Waar erger je je aan? #17

Ik snap het ook niet helemaal met die marges van hun. Dat er uberhaupt nog budget voor is enzo

3 likes

Als je iets wilt kopen bij vestiaire en je het helemaal ziet zitten, en dat je dan gaat afrekenen en er komt nog even 80 euro aan verzendkosten, verzekering en weet ik veel wat allemaal bij

3 likes

Mensen die op het laatste moment afzeggen :frowning:

5 likes

Ik zag net een tiktok live waar de rij instructeur zo bezig was met een liedje vinden en de comments in zn live. De leerling maakte van zenuwen zoveel fouten en die man maar schreeuwen over die muziek heen totaal niet te verstaan. Mega onveilig want ze waren ook nog op de snelweg. Ik werd ook meteen uit de live gekicked toen ik er wat van zei. Ik hoop zo dat dit soort mensen hun papieren en dingen kwijtraken en nooit meer mogen rijden.

Ben gelukkig wel geblocked hoef ik die domme videos niet meer te zien. (Rijschool maraya op.tiktok)

8 likes

Ik heb net naar de reviews gekeken van die rijschool en ik heb echt het idee dat ze allemaal door dezelfde persoon zijn geschreven.

1 like

Zal me niks verbazen. In die live waren die modsvan die vrouwen die die vent gewoon leuk vonden vgm haha.
Ik vraag me ook af of je dit soort dingen ergens kan melden.

1 like

Ik was vandaag even een dagje naar Antwerpen om te shoppen, maar de winkels waar ik jurken had gepast hadden minder korting dan in Nederland en EU site online. Hadden een eigen Belgische site van dat merk met gewoon 10 tot 20% minder korting dan hier, en dat maakt wel uit bij die merken. Waarom.

3 likes

heb je jezelf er niet uit kunnen girlmathen?

3 likes

Ik erger me aan mijn impulsieve ik. Ik had schoenen gezien die ik mooi vond, maar waren nergens meer in mijn maat, maar toch een herinnering ingesteld wanneer ze weer op voorraad zouden komen. Na een week nog niets gehoord en ik was er oké mee, want ik had ze toch niet nodig en miss waren ze toch niet helemaal mijn stijl.

En toen kwam vanavond de mail dat ze weer op voorraad waren en heb ik ze in direct besteld en had ik binnen 10 minuten al spijt + kon niet meer annuleren. :upside_down_face:

3 likes

Ik heb net de jurken bij Bijenkorf besteld, en met het geld wat ik daarmee heb bespaard waren mijn glas champagne, luxe koekjes en taartjes plus andere snacks die ik daar wel heb gekocht dus gratis.

22 likes

Hier zou eigenlijk inderdaad melding gemaakt van kunnen worden gemaakt (ok volgens mij klopt deze zin niet maar moe dus kom er niet uit)

En dat politie als bewijs gewoon die TikTok live opnames gebruiken om diegene z’n bevoegdheden af te pakken

3 likes

Je kunt ze weigeren aan de deur zodat ze kosteloos geretourneerd worden.

2 likes

Ah ja ook nog een optie haha. Ach, het is via ASOS dus komt gratis retourneren sowieso wel goed. Volgende keer moet ik gewoon even normaal en helder nadenken. :melting_face:

Samenvatting

Het gaat dus om deze schoenen en op de foto lijkt het goud heel subtiel, maar toen bekeek ik filmpjes op Tiktok en het is dus echt heel geelgoud en niet zo subtiel.

image

8 likes

Dat de Garnier micellair water die ik wil, die waterproof reiniger, elke keer op is bij de Etos en Kruidvat.

3 likes

Ik zie geen goud :joy:

7 likes

Hier zie je het haha.

Samenvatting

3 likes

Ooooh het is weer zo’n dag dat mijn ademhaling genoeg is om het kind boos te maken…

4 likes

Nou, sommige mensen ademen wel erg luid. Vooral de hijgers die niet door hebben dat hun neus ook een adem functie heeft

6 likes

Hahaha oh dat is wel echt anders dan t product plaatje.
Ik vind ze alsnog wel cool hoor!

5 likes

Haha true, maar ik durf te zeggen dat met een verdieping ertussen ik niet te horen ben :wink:

3 likes