Wij hebben op werk wat ik de “geheime wc” noem. Hij is niet echt geheim maar je moet even weten waar hij zit, hij wordt alleen gebruikt door mensen op die verdieping en hij ligt een beetje afgelegen. Zo fijn om daar even te…eeh… niet-plassen.
![]()
![]()
![]()
Poepen heet dat.
Er staat sinds eergisteren een verlaten katten reismandje op de stoep voor mijn deur. Niemand heeft het dus nog meegenomen en denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren. DUS WAT NU HÈ pfffffff en waarom laat iemand zoiets achter
Poepen in BE ![]()
laatste dag (doordeweekse) kerstvakantie voor kinderen dus heel hoog catherijne en de treinen overspoeld met rennende kinderen ![]()
Dat Yvette van Boven toetjes ‘toet’ noemt. Om te kotsen.
En al die foodinfluencers die dat overnemen, veggilaine, easyculi etc
Ik word helemaal LEIP van mn linker oortje. Eigenwijs rot ding. Verbind gewoon ff.
Dat mijn fietstassen vol water staan door de regen 24/7 en ik er niks in kan flikkeren waardoor ik nu met 2838 tasjes om mijn nek, schouder, rug moet hangen als ik terugkom van de supermarkt.
Maak er een paar gaatjes in?
Ze blijven vochtig door dit weer. Ik heb ze ook al 300 keer omgekiept.
heb net vol enthousiasme popcorn staan maken, is voor het eerst in mn leven de zout op
heb nu maar uienpoeder eroverheen gegooid maar het is zeker niet goed genoeg
Bij de buren even aanbellen, popcorn zonder zout is te treurig.
dat was een heel goed idee, maar ik heb het al weggegooid
en heel eerlijk het komt eigenlijk nooit in me op om voor zoiets bij de buren aan te bellen haha
Haha shit net te laat. Ik bel ook zelden bij m’n buren aan (behalve die x dat m’n katten ons hadden buitengesloten op tweede kerstdag), maar voor zoiets zou ik het denk ik zo doen. Zou het iig niet erg vinden als m’n buurvrouw aan zou bellen/ appen voor zout. Ik gun iedereen lekkere snacks.
Mijn moeder ademt dus ook heel hard, t valt prima mee met het blote oor, maar je hoeft haar echt niet te vragen even een filmpje voor me op te nemen (of als ze spontaan een filmpje stuurt waarbij ons kind wat doet ofzo), want dat gehijg is echt zeer irritant.
En het ergste is dat is het soms al bij mezelf merk dat ik dit ook begin te doen…
Ik wilde dit naar m’n reguliere tv-pakket opzeggen en dan via de NPO app kijken maar ik wacht nog
maar even.
Heb 30 dec wat besteld bij h&m en het is nog steeds niet verwerkt
Vind het lame van mezelf want ben tegen onnodig snelle bezorging enzo maar dit is wel heel traag ![]()
Ik heb gister pas mijn bestelling van 22 dec binnen gekregen… gaat niet helemaal lekker in dat magazijn denk ik haha.