Ik dacht dat je naar Duitsland verhuisd was maar is dus niet zo?
Nee, was vakantie om vuurwerk te ontvluchten. Ik wil daar wel wonen dat wel.
Ohh zo vervelend. Kan je er geen stuk karton tussen steken vanaf de buitenkant?
Is er een niet-afschuwelijke manier om tiktok filmpjes die je doorgestuurd krijgt te kijken als je geen tiktok hebt?
Want ik heb helaas vriendinnen die erop staan om elke dag dingen te sturen, en nu klik ik elke kutkeer weer mis in Safari en dan gaat ie weer naar de appstore, wil de pagina niet meer laden, moet je het opnieuw openen etc etc etc. Zo fucking veel moeite voor een filmpje van 10 seconden.
Of kan ik beter gewoon zeggen stuur mij geen tiktoks pls? Ik ga namelijk geen account maken, dat is geen optie.
Zouden zij t filmpje dan niet gewoon kunnen downloaden ipv heel lazy t linkje sturen. Ik heb tiktok en die linkjes werken bij mij ook niet goed.
Ahhhh dat is misschien wel een optie ja. Want nu heb ik ook allemaal balken boven en onder in beeld van join tiktok dus ik kan niet eens het hele filmpje zien
Ja, als ik tiktoks wil doorsturen naar vriendinnen download ik ze altijd, haha. Scheelt ook weer gedoe met die linkjes.
Ik ben voor het eerst in maanden een dag alleen thuis en had gepland om de hele dag serie te kijken met al mijn favo snacks. Maar neeee er is al sinds vanochtend stroomstoring.
Edit: godver ik had uren geleden moeten klagen. 10 seconden na mijn post heb ik weer stroom.
Edit 2: nevermind het is weer weg . Het was een fijn kwartier.
Dat als ik iets Google - van een nachtlampje tot een trui - de eerste tien resultaten altijd van Temu zijn! Ik wil daar niet bestellen!
Dat ik door een pukkel nu een wondje bij mn oog heb wat ik elke keer opnieuw openkrab en het dan ook steeds gaat bloeden. Waarom ik kan niet gewoon van dat soort dingen afblijven
Omg ik had echt precies dezelfde ergernis net. Ik weiger daar gewoon shit te kopen.
Ben echt benieuwd naar hun Google ads kosten
Ik snap het ook niet helemaal met die marges van hun. Dat er uberhaupt nog budget voor is enzo
Als je iets wilt kopen bij vestiaire en je het helemaal ziet zitten, en dat je dan gaat afrekenen en er komt nog even 80 euro aan verzendkosten, verzekering en weet ik veel wat allemaal bij
Mensen die op het laatste moment afzeggen
Ik zag net een tiktok live waar de rij instructeur zo bezig was met een liedje vinden en de comments in zn live. De leerling maakte van zenuwen zoveel fouten en die man maar schreeuwen over die muziek heen totaal niet te verstaan. Mega onveilig want ze waren ook nog op de snelweg. Ik werd ook meteen uit de live gekicked toen ik er wat van zei. Ik hoop zo dat dit soort mensen hun papieren en dingen kwijtraken en nooit meer mogen rijden.
Ben gelukkig wel geblocked hoef ik die domme videos niet meer te zien. (Rijschool maraya op.tiktok)
Ik heb net naar de reviews gekeken van die rijschool en ik heb echt het idee dat ze allemaal door dezelfde persoon zijn geschreven.
Zal me niks verbazen. In die live waren die modsvan die vrouwen die die vent gewoon leuk vonden vgm haha.
Ik vraag me ook af of je dit soort dingen ergens kan melden.
Ik was vandaag even een dagje naar Antwerpen om te shoppen, maar de winkels waar ik jurken had gepast hadden minder korting dan in Nederland en EU site online. Hadden een eigen Belgische site van dat merk met gewoon 10 tot 20% minder korting dan hier, en dat maakt wel uit bij die merken. Waarom.
heb je jezelf er niet uit kunnen girlmathen?