Ja gaan!! Ik zou ook heel graag willen gaan maar helaas niet gelukt, geniet er van!
gaaaan! is echt geweldig!
Youtube reclamefilmpjes. Ik snap dat de reclames het echte verdienmodel zijn voor Youtube, maar waarom moet ik twee keer achterelkaar ( met tussenpauzes van 5 seconden) op reclame overslaan klikken gevolgd door een niet wegklikbare advertentie van 20 seconden voordat ik een video kan kijken? Het wordt alleen maar erger en erger.
Ja het valt me nu op dat ik soms een minuut zelfs niet kan wegdrukken
Ja zeker sinds ze zo moeilijk zijn gaan doen over adblockers
Gewoon premium nemen, dan ben je er vanaf
Dit inderdaad, wat een verademing.
En als je nu een spotify abonnement hebt dan valt het qua kosten ook wel mee want je krijgt ook YouTube music erbij (vind ik zelf erg vergelijkbaar met spotify). Bij ons scheelde het €1 per maand.
Heb ik ook, zo fijn! en ook onder een ander land, zodat je korting krijgt. (ivm currency of koers ofzo)
Huh kun je een abonnement voor spotify en youtube nemen? Ik vind alleen YT premium echt te duur maar we hebben wel met het gezin een spotify familie abonnement
Maar dan heb je ook een VPN abonnement denk ik?
Ooh ik denk het wel, mijn vriend de ict-er heeft het voor me geregeld
Nee, ze bedoelt dat je dan ipv spotify youtube music krijgt bij je yt premium en dat het qua prijs gelijk is aan spotify.
Ooh zo. Dat is jammer! Ik dacht dat het een combi abo was ofzo Ik luister voornamelijk podcasts dus dan is het voor mij niet handig om YT music te nemen denk ik.
Er zijn heel veel gratis apps voor podcasts, daar heb je spotify niet voor nodig toch?
Ik ben helemaal niet op zoek naar een alternatief voor Spotify maar ik zou willen dat YT premium goedkoper was
Zijn podcasts niet sowieso gratis op Spotify?
Sorry, ik heb het een beetje onhandig opgeschreven.
Met YouTube premium krijg je YouTube music erbij.
Bij ons was spotify family €16 en YouTube premium was €17.
We hebben spotify opgezegd waardoor we nu €1 duurder uit zijn voor YouTube premium in vergelijking met alleen spotify.
Dankje!
Ja doei ik ga niet aan nóg een dienst 10 euro per maand uitgeven
Edit: oh wtf 16 euro per maand zelfs, doe normaal YT
Tsja dat is inderdaad echt je eigen keuze. Ik heb geen tv abonnement dus heb dan liever 1 of 2 streamingplatforms dan niks.