Ik eet ze meteen daarna op, want warm vind ik sowieso lekkerder, maar als je ze af laat koelen worden ze daarna idd 3 keer zo taai
Ik vind conditioner medium werken
Ik ben één van die zeldzame types zonder airfryer
Soms wil ik doorspoelen op videoland en dat kan dan per 15 seconden maar dan moet ie wel ff rustig 10 seconden laden. Ja dan had ik net zo goed kunnen kijken
Tijdens oud & nieuw hadden we wat vrienden bij ons thuis en een van hun had zo’n sterke en vieze parfum op. Ik ruik het nu nog steeds op plekken waar hij zat, zelfs een van m’n katten ruikt er nog naar.
Dit heb ik dus als iemand alien van Thierry mugler draagt. Die geur blijft zo lang hangen en vind ik ook echt heel heftig ruiken
Vind die ook echt walgelijk. Al mijn vriendinnen weten dit ook en dragen hem bewust niet als ze mij zien
De hele zolder opgeruimd en heel veel spullen op de weggeefhoek gezet. Met mensen afgesproken dat ze het vandaag kunnen ophalen in de ochtend. De helft is het vergeten of wil een ander tijdstip langskomen
Ja bij mij ook met gratis spullen van markt plaats. Maar weiger het te brengen naar onze kringloop want die vraagt echt mega bedragen voor alles.
Ik ben thuis aan het werk wat echt een compleet dom idee was, en ik voel me weer helemaal de nep student in de bibliotheek. Zit helemaal aesthetic achter m’n laptop compleet niks te doen de hele tijd.
Ala queen of jetlags
https://www.instagram.com/noordegroot/p/C0ZbMqrN4sl/?img_index=1
huh zij ziet er zo anders uit dan in m’n hoofd
maar same, het voelt ook alsof ik hier al echt 50 uur zit
Haha gewoon uit interesse maar komt dat door het soort werk wat je doet of lukt het je gewoon niet goed om thuis aan de slag te gaan?
Ik heb adhd en dat is mijn favoriete excuus voor alles Op mijn werk voel ik dan nog de sociale druk van mijn collega’s maar had gehoopt dat ik thuis wel minder afleiding zou hebben maar helaas
Mensen die op social media van die cryptische posts plaatsen en dan vervolgens op niemand reageren als er wordt gevraagd wat er aan de hand is.
Van de week al een collega die zijn profielfoto op zwart had gezet met RIP erbij en niet wilde vertellen wie er overleden was en nu weer m’n neef die plaatst ‘‘Wat een verschrikkelijk begin van het nieuwe jaar’’ en dan als locatie een ziekenhuis. 70 reacties met bezorgde mensen en dan nergens op reageren.
Ja het zit me hoog.
ASN bank ging helemaal hieperdepiep omdat je dat kastje niet meer nodig hebt maar nu wil ik een automatische betaling instellen voor mn huur en heb ik ineens dat kastje nodig?
Je kan bij zelf regelen > veiligheid en toegang > limieten (of zoiets) je daglimiet van de app aanpassen. Standaard is dat € 1.000, maar die kan je dus omhoog zetten zodat je alleen met de app ondertekent en niet met de digipas. Je kan de klantenservice ook vragen om die digipas te verwijderen.
je bent tenminste wel eerlijk!
Hier zelfde, en heb geeneens adhd.
Ohhja ik zie dat je hem ook zelf kan verwijderen maar dan moet je een ander inlogmiddep instellen? Daar heb ik dan allemaal weer geen zin in
Oh dat weet ik niet. Ik gebruik alleen de app als inlogmiddel en vind dat super handig. Maar erger je gerust want daar is dit topic voor