Oh ja mega fijne tip! Ik zie dat ook wel zitten.
Vorig jaar: ziek met kerst.
Dat dit jaar overleefd. 400 euro uitgegeven aan hotelovernachting met oudjaar. Wie is er weer ziek? Gelukkig wel met wellnesscentrum, dus dat lukt nog. Maar ik wil gewoon lekker cocktails drinken aan de bar .
Ik ben dan helaas ook zo iemand die gaat zwelgen in zelfmedelijden. Waarom ik (en half Nederland uiteraard)? Hele jaar dat stomme kutwerk en stress. Heb ik eindelijk vakantie, altijd ziek. En dan volgende week weer loonslaafje spelen terwijl ik me prima voel. Kan daar zo boos van worden.
Mensen die een hartje maken met hun handen. Bij de Top 2000 doen ze het ook de hele tijd, zo irritant
Ik hoop dat het hier mag maar misschien is het een forumergernis omdat het gaat over ziek zijn
Maar ik merk dus dat ik best weinig dingen doe zoals weekendjes weg en naar nieuwe plekken toe. Dus af en toe doe ik dat toch maar en boek iets vooruit. 2 jaar geleden had ik een hotel geboekt in Luxemburg en nu een huisje in de Ardennen. Gewoon om laagdrempelig te wandelen en lekker te eten. Twee jaar geleden was ik zelf ziek de dagen ervoor, enorm veel overgegeven dus eenmaal daar heel slap van het niet eten en kon net 2 km wandelen. Nu heeft mijn man een type buikgriep waar je niet vrolijk van wordt terwijl we morgen zouden gaan.
Echt waarvoor doe ik het nog⊠blijf liever thuis alleen heb al betaald.
Maar hoef ook niet met hem in een hottub nu. Hij is denk zelfs te ziek om te helpen de auto in te pakken.
Kan beter gewoon niks meer boeken en accepteren dat alles saai is
Wat kut voor jullie. Heb je er zo op verheugd en naar uitgekeken en dan word je ziek.
Elk dagje of weekendje weg met partner zonder kids had ik ook hetzelfde, op een gegeven moment begon ik te twijfelen of het misschien heimwee was (dat ziek worden).
Beterschap en hopelijk hebben jullie toch een leuke tijd
Ja ik doe al nooit wat want âgedoeâ. Dat valt dus best mee dus probeer dat een beetje te doorbreken maar om nou met een zieke volwassene, een peuter en een zieke baby op pad te gaanâŠ
Maar jij werd dus pas ziek eenmaal op locatie? Want hier is het een paar dagen ervoor. Voel me ook zoân zeikerd hiermee maar ik doe echt nooit wat en had me er zo op verheugd inderdaad.
Dat snap ik.
ik werd meestal ziek, ook paar dagen te voren en dan hoopte ik om alsnog snel op te knappen maar het is drie keer kut joh.
Kijk je ergens naar uit en vervolgens lig je alleen maar op bed
Ik vier vanavond bij mij maar heb geen idee wat ik wil doen qua dan snacks dacht aan een lekkere plank maken, maar heb weinig inspiratie en nog steeds geen oven. En ik vier met 1 iemand (de enige single vriendin) met wie ik het de laatste jaren vier.
Gyozaâs!
hier kan je prima politie voor bellen lijkt me?
Wat doodeng. Ik zou meteen de politie bellen. Er zijn hier in de regio in ieder geval meld nummers voor vuurwerkoverlast.
Ik was van plan enorm veel oliebollen te eten maar na 2 stuks kan ik al niet meer staan door de buikpijn stop it, ik wil me klem vreten!
Het hele huis meurt naar rook.
Mensen met een snurkende partner, echt hoe doen jullie dat?
Met een vriend blijven slapen na oud en nieuw bij een andere vriend en heb nog geen oog dicht gedaan door dat lawaai en hij heeft ook nog eens het logeerbed en ik een halflek matje op de grond
Oordopjes op maat.
2 slaapkamers
Op de bank gaan slapenâŠ
Hoop dat het niet je Sezane trui is
Ik zag laatst een YouTube filmpje waarbij iemand een te heet gewassen wollen trui steeds weekte in een babybad met lauw water en haarconditioner en steeds iets verder op rekte en weer weekte en weer rekte etc en uiteindelijk was de trui weer de oude.
Misschien het proberen waard nog zoiets
Dr is ook een truc met conditioner en dan voorzichtig een beetje uitrekken enzo.
Ah wat kut. Ik heb laatst ook die methode gebruikt met conditioner en het werkte wel iets maar alsnog rip trui