Waar erger je je aan? #17

Dat ik vanaf 4 uur wakker ben. Ik zou graag slapen, maar mijn lichaam weigert dat

2 likes

Ja, werkt dat wel gewoon? Dan ga ik dat onthouden :smiley:

1 like

Daar heb ik nog nooit iets positiefs over gelezen (op twitter). Zelf geen ervaring mee.

1 like

Ohhh jammer :weary:

2 likes

Ik vond dat zelf een vervelende app die ik niet groot kon zetten op mn telefoon. Weet niet of die fijn werkt op de tv maar je kan hem misschien wel een maand gratis nemen.

2 likes

Mijn zus heeft NLZiet ipv een televisieabonnement en werkt gewoon prima hoor. Gebruik haar account om af en toe iets terug te kijken en ik heb er ook weinig op aan te merken. Ik geloof dat je geen ondertiteling kan instellen (handig bij eten haha), maar voor de rest…

2 likes

Bij sommige programmas kan dat wel! Gebruik ik ook bij het eten hahaha

1 like

Ik vind NLZIET echt super goed werken juist, zowel op telefoon als tv. Je kan van alle zenders alles live zien en terugkijken en sommige programma’s ook vooruit kijken, dus ik kijk nooit meer iets met reclame.

6 likes

Dit werkt bij mij helemaal prima! Ik vind sommige dingen aan de app soms wel irritant maar nooit echt problemen mee gehad, zeker niet bij live kijken op mijn tv.

1 like

Ik ben helemaal blij met nlziet! Ook heel fijn dat het bbcfirst heeft :grimacing:

3 likes

50 min lopen slaat echt nergens op?? Je vriend is gek

3 likes

Mensen die over hun twee-onder-een-kapper zeggen dat ze in een halfvrijstaand huis wonen.

14 likes

Ik ben er echt super tevreden mee. Je kan veel vooruit of terugkijken en vind de app zowel op telefoon als tv goed werken. Soms loopt ie vast maar dan ligt het aan de wifi en dat komt maar heel soms voor.

3 likes

De sportschool is zo overvol, en vind het vooral vervelend dat er zo weinig trainers op de vloer staan want veel (nieuwe) januarileden weten totaal niet wat ze aan het doen zijn dus ben nu vaak een kwartier van m’n workout mensen dingen aan het uitleggen(omdat ze dat vragen). Ik wil daar salaris voor hahaha

3 likes

Ik heb geen regulier tv-pakket en gebruik de NPO app heel veel. Ik heb er eigenlijk bijna nooit problemen mee. Alleen irritant dat die niet meer automatisch de volgende aflevering afspeelt sinds een update.

Videoland app vind ik vervelender.

5 likes

Of gewoon nee zeggen

13 likes

Ja deze ergernis snap ik ook niet, blijkbaar vind je het dan toch leuk anders verwijs je mensen wel naar de trainers

5 likes

Net als groentjes ipv groentes

3 likes

Ja echt stom maar het is inmiddels geregeld!

Ik weet niet, je kunt niemand dwingen natuurlijk. Maar voor mij hoort familiedag er wel een beetje bij. Die ene middag in het jaar. Maar goed dat is voor iedereen anders.

1 like

We hebben al sinds we hier wonen overlast van duiven op het balkon. Dit komt omdat de vorige bewoners er een ideale broedplaats van gemaakt hadden, waardoor we toen we hier net woonde ook het balkon volledig leeg hebben moeten halen en echt grondig schoon moesten maken. Gehoopt dat dit voldoende zou zijn, want geen beschutting meer, dus niet aantrekkelijk, maar niks blijkt minder waar. Ze blijven maar terug komen, hebben echt al van alles geprobeerd. We dachten er nu vanaf te zijn, maar sinds gister zijn ze weer terug en ligt er weer overal duivenstront. Ik kan echt wel janken.

Denk echt dat we maar een net moeten gaan ophangen, als een soort laatste poging, want ik zou het anders ook niet echt niet meer weten.

3 likes