Raar!
Was dit bij de Bagel&beans op de kop van zuid in Rotterdam toevallig haha? Laatst dit ook meegemaakt, oudere vrouw naar jong meisje en toen hebben we (andere klant en ik) iets van gezegd, het was echt tenenkrommend en het meisje ging bijna huilen
Nee hele andere stad en ik ben er 1 keer eerder geweest tijdens kerst en toen was het personeel juist heel lief en steeds de excuses aanbieden omdat het langer duurde maar het was zo overduidelijk druk toen en maakte ook allemaal niet uit. Iemand kreeg bijna een hartverzakking want ze had normale melk gegeven in plaats van havermelk. Dus ik zo ja kan gebeuren heb geen allergie of speciale dieetwensen maar toen hebben ze alsnog het geld voor het drankje volledig terug gegeven. Dus ik was vooral een beetje in de war van deze behandeling nu maar was een andere vrouw dan de vorige keer.
Dat ik nu mijn heerlijke slaap/eet/fitness leventje weer moet inruilen voor mn werk leven. Ik haat wekkers en ritme.
Van die overload aan witte chicks in Afrikaanse landen die allemaal dansjes doen en veel volgers hebben. Zit echt in een lelijk algoritme
Mijn winterslaapmodus. Ik was zaterdagavond om 0.00 uur gaan slapen. Word ik om 11.00 uur wakker. Nouja okƩ. Ik gister om 23.00 uur naar bed: 10.30 uur wakker. Ik krijg dat er in de winter ook niet uit, maar ik snap gewoon niet waar het nou vandaan komt. Ik kan een wekker zetten uiteraard, maar dan blijf ik de hele dag een soort apatische zombie.
Ja blijkbaar heb je gewoon meer slaap nodig in de winter. Ik heb dat ook en geef mij er waar mogelijk gewoon aan over.
Ik had om 16.10 een telefonische afspraak met het ziekenhuis maar de arts heeft nog niet gebeld. Ik zit al een uur in de wachtmodus, zo irritant
Hele dag moeten tillen en lopen. Kom ik net op t station aan bij mn fiets ligt mn sleutel nog op werkā¦
Happy new year haha.
Gelukkig regent het niet en vind ik dit weer niet heel erg.
Die plaat van raccoon met dat fluitstukje erin die letterlijk 17x per dag op de radio komt
Euuh deze post in combi met je profielfoto? ![]()
Mensen die niet tegen stilte kunnen. Je hoeft niet alles wat je voelt , ruikt , proeft , denkt te benoemen om maar geluid te kunnen maken.
Dit is zo vermoeiend he. Ook als ze de hele tijd gaan benoemen wat jij doet en dus overal iets over willen zeggen. (Ik had zo een collega en ik werd helemaal gekš“)
Ik was voor het eerst in jaren weer eens bij de Primark maar wat een vreselijke stereotyperende kleding hebben ze daar voor kids. Zo stom! Voor meisjes allemaal disneyprinsessen en voor jongens alleen maar spiderman en batman. Afschuwelijk. Wilde even wat ondergoed scoren voor de kids⦠![]()
Ik weet niet waarom ik dit zo irritant vind, want ik snap het principe, maar dat het steeds over ānatuurijsā gaat en dat het dan over een dun laagje opgespoten ijs gaat.
Krokante lippen.
Die van jou of van een ander?
Goeie⦠hmm beide wel maar die van mezelf vind ik vervelender.
Iemand zoenen met krokante lippen lijk mij ook niet tof
Mijn vader heeft het geluid van zān toetsenbord op de iPad aan staan en zit heel driftig te typen met 1 vinger. Denk dat ik dit getik vanavond nog in mān nachtmerries hoor.
Omdat het bevriest door de natuur
. Mja beetje in dezelfde categorie een pizza met groente gezond noemen omdat er groente op zit.