Waar erger je je aan? #17

Mensen met een snurkende partner, echt hoe doen jullie dat?

Met een vriend blijven slapen na oud en nieuw bij een andere vriend en heb nog geen oog dicht gedaan door dat lawaai :cry: en hij heeft ook nog eens het logeerbed en ik een halflek matje op de grond :angry:

1 like

Oordopjes op maat.

4 likes

2 slaapkamers :melting_face:

6 likes

Op de bank gaan slapen…

4 likes

Hoop dat het niet je Sezane trui is :hot_face:

Ik zag laatst een YouTube filmpje waarbij iemand een te heet gewassen wollen trui steeds weekte in een babybad met lauw water en haarconditioner en steeds iets verder op rekte en weer weekte en weer rekte etc en uiteindelijk was de trui weer de oude.
Misschien het proberen waard nog zoiets

2 likes

Dr is ook een truc met conditioner en dan voorzichtig een beetje uitrekken enzo.

1 like

Ah wat kut. Ik heb laatst ook die methode gebruikt met conditioner en het werkte wel iets maar alsnog rip trui :cry:

5 likes

Ik wil dit zo graag maar ons huis leent zich hier niet voor (en mijn vriend ziet het niet zitten maargoed, die heeft ook geen last van mij :sweat_smile:)

4 likes

Ja ik heb dit dus laatst ook gehad en alle trucs van azijn tot conditioner tot babyshampoo geprobeerd maar het resultaat was een enkeltje prullenbak :smiling_face_with_tear:

2 likes

Volwassen mensen die ā€˜opscheppen’ over hoe erg hun kater is. Sorry maar je bent geen 16 meer?

34 likes

Geen idee of hij van een beetje een gangbaar merk was, maar misschien is-ie te vinden op vinted? Ik heb een keer een favoriet suede rokje daar gevonden nadat er een groot ongeval met een blik ansjovis en het eerste rokje was gebeurd.

5 likes

Ik ben op spijkerbroekenjacht wat een drama is als met maat 48 en lengtemaat 34/36. Dacht bij Levi’s moet het lukken, maar daar kreeg ik te horen dat ze geen grote maten verkopen… en jij ook een gelukkig nieuwjaar

3 likes

ik vind musicals gaar en elfstedentocht gaar dus elfstedentocht de musical vind ik echt het stomste concept ooit

8 likes

Ik had de moeite genomen om zelf oliebollen en appelbeignets te bakken, hele huis stinkt, oliebollen en appelbeignets zijn helemaal niet lekker?
Na een uur al taai. Blehh

3 likes

Nahh wat belachelijk. Ik vind levi’s ook niet top voor lange lengtematen trouwens, superveel van hun broeken zijn ā€˜cropped’ en dan 30 of 32.

Levi 724 past met maat 48! Zit veel stretch in. Lengtemaat loopt vanaf maat 31 wel tot 32. Zo gaar. Was voor mij (1.83m) lang genoeg trouwens.
LTB Amy X valt ruim en lang. Misschien is dat wat voor je?

3 likes

Wil je liever in een fysieke winkel kopen? Ik vind daar zelf ook bijna nooit broeken (lange benen). Ik koop vaak via Zalando. Toch nog best wat broeken in een lange lengtemaat en ook grotere maten.

1 like

Even in de magnetron doen

1 like

Ik heb ze nu in de oven gedaan en dat maakt ze een stuk lekkerder! Magnetron leek me juist meer taaiheid in de hand werken?

3 likes

3 minuutjes in de airfryer

7 likes