-dig! vanavond lig je helemaal hyped in je bed sowieso
Omg please ga want ik ben jaloers! Dus doe even verslag voor mij aub.
Ja gaan!! Ik zou ook heel graag willen gaan maar helaas niet gelukt, geniet er van!
gaaaan! is echt geweldig!
Youtube reclamefilmpjes. Ik snap dat de reclames het echte verdienmodel zijn voor Youtube, maar waarom moet ik twee keer achterelkaar ( met tussenpauzes van 5 seconden) op reclame overslaan klikken gevolgd door een niet wegklikbare advertentie van 20 seconden voordat ik een video kan kijken? Het wordt alleen maar erger en erger.
Ja het valt me nu op dat ik soms een minuut zelfs niet kan wegdrukken
Ja zeker sinds ze zo moeilijk zijn gaan doen over adblockers
Gewoon premium nemen, dan ben je er vanaf
Dit inderdaad, wat een verademing.
En als je nu een spotify abonnement hebt dan valt het qua kosten ook wel mee want je krijgt ook YouTube music erbij (vind ik zelf erg vergelijkbaar met spotify). Bij ons scheelde het €1 per maand.
Heb ik ook, zo fijn! en ook onder een ander land, zodat je korting krijgt. (ivm currency of koers ofzo)
Huh kun je een abonnement voor spotify en youtube nemen? Ik vind alleen YT premium echt te duur maar we hebben wel met het gezin een spotify familie abonnement
Maar dan heb je ook een VPN abonnement denk ik?
Ooh ik denk het wel, mijn vriend de ict-er heeft het voor me geregeld
Nee, ze bedoelt dat je dan ipv spotify youtube music krijgt bij je yt premium en dat het qua prijs gelijk is aan spotify.
Ooh zo. Dat is jammer! Ik dacht dat het een combi abo was ofzo Ik luister voornamelijk podcasts dus dan is het voor mij niet handig om YT music te nemen denk ik.