Waar erger je je aan? #17

oh wat een gedoe. Ik wist niet dat als je voor langere tijd ging het anders was. Goed om te weten

@Bunnyslippers bij mij is ook niets gecontroleerd idd maar toch durf ik ook niet zonder te gaan. Al heb ik het alleen aangevraagd die ene keer dat ik met het vliegtuig ging. Als ik met de trein reis ga ik echt geen formulier aanvragen. Wie zou er dan moeten controleren?

1 like

Ik heb zin om uit te gaan en meer te dansen en meer naar feestjes maar ben echt zo alleen. Heb best veel vriendinnen maar die zijn laatste tijd heel erg into relatie/kinderen/moe en met mijn eigen vriend vind ik niet zo leuk

7 likes

Ah geen leuk gevoel is dat! Weet niet waar je woont maar als dat omgeving Rotterdam is, dan wil ik best een keer met je uit hoor. Ik ga ook graag dansen haha

4 likes

Wat leuk! Helaas echt andere kant van het land. Ja zo zonde is dat.

1 like

Mocht je in het noorden wonen sta ik wel open om dansjes te doen of ben je welkom om aan te sluiten!

2 likes

Oh helaas ook niet. Maar leuke ideeƫn, ben dus niet de enige die dat best mist.

2 likes

Je hebt tegenwoordig echt veel feestjes die al rond 19.30 beginnen en vaak rond middernacht / 01.00 eindigen. Ik vind dit echt ideaal. Vooral nu ik een kind heb en sneller moe ben en niet makkelijk kan uitslapen. Dus misschien dat je vrienden zoiets wel willen doen? Zijn echt leuke feestjes!

Bijv Vroeg Pieken

9 likes

Oh ja mega fijne tip! Ik zie dat ook wel zitten.

2 likes

Vorig jaar: ziek met kerst.

Dat dit jaar overleefd. 400 euro uitgegeven aan hotelovernachting met oudjaar. Wie is er weer ziek? Gelukkig wel met wellnesscentrum, dus dat lukt nog. Maar ik wil gewoon lekker cocktails drinken aan de bar :cry:.

Ik ben dan helaas ook zo iemand die gaat zwelgen in zelfmedelijden. Waarom ik (en half Nederland uiteraard)? Hele jaar dat stomme kutwerk en stress. Heb ik eindelijk vakantie, altijd ziek. En dan volgende week weer loonslaafje spelen terwijl ik me prima voel. Kan daar zo boos van worden.

11 likes

Mensen die een hartje maken met hun handen. Bij de Top 2000 doen ze het ook de hele tijd, zo irritant

3 likes

Ik hoop dat het hier mag maar misschien is het een forumergernis omdat het gaat over ziek zijn :smiling_imp:
Maar ik merk dus dat ik best weinig dingen doe zoals weekendjes weg en naar nieuwe plekken toe. Dus af en toe doe ik dat toch maar en boek iets vooruit. 2 jaar geleden had ik een hotel geboekt in Luxemburg en nu een huisje in de Ardennen. Gewoon om laagdrempelig te wandelen en lekker te eten. Twee jaar geleden was ik zelf ziek de dagen ervoor, enorm veel overgegeven dus eenmaal daar heel slap van het niet eten en kon net 2 km wandelen. Nu heeft mijn man een type buikgriep waar je niet vrolijk van wordt terwijl we morgen zouden gaan.
Echt waarvoor doe ik het nog… blijf liever thuis alleen heb al betaald.
Maar hoef ook niet met hem in een hottub nu. Hij is denk zelfs te ziek om te helpen de auto in te pakken.
Kan beter gewoon niks meer boeken en accepteren dat alles saai is

3 likes

Wat kut voor jullie. Heb je er zo op verheugd en naar uitgekeken en dan word je ziek.

Elk dagje of weekendje weg met partner zonder kids had ik ook hetzelfde, op een gegeven moment begon ik te twijfelen of het misschien heimwee was (dat ziek worden).

Beterschap en hopelijk hebben jullie toch een leuke tijd

Ja ik doe al nooit wat want ā€œgedoeā€. Dat valt dus best mee dus probeer dat een beetje te doorbreken maar om nou met een zieke volwassene, een peuter en een zieke baby op pad te gaan…

Maar jij werd dus pas ziek eenmaal op locatie? Want hier is het een paar dagen ervoor. Voel me ook zo’n zeikerd hiermee maar ik doe echt nooit wat en had me er zo op verheugd inderdaad.

2 likes

Dat snap ik.

ik werd meestal ziek, ook paar dagen te voren en dan hoopte ik om alsnog snel op te knappen maar het is drie keer kut joh.

Kijk je ergens naar uit en vervolgens lig je alleen maar op bed :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik vier vanavond bij mij maar heb geen idee wat ik wil doen qua dan snacks :sob::sob::sob: dacht aan een lekkere plank maken, maar heb weinig inspiratie en nog steeds geen oven. En ik vier met 1 iemand (de enige single vriendin) met wie ik het de laatste jaren vier.

1 like

Gyoza’s!

6 likes

hier kan je prima politie voor bellen lijkt me?

17 likes

Wat doodeng. Ik zou meteen de politie bellen. Er zijn hier in de regio in ieder geval meld nummers voor vuurwerkoverlast.

2 likes

Ik was van plan enorm veel oliebollen te eten maar na 2 stuks kan ik al niet meer staan door de buikpijn :sob: stop it, ik wil me klem vreten!

2 likes

Het hele huis meurt naar rook.

3 likes