Waar erger je je aan? #17

De wasmachine, voor ik hem aanzet: dit programma duurt 1 uur

De wasmachine, anderhalf uur nadat ik het programma van 1 uur heb aangezet: 00:19

:mad:

19 likes

Maar waar moet je dan op inloggen?

Ik doe ook alles met de app van ASN, volgens mij kan je met de app ook inloggen als je in je browser iets wil checken. Dat gaat dan allemaal dmv het scannen van een qr code.

3 likes

Oh ja dat doe ik allemaal echt nooit. Ik gebruik uitsluitend de app.

1 like

Dat ik een spel in het Engels geïnstalleerd had. Fukking irritant. Kan ik Engels? Ja. Is het te spelen? Ja.
Maar ik erger me gewoon aan alle andere namen en nu ben ik 60GB opnieuw aan het downloaden en installeren.
Duurt ook weer 2 uur

We zijn nog geen uur terug en er word hier nog vuurwerk afgestoken. Zo kut dorp.

2 likes

T gaat over een paar uur stormen, dus dan kunnen ze niet meer :pray:t3:

8 likes

En volgende week woon ik hier niet meer :pray: :smiley:

32 likes

Ik dacht dat je naar Duitsland verhuisd was maar is dus niet zo?

2 likes

Nee, was vakantie om vuurwerk te ontvluchten. Ik wil daar wel wonen dat wel.

1 like

Ohh zo vervelend. Kan je er geen stuk karton tussen steken vanaf de buitenkant?

6 likes

Is er een niet-afschuwelijke manier om tiktok filmpjes die je doorgestuurd krijgt te kijken als je geen tiktok hebt?

Want ik heb helaas vriendinnen die erop staan om elke dag dingen te sturen, en nu klik ik elke kutkeer weer mis in Safari en dan gaat ie weer naar de appstore, wil de pagina niet meer laden, moet je het opnieuw openen etc etc etc. Zo fucking veel moeite voor een filmpje van 10 seconden.

Of kan ik beter gewoon zeggen stuur mij geen tiktoks pls? Ik ga namelijk geen account maken, dat is geen optie.

8 likes

Zouden zij t filmpje dan niet gewoon kunnen downloaden ipv heel lazy t linkje sturen. Ik heb tiktok en die linkjes werken bij mij ook niet goed.

3 likes

Ahhhh dat is misschien wel een optie ja. Want nu heb ik ook allemaal balken boven en onder in beeld van join tiktok dus ik kan niet eens het hele filmpje zien :joy:

2 likes

Ja, als ik tiktoks wil doorsturen naar vriendinnen download ik ze altijd, haha. Scheelt ook weer gedoe met die linkjes.

2 likes

Ik ben voor het eerst in maanden een dag alleen thuis en had gepland om de hele dag serie te kijken met al mijn favo snacks. Maar neeee er is al sinds vanochtend stroomstoring.

Edit: godver ik had uren geleden moeten klagen. 10 seconden na mijn post heb ik weer stroom.

Edit 2: nevermind het is weer weg :smiling_face_with_tear:. Het was een fijn kwartier.

5 likes

Dat als ik iets Google - van een nachtlampje tot een trui - de eerste tien resultaten altijd van Temu zijn! Ik wil daar niet bestellen!

76 likes

Dat ik door een pukkel nu een wondje bij mn oog heb wat ik elke keer opnieuw openkrab en het dan ook steeds gaat bloeden. Waarom ik kan niet gewoon van dat soort dingen afblijven

2 likes

Omg ik had echt precies dezelfde ergernis net. Ik weiger daar gewoon shit te kopen.

6 likes

Ben echt benieuwd naar hun Google ads kosten :smiling_face_with_tear:

1 like