Als je toevallig maat 38 of 39 hebt wil ik ze wel overkopen
Nee helaas. Maat 40,5.
Maar een herinnering op Asos zetten helpt dus haha.
Zo idd, Jeroen heeft teveel kerstfilms gekeken, niet elk moment in het leven is een meet cute.
Ik heb een notitie van de huisarts dat ik alleen een bepaald merk medicijn mag ivm de bijstoffen. Moet wel altijd besteld worden maar is eigenlijk altijd wel leverbaar omdat het niet merkloos is. Kosten zijn wel hoger maar dat heb ik er voor over. Misschien is dat wat?
Mijn verstandskiezen vinden een groeispurt weer nodig. Ik snap wel waarom dreumessen janken wanneer de tanden doorkomen. Wanneer houdt het nou op? Ze worden (waarschijnlijk) toch eruit getrokken. Is al dit leed voor niks geweest
Ik erger me kapot aan mijn moeheid en gebrek aan energie.
Ohh ik had deze ook gekocht in een andere kleur (lila/parelmoer details) en die viel ook heel erg anders uit in het echt. En de stof is zo cheap en alles doorlaatbaar, heb ze meteen teruggestuurd.
Hele stomme ergernis maar ik vind het altijd irritant als er al mensen op het toilet naast me op werk zitten. Helemaal als ze dan geen aanstalten maken om weg te gaan en dan heel stil op die toilet blijven zitten. Ik kan dan echt niet plassen (ik schiet op slot ofzo) dus ben net maar geirrireerd naar een ander toilet gegaan na 5 min
Ik had dit afgelopen maand ook ineens nadat ze 4 jaar niks hadden gedaan. Echt een slapeloze nacht met kloppende kaak en een warm hoofd Nu is het weer rustig maar hopelijk blijft dat zo. Mocht ze laten zitten, maar als dit vaker gebeurt liever niet hoor merci.
Wij hebben een klein kantoor en maar 2 wc’s en ik vind het dus ook echt irritant als iemand naast mij komt terwijl ik er al was!! Wacht gewoon even! Zou ik nooit terug doen
Ik werkte ooit op een plek waar we er maar 1 hadden, voor mannen én vrouwen. Ik kon daar nooit!!!
Ik kan opzich wel plassen. Maar toch wacht ik altijd want de ruimte om je handen te wassen is zo klein. Sta je daar ineens te knuffelen met een random collega.
Is het nog een beetje gelukt met azijn of conditioner of niet het proberen waard? Not asking for a friend
Ja ik heb ze ook in een andere kleur en ze lopen echt als wolkjes, maar je voelt buiten gewoon direct de wind er doorheen blazen.
Er is op dit moment echt zo onwijs veel niet leverbaar dat dat vaak ook geen garantie biedt. Zelfs meerdere insulines zijn nu niet leverbaar. Veel antibiotica, inhalatiemedicatie, oordruppels, oogdruppels etc. Het is echt om moedeloos van te worden.
Ik heb deze! Haha toevallig. Ben er heel blij mee en krijg veel complimenten. Twijfelde ook over het goude maar dat grijs blauwe vind ik veel minder mooi. Deze zijn wat unieker. Het is niet zo gelig als op die fotos die je stuurt hoor!
Ah dat is shit! Ik heb het vorig jaar ook per ongeluk gedaan, allemaal lelijke vlekken nu
Ik heb ook echt het gevoel dat er elke dag weer iets nieuws in nazending gaat. Volgens onze groothandel gaat er in de komende week ook weer veel binnenkomen (o.a. ozempic en alendroninezuur). Eerst zien en dan geloven.
Ik vind het zo erg dat zoveel mensen nu zonder de juiste medicatie zitten. Hoop echt dat we binnenkort weer goed nieuws kunnen vertellen ipv “sorry dat is niet leverbaar, wordt weer verwacht in april.”
O ja die alendroninezuur ook idd. Zelfs in de baxters nu niet leverbaar. Ik hoop idd echt dat er snel weer veel medicatie leverbaar gaat zijn.
Gerelateerd aan de toilet ergernissen: collega’s die bij hoog en laag zweren alleen maar te plassen op werk en er ook wat van vinden dat andere dat niet doen?? Fijn Karen, dat heeft mijn voorkeur ook, maar ik ga echt mezelf niet verstoppen als ik echt moet.