Ja deze ergernis snap ik ook niet, blijkbaar vind je het dan toch leuk anders verwijs je mensen wel naar de trainers
Net als groentjes ipv groentes
Ja echt stom maar het is inmiddels geregeld!
Ik weet niet, je kunt niemand dwingen natuurlijk. Maar voor mij hoort familiedag er wel een beetje bij. Die ene middag in het jaar. Maar goed dat is voor iedereen anders.
We hebben al sinds we hier wonen overlast van duiven op het balkon. Dit komt omdat de vorige bewoners er een ideale broedplaats van gemaakt hadden, waardoor we toen we hier net woonde ook het balkon volledig leeg hebben moeten halen en echt grondig schoon moesten maken. Gehoopt dat dit voldoende zou zijn, want geen beschutting meer, dus niet aantrekkelijk, maar niks blijkt minder waar. Ze blijven maar terug komen, hebben echt al van alles geprobeerd. We dachten er nu vanaf te zijn, maar sinds gister zijn ze weer terug en ligt er weer overal duivenstront. Ik kan echt wel janken.
Denk echt dat we maar een net moeten gaan ophangen, als een soort laatste poging, want ik zou het anders ook niet echt niet meer weten.
Ongediertebestrijding bellen
Ok dus de NLziet app werkt dus wel goed! Ik ben weer overtuigd ![]()
Een net is het enige wat echt helpt tegen duiven in mijn ervaring. @kali die kraaien hebben ze ook snel door dat die niet echt zijn en op die duivenpinnen gaan ze ook rustig zitten ![]()
Mijn vader heeft ineens alle spulletjes die van mij nog bij hem liggen meegenomen en wat ik niet meer wil gaat hij weggooien. Leuk idee, maar ik heb een kamer van 9 m2 en hij een huis met 3 verdiepingen en een schuur. Nu moet ik allemaal herinneringen ineens weggooien?
Als hij het echt niet wil bewaren misschien zoân kleine opslag een idee? Die zijn tegenwoordig heel klein
Ja ik vind het eigenlijk echt te belachelijk van mijn vader, ik vind het een goed idee maar dat ga ik echt niet doen want hij heeft echt genoeg ruimte. Heb nu de kaarten van mn moeder er uit gehaald
Maar je hebt dat niet tegen hem gezegd? Kan me niet voorstellen dat hij dan zegt âgooi maar wegâ
Oef dat is wel hard ja
Snap ook helemaal dat je denkt ik wil geen opslag maar stel bij hem is echt geen mogelijkheid dan kun je dat altijd als laatste optie nog doen
Ah wat jammer, snap wel dat je meer dingen wil bewaren. Moest een opslag geen optie zijn en je vader echt alles willen weg doen, kan je nog steeds overal fotoâs van nemen als een soort 'tussenâherinnering? Dat heb ik ook met veel dingen gedaan.
Dat als ik bij de HEMA een hotdog bestel, ik BLIJF zeggen: âeen HEMA hotdog alsjeblieftâ ![]()
ik telkens bij een alleen-pin kassa: ik wil graag pinnen alstublieft
Als je in de buurt van zoetermeer woont mag er eventueel wel wat in mijn berging. Hij is alleen wel erg klein en er staan ook spullen van mij in. En weet ook niet goed hoe t met vocht enzo zit, want heb er niet dat soort spullen staan. Maar heb wel iets van ruimte voor je
Jawel, hij zei, ik blijf het niet heen en weer slepen (ik ging verhuizen vandaag). Maar ik heb er helemaal nooit om gevraagd dat hij dat meeneemt.
Lief @Sazie maar ik woon in Tilburg. En het meeste is de bak al in. Balen ![]()
Nee, weet 100% zeker van niet.
Aan de Hello Fresh bezorger die hier zojuist 2x aanbelt met een bestelling in handen die voor de buren blijkt te zijn ![]()
Ik werd net afgesnauwd bij de Bagel & Beans. Ik had een bestelling om af te halen. Uiteindelijk was het eten 15 minuten later klaar kan gebeuren en maakte niet uit maar vervolgens zeg ik ik had ook nog een drankje. Zegt een werknemer die roep ik al een paar keer om maar op een bozige toon. Dus ik kijk naar het drankje en zeg die is niet van mij want ik zie mijn beker nog steeds onaangeroerd staan. En toen opeens gaan vragen wat had je dan. Dus ik noem het op en opeens is het mijn fout dat ik eerder niks gezged heb. Terwijl ik stond bij de kassa nog voor mijn afhaaltijd en had gezegd dat ik mijn bestelling kwam afhalen. Ik ga er maar vanuit dat deze medewerker het heel druk had maar ze was ook onaardig richting de andere werknemers.