Ik heb gisterdagmiddag continue “twee motten” in mn hoofd gehad (en veel gezongen voor mn enige andere collega die op kantoor was)
Ooo maar die is zo leuk heb ik echt van genoten gisteren haha
haar noem ik Charlotte, en hem noem ik Bas
er zitten twee motte, in me ouwe jas
Edit: wow oprecht dank haha nu heb ik deze i.p.v. die ander in m’n hoofd
Graag gedaan he
Ik heb geen idee hoe en of het werkt, maar hoorde Alexander Klopping iets zeggen over een YouTube account nemen op bijvoorbeeld een adres in India waardoor je dan een heel goedkoop abonnement hebt.
Buiten dat me niet helemaal legaal lijkt, zou dat echt werken? Dan krijg je ook alleen dat als ondertiteling enzo zeker
Ik heb echt geen idee, hij vertelde dat hij op deze manier voor €12 ofzo nu een jaarabonnement heeft.
Dit hebben wij ook, je merkt geen verschil met normaal. Ik betaal ZAR 71,99 (rond de 3 euro)
Die van ons is er ook weer na twee dagen zoek. Zo fijn en ben zo opgelucht!
Dat ik met medicijnen moet reizen die onder de opiumwet vallen.
Ik heb nog nooit zo iets bureaucratisch meegemaakt… meine gute.
Aan mezelf!! ik heb iets van droogklei voor het eerst gemaakt. Wel lelijk maarja, first try. Ik wil er dan porseleinverf over doen. Zag dat de xenos nog wat op voorraad had die op loopafstand zit dus ging er snel ff naartoe. Toen hadden ze het niet, terwijl de site zegt dat die winkel het wel op voorraad heeft. Dus daar klopt ook geen flikker van maar hoe ongeduldig ik dan ben. Ik wil het dan NU want dat idee het ik dan in mn hoofd. Ik wil meer geduld hebben! En hetzelfde geld voor mn gebroken schouderblad, dat heeft natuurlijk flink tijd nodig om te genezen. Maar ik ben er zat van en wil dat het nu ophoud.Echt net een klein kind. Nu zit er een dikke bult op ineens en dat komt blijkbaar omdat er dan kalk wordt aangemaakt ofzo getsie zo freaky allemaal.
Oh dit heb ik al jaren, dan moet je zo’n verklaring aanvragen. Duurt het lang?
Ik woon in Gelderland en mag 2x op en neer naar Den Haag voor een stempel op mijn medische verklaring. En 1x naar de rechtbank in Arnhem
Voor een andere stempel. Ohja en nog een stempel van huisarts. Dus 4 verschillende stempels.
En hoorde dat elke stempel ook nog geld kost. En bij de ambassade zijn ze alleen van 10 tot 2 open geloof ik of 12 zelfs maar papier moet je dan om 1600
Ophalen? Dus mag 2 dagen hele dag in Den Haag gaan vertoeven geloof ik.
Bijna de neiging of zonder medicatie te gaan of het risico te lopen zonder verklaring maar volgens mij kan daar celstraf op zitten. Dus no thanks
Edit: oh wacht las je berichtje verkeerd geloof ik. Hahah jij hebt dus al ervaring… kan je mij er meer over vertellen eventueel privé al je fijner vindt.
Dat Spotify me steeds de gecensureerde versie van albums aanraadt. Don’t patronize me Spotify!!!
Ik dacht dat dat toch gewoon mocht met zon medicijnoverzicht van de apotheek? Goed dat ik dit nu lees want dan weet ik dat ik voor mn vakantie in mei nu al mag beginnen met stempels sparen
Wat fijn!!! Ik ben blij om dat te lezen❤️
Ligt aan welke medicatie. Als ze onder de opiumwet vallen… mag je vast beginnen idd.
Ja concerta, dus good to know!
Binnen de EU is alleen een stempel van de huisarts op een of ander formulier van het CAK genoeg. En die kan je online aanvragen. Daarbuiten is het allemaal moeilijk en gedoe en ik had er toen ik de halve procedure gelezen had al genoeg van dus toen ik buiten de EU reisde heb ik dat maar zonder de medicatie gedaan. Maar binnen de EU valt het wel mee (Schengen verklaring)
Gierige actie! Ooohhh Alexander K. heeft een gierige actieeeee
Wow, ik heb vroeger echt vaak gereisd buiten de EU met dit soort medicatie en dan alleen zo een stom formuliertje uitgedraaid van de apotheek haha. Nooit naar gevraagd ook.