Volgens mij heb ik nog nooit iemand iets positiefs over die app horen zeggen
Ik wilde dit naar m’n reguliere tv-pakket opzeggen en dan via de NPO app kijken maar ik wacht nog
maar even.
Heb 30 dec wat besteld bij h&m en het is nog steeds niet verwerkt
Vind het lame van mezelf want ben tegen onnodig snelle bezorging enzo maar dit is wel heel traag
Ik heb gister pas mijn bestelling van 22 dec binnen gekregen… gaat niet helemaal lekker in dat magazijn denk ik haha.
Ik heb binnenkort een familiedag, maar mn vriend wil opeens niet meer mee. En nu wordt het zo’n gedoe om te gaan met 1.30 reistijd ov en 50 min lopen ofzo. Dus ik ga maar afzeggen
Dat zou ik persoonlijk ook niet doen. Kan je niet met iemand meerijden? Of worden opgehaald bij het dichtsbijzijnde station?
Neem NLziet!
Ja, dat zou wel kunnen praktisch gezien. Maar mijn familie is van het type dat dat dan wel doet, maar onder veel gemopper (is dit herkenbaar voor iemand?) dus daar heb ik geen zin in. Ik moet ook zeggen dat ik ongesteld ben, dus dan ben ik al helemaal lichtgevoelig. Misschien kan ik alsnog mn vriend overhalen hoor. Ik hoop het
Dat ik vanaf 4 uur wakker ben. Ik zou graag slapen, maar mijn lichaam weigert dat
Ja, werkt dat wel gewoon? Dan ga ik dat onthouden
Daar heb ik nog nooit iets positiefs over gelezen (op twitter). Zelf geen ervaring mee.
Ohhh jammer
Ik vond dat zelf een vervelende app die ik niet groot kon zetten op mn telefoon. Weet niet of die fijn werkt op de tv maar je kan hem misschien wel een maand gratis nemen.
Mijn zus heeft NLZiet ipv een televisieabonnement en werkt gewoon prima hoor. Gebruik haar account om af en toe iets terug te kijken en ik heb er ook weinig op aan te merken. Ik geloof dat je geen ondertiteling kan instellen (handig bij eten haha), maar voor de rest…
Bij sommige programmas kan dat wel! Gebruik ik ook bij het eten hahaha
Ik vind NLZIET echt super goed werken juist, zowel op telefoon als tv. Je kan van alle zenders alles live zien en terugkijken en sommige programma’s ook vooruit kijken, dus ik kijk nooit meer iets met reclame.
Dit werkt bij mij helemaal prima! Ik vind sommige dingen aan de app soms wel irritant maar nooit echt problemen mee gehad, zeker niet bij live kijken op mijn tv.
Ik ben helemaal blij met nlziet! Ook heel fijn dat het bbcfirst heeft
50 min lopen slaat echt nergens op?? Je vriend is gek
Mensen die over hun twee-onder-een-kapper zeggen dat ze in een halfvrijstaand huis wonen.