Ik wil dit zo graag maar ons huis leent zich hier niet voor (en mijn vriend ziet het niet zitten maargoed, die heeft ook geen last van mij )
Ja ik heb dit dus laatst ook gehad en alle trucs van azijn tot conditioner tot babyshampoo geprobeerd maar het resultaat was een enkeltje prullenbak
Volwassen mensen die āopscheppenā over hoe erg hun kater is. Sorry maar je bent geen 16 meer?
Geen idee of hij van een beetje een gangbaar merk was, maar misschien is-ie te vinden op vinted? Ik heb een keer een favoriet suede rokje daar gevonden nadat er een groot ongeval met een blik ansjovis en het eerste rokje was gebeurd.
Ik ben op spijkerbroekenjacht wat een drama is als met maat 48 en lengtemaat 34/36. Dacht bij Leviās moet het lukken, maar daar kreeg ik te horen dat ze geen grote maten verkopen⦠en jij ook een gelukkig nieuwjaar
ik vind musicals gaar en elfstedentocht gaar dus elfstedentocht de musical vind ik echt het stomste concept ooit
Ik had de moeite genomen om zelf oliebollen en appelbeignets te bakken, hele huis stinkt, oliebollen en appelbeignets zijn helemaal niet lekker?
Na een uur al taai. Blehh
Levi 724 past met maat 48! Zit veel stretch in. Lengtemaat loopt vanaf maat 31 wel tot 32. Zo gaar. Was voor mij (1.83m) lang genoeg trouwens.
LTB Amy X valt ruim en lang. Misschien is dat wat voor je?
Wil je liever in een fysieke winkel kopen? Ik vind daar zelf ook bijna nooit broeken (lange benen). Ik koop vaak via Zalando. Toch nog best wat broeken in een lange lengtemaat en ook grotere maten.
Even in de magnetron doen
Ik heb ze nu in de oven gedaan en dat maakt ze een stuk lekkerder! Magnetron leek me juist meer taaiheid in de hand werken?
3 minuutjes in de airfryer
Ik eet ze meteen daarna op, want warm vind ik sowieso lekkerder, maar als je ze af laat koelen worden ze daarna idd 3 keer zo taai
Ik vind conditioner medium werken
Ik ben ƩƩn van die zeldzame types zonder airfryer
Soms wil ik doorspoelen op videoland en dat kan dan per 15 seconden maar dan moet ie wel ff rustig 10 seconden laden. Ja dan had ik net zo goed kunnen kijken
Tijdens oud & nieuw hadden we wat vrienden bij ons thuis en een van hun had zoān sterke en vieze parfum op. Ik ruik het nu nog steeds op plekken waar hij zat, zelfs een van mān katten ruikt er nog naar.
Dit heb ik dus als iemand alien van Thierry mugler draagt. Die geur blijft zo lang hangen en vind ik ook echt heel heftig ruiken
Vind die ook echt walgelijk. Al mijn vriendinnen weten dit ook en dragen hem bewust niet als ze mij zien
De hele zolder opgeruimd en heel veel spullen op de weggeefhoek gezet. Met mensen afgesproken dat ze het vandaag kunnen ophalen in de ochtend. De helft is het vergeten of wil een ander tijdstip langskomen