Waar erger je je aan? #17

Er zijn heel veel gratis apps voor podcasts, daar heb je spotify niet voor nodig toch?

3 likes

Ik ben helemaal niet op zoek naar een alternatief voor Spotify maar ik zou willen dat YT premium goedkoper was :stuck_out_tongue:

8 likes

Zijn podcasts niet sowieso gratis op Spotify?

Sorry, ik heb het een beetje onhandig opgeschreven.

Met YouTube premium krijg je YouTube music erbij.
Bij ons was spotify family €16 en YouTube premium was €17.

We hebben spotify opgezegd waardoor we nu €1 duurder uit zijn voor YouTube premium in vergelijking met alleen spotify.

2 likes

Dankje!

1 like

Ja doei ik ga niet aan nóg een dienst 10 euro per maand uitgeven

Edit: oh wtf 16 euro per maand zelfs, doe normaal YT

15 likes

Tsja dat is inderdaad echt je eigen keuze. Ik heb geen tv abonnement dus heb dan liever 1 of 2 streamingplatforms dan niks.

3 likes

Wij zeggen hier vaak tegen elkaar het is het eerste waar we op bezuinigen als dat nodig is, die streamingdiensten… We hebben er nog tv bij ook, echt wat een geld

4 likes

Ik heb ook geen tv abonnement maar betekent nog niet dat ik Youtube ga sponseren. Zoveel interessants is daar tegenwoordig toch niet meer te vinden.

3 likes

Niemand zegt dat je dat moet

13 likes

Nee maar ik erger me graag aan dingen, daarom las ik dit topic

19 likes

& @JustinBieber @Batalash @Soy.peor @dblauw @Roguee

Jullie hadden gelijk šŸ«¶šŸ» het was echt heel vet en ben heel blij dat ik toch gewoon gegaan ben :sweat_smile:

Vond het wel echt ziek ongemakkelijk tussen het voorprogramma en The Opposites zelf. Er waren echt praktisch alleen maar van die vriendengroepjes, vooral mannen. En ik stond er echt zo in m’n uppie tussen. Maar goed, toen ze eenmaal begonnen was het helemaal niet meer ongemakkelijk gelukkig.

86 likes

Ja doen!

Ik heb het vroeger veel gedaan als tiener, maar dan vaak bij hele grote concerten in de Ziggo. Dat is sowieso echt prima te doen. Ik vond het nu ineens wel heel spannend en ongemakkelijk omdat Annabel wel echt veel kleiner was. Maar uiteindelijk als het licht uitgaat is er echt niks ongemakkelijks meer aan!

2 likes

Het is vet he? Heb na je posts al mijn video’s nog even terug zitten kijken 🄹

3 likes

Ja ze waren echt bizar goed ook?! En echt goede sfeer!

4 likes

Ja ik vond ze ook echt heel goed live. Vond de chemistry tussen hun 2 ook echt fijn om te zien, ze voelen mekaar feilloos aan. En de sfeer van het publiek is idd echt insane. Zoveel energie. Als ze weer concerten gaan doen wil ik er sowieso weer proberen bij te zijn. Vond het echt super vet.

3 likes

Ik heb mijn haar een beetje bij geknipt, maar had mijn pyjama al aan en nu lig ik in bed en voel ik allemaal haartjes kriebelen :weary:

2 likes

Hele dag top2000 geluisterd en allemaal goeie nummers gehoord, maar wat heb ik de hele nacht al in mijn hoofd?

Malle Babbe, kom, Malle Babbe, kom hier
Lekker stuk, malle meid, lekker dier van plezier
Malle Babbe is rond, Malle Babbe is blond
Een zoen op je mond, Malle Babbe, je lekkere kont

:unamused::unamused::unamused:

22 likes

Ennn bedankt

7 likes

Oeps sorry :sob: ga m even blurren